| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Defintieve stemlijst hangronde 2:
Absinthe Queasy Timveen Dingaantouwtje* Wammus Sudoku Mr.Mark QQX99 Dott sann Sherlock Queasy Furby Feeder Absinthe Heksjuh Sann Lucky Luciano *= nog niet zeker Nog niet gestemd timveen Toddish Opgehangen: Timveen Disclaimer: je stem wordt opgenomen als je duidelijk hebt aangegeven op wie je gaat stemmen, of wie je voorlopige stem krijgt (in dat geval met een * erachter) Uit puur verdenkingen kan ik niet opmaken of je daar ook daadwerkelijk op wilt stemmen. Verder maak ook ik fouten( ), wijs me er op als je er één ontdekt . Sta je niet in het stemlijstje en ben je van mening wel gestemd te hebben: wijs me er op.Stemlijst hangronde 1: hier Nieuwe pagina nieuwe stemlijst! @Absinthe: aangepast @Rest: ik ben vanaf 8 uur vanavond ongeveer niet meer thuis, dus mochten er daarna nog dingen veranderen in de stemlijst kan ik het niet meer aanpassen. Laatst gewijzigd op 02-09-2010 om 23:28. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen. Geliefden kunnen een dubbelfunctie hebben omdat ze blind gekozen worden door de cupido, informatie die ze krijgen uit andere functies mogen ze uiteraard ook delen. De geliefden kunnen net zo goed de kant van de slechteriken kiezen. En dat is helemaal aannemelijk als 1 van hen een slechte functie heeft. De meeste spelers vinden spelen voor de slechte kant nu eenmaal het leukst. Verder post je vrij bijzonder en onsamenhangend en trek je rare conclusies. Ik denk dat we jou in de gaten moeten houden. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je wordt alleen maar verdachter. Ik denk dat het gelijkspel er niet komt, en als wel; dan spelen de wolven heel dom en kunnen we vrolijk alle Timveen-stemmers achter elkaar ophangen. |
|
|
|
|
|
Ik (abzg) heb het voor het verhaal helaas steeds echt te druk. Maar jullie krijgen wel de uitslag van mij!
Deelnemers 1.Sherlock 2.QQX999 3.Dott 4.Daboman (heks/geliefde) 5.Rode Panda (weerwolf) 6.Mr.Mark 7.Sudoku. 8.Wammus 9.Sann 10.Toddish 11.Archont (dorpeling/geliefde) 12.Absinthe 13.Dingaantouwtje 14.Queasy 15.timveen (wolfsbane) 16.Lucky Luciano 17.Furby feeder 18.heksjuh Blauw = Opgehangen Rood = Opgegeten Paars = gestorven aan liefdesverdriet Och och, jullie hebben de wolfsbane opgehangen! Morgen zijn de wolfjes weer aan de beurt om iemand op te peuzelen..
|
|
||
|
Citaat:
![]() En gelukkig staan we er nog steeds niet slecht voor. Positief blijven denken hè.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Mja, da's de slechtste uitslag die we hadden kunnen krijgen en da's kut. Kunnen we dan nu weer doorgaan met wolven zoeken ipv inactieve spelers eruit knikkeren?
Queasy: Archont is een ervaren speler, maar niet helderziend. Bovendien weet je niet voor welke kant ze speelden (ze hadden allebei geen informatie en helemaal aan het begin van het spel kan je met die functies nog nauwelijks iets weten). Ze hadden weliswaar de heks maar aangezien er nog maar 2 wolven in het spel zaten, kan het best dat ze liever wilden proberen om die weg te spelen. We weten het allemaal niet, want wij zijn ook niet helderziend. Leuk dat Archont een uitgebreide post maakte, maar het is niet een bewijs voor wat dan ook. Daarnaast vertrouwde Archont jou ook niet. Of moeten we dat deel van de post dan maar even overslaan? Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Lekker dan
![]() Citaat:
Furby heeft al gezegd wat ik hierop zou kunnen zeggen. Volgens mij lees je bovendien maar amper wat ik schrijf. Volgende stem is - Laatst gewijzigd op 02-09-2010 om 10:25. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder weet ik niet zo goed of ik sann moet vertrouwen, ze staat in elk geval niet hoog op mijn verdachtenlijstje. Ze staat er wel nog in, though. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Sann, en absinthe zijn voor mij tot nu toe de verdachten. Volgens mij heb ik de afgelopen pagina's wel uitgelegd waarom
|
|
|
|
|
|
Toddish stapte het kantoor van Mr. Mark binnen. Toddish was heel erg op zijn hoede. Hij was immers een kleine crimineel en Mr. Mark was inspecteur bij de politie. Mr. Mark wees naar een stoel. ‘Ga zitten’ zei hij kortaf. Mr. Mark liet hem een foto zien. Er stond een lelijk uitziende man op de foto. ‘Dit is Sudoku’ legde Mr. Mark uit. ‘Hij heeft wat vuile was over mij in handen. Een man maakt een fout, dan hoeft hij daar toch niet het hele leven voor getekend te zijn?’ Toddish keek hem niet-begrijpend aan. ‘Ik wil dat je hem uit de weg ruimt!’ verduidelijkte Mr. Mark. ‘Ik kan het moeilijk zelf doen, ik werk bij de politie! Als je dit voor me doet dan zorg ik ervoor dat dat strafblad van jou verdwijnt’ Mr. Mark gaf Toddish een papiertje met een naam van een website erop. Toddish herkende de link: het was een bekende datingsite voor homo’s. ‘Hij is veel actief op deze site, spreekt vaak met andere mannen af voor seks op parkeerplaatsen en zo. Ik stel voor dat je zelf ook een profiel op die site aanmaakt, met hem in contact probeert te komen, en dan vervolgens ergens op een afgelegen plek met hem afspreekt. Als hij dan komt opdagen schiet je hem neer en is het probleem opgelost. Zijn nickname op die site is Mr. Soija. En nu mijn kantoor uit voordat iemand je ziet.’ Toddish stopte de foto en het briefje met de sitenaam in zijn zak en liep het kantoor uit. Waarom werd hij toch altijd gevraagd voor dit soort rotklusjes?
Deelnemers 1.Sherlock 2.QQX999 3.Dott 4.Daboman (heks/geliefde) 5.Rode Panda (weerwolf) 6.Mr.Mark 7.Sudoku. 8.Wammus 9.Sann 10.Toddish 11.Archont (dorpeling/geliefde) 12.Absinthe 13.Dingaantouwtje 14.Queasy 15.timveen (wolfsbane) 16.Lucky Luciano 17.Furby feeder 18.heksjuh Blauw = Opgehangen Rood = Opgegeten Paars = gestorven aan liefdesverdriet Er is niemand opgegeten. De dorpelingen zijn weer aan de beurt, stemmen kan tot morgenavond 20.30
|
|
||
Verwijderd
|
Wat betreft de beschuldigingen richting mij: wat RP betreft heb ik me al op meerdere plekken verdedigd. Ik was juist 1 van de mensen die 'm in de spotlight zette. Mijn stemswitch was misschien niet de slimste, maar ik heb beargumenteerd waarom ik het gedaan heb.
Timveen sta ik geheel achter, ookal was ie bane. Iemand die niet speelt heb je niks aan. Dat LL me nu gaat beschuldigen van tactieken gebruiken die veel gebruikt worden vind ik nogal Ik vind het opvallend hoe erg Queasy vasthoudt aan Archonts mening. Hij heeft maar 1 ronde meegespeeld. En ja hij is een ervaren speler, maar zoals Furby Feeder (serieus Lorelei en Rationeel, die naam kan écht niet ) ook aangaf, niet helderziend. Daarbij is het nogal moeilijk te zeggen aan wiens kant hij speelde (Queasy blijft maar zeggen dat ie dorpeling was, zijn geliefde was heks, dat blijft ze -schijnbaar- maar vergeten). Tuurlijk is het goed dat je ernaar kijkt, maar je er blind aan vasthouden vind ik belachelijk. En Queasy heeft inmiddels ook al heel wat spellen meegedraaid, die zou beter moeten weten. Oh en dan nog even dit: Citaat:
En bovenstaande bedoel ik dus met onsamenhangend posten en rare conclusies trekken, mevrouw Queasy. Mijn stem gaat naar Queasy morgen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat: