Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2010, 18:06
Verwijderd
mijn stem gaat ook naar timveen.
Advertentie
Oud 01-09-2010, 18:09
Verwijderd
En mijn stem op Queasy is definitief sann
Oud 01-09-2010, 18:10
Verwijderd
Defintieve stemlijst hangronde 2:

Absinthe
Queasy

Timveen
Dingaantouwtje*
Wammus
Sudoku
Mr.Mark
QQX99
Dott
sann
Sherlock

Queasy
Furby Feeder
Absinthe
Heksjuh

Sann
Lucky Luciano

*= nog niet zeker

Nog niet gestemd
timveen
Toddish

Opgehangen: Timveen

Disclaimer: je stem wordt opgenomen als je duidelijk hebt aangegeven op wie je gaat stemmen, of wie je voorlopige stem krijgt (in dat geval met een * erachter) Uit puur verdenkingen kan ik niet opmaken of je daar ook daadwerkelijk op wilt stemmen. Verder maak ook ik fouten(), wijs me er op als je er één ontdekt . Sta je niet in het stemlijstje en ben je van mening wel gestemd te hebben: wijs me er op.

Stemlijst hangronde 1: hier

Nieuwe pagina nieuwe stemlijst!

@Absinthe: aangepast
@Rest: ik ben vanaf 8 uur vanavond ongeveer niet meer thuis, dus mochten er daarna nog dingen veranderen in de stemlijst kan ik het niet meer aanpassen.

Laatst gewijzigd op 02-09-2010 om 23:28.
Oud 01-09-2010, 18:47
Toddish
Toddish is offline
Ik stem op Queasy omdat we er niks aan hebben dat iedereen onder de zelde persoon staat.
Oud 01-09-2010, 19:01
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn stem gaat ook naar Queasy.
Oud 01-09-2010, 19:06
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Aan een gelijk spel hebben we al helemaal niets toch? .

T komt in de buurt nu iig.
Oud 01-09-2010, 19:19
Verwijderd
Hallo ik was de eerste die zei van goh allemaal onder rp gaan staan is niet slim. archont zei hetzelfd. hij was dorpeling en een ervaren speler. kijk nou eens naar zijn post. een niet actieve speler eruit spelen ben ik niet voor als we een kans krijgen om een wolf of verrader eruit te stemmen
Oud 01-09-2010, 19:21
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Misschien is die inactieve speler wel een wolf of verrader, in elk geval heeft niemand iets aan hem op deze manier.
Oud 01-09-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Je denkt dat Sann de wolf is en Absinthe de verrader en dus stem je op Absinthe? Nee dat is logisch

Absinthe staat in mijn boekje helemaal niet als verdacht: zij zette zich extra in om RP eruit te krijgen toen jullie (sann, sherlock en jij) juist raar gingen doen (werd het een beetje benauwd toen RP opeens zoveel stemmen kreeg?). Dat ze vergeten is te stemmen, vind ik niet verdacht aangezien ze zo op RP heeft aangestuurd.
Daarnaast, als je toch denkt dat Sann de wolf is, waarom dan niet op haar stemmen?

Ik denk eerder dat Sann de verrader is en jij de wolf. Misschien sprak RP wel de waarheid toen hij het onderstaande zei?
Omdat niemand sann schijnbaar verdacht vindt. en dan is mijn stem verloren. Dat is hij nu ook maar ik dacht dat er meer onder absinthe gingen staan.

en absinthe de geliefden moeten ook de wolven eruit hebben hoor. zwak excuus.

jammer dat de ervaren spelers op mij stemmen die houdt ik ook in de gaten want die moeten beter weten
Oud 01-09-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Omdat niemand sann schijnbaar verdacht vindt. en dan is mijn stem verloren.

en absinthe de geliefden moeten ook de wolven eruit hebben hoor. zwak excuus.

jammer dat de ervaren spelers op mij stemmen die houdt ik ook in de gaten want die moeten beter weten
De geliefden zijn, zoals de naam het al zegt, geliefden. Hun doel is om samen het spel te overleven. Zodra een partij in de meerderheid is en de geliefden zijn nog in het spel, winnen de geliefden. Maar als één van de twee sterft, sterft de ander van verdriet ook.
De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen. Geliefden kunnen een dubbelfunctie hebben omdat ze blind gekozen worden door de cupido, informatie die ze krijgen uit andere functies mogen ze uiteraard ook delen.

De geliefden kunnen net zo goed de kant van de slechteriken kiezen. En dat is helemaal aannemelijk als 1 van hen een slechte functie heeft. De meeste spelers vinden spelen voor de slechte kant nu eenmaal het leukst.

Verder post je vrij bijzonder en onsamenhangend en trek je rare conclusies. Ik denk dat we jou in de gaten moeten houden.
Oud 01-09-2010, 19:47
Verwijderd
Je geeft geen antwoord op het feit dat de geliefden de wolven er ook moeten uit hebben net zo goed als de dorpelingen (absinthes argument) Nou vertel mevrouw de wolf waar ik een onsamenhangend geheel heb. ik kan via de tel geen interpunctie gebruiken
Oud 01-09-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Hallo ik was de eerste die zei van goh allemaal onder rp gaan staan is niet slim. archont zei hetzelfd. hij was dorpeling en een ervaren speler. kijk nou eens naar zijn post. een niet actieve speler eruit spelen ben ik niet voor als we een kans krijgen om een wolf of verrader eruit te stemmen
Waarom hang je toch zo ontzettend aan die post van archont? Je hebt een punt dat de kans groot is dat ze de wolven eruit wilden spelen (er was er al één uit, dus ze hoefden er nog maar twee om het spel te winnen), maar je weet dat niet zeker. In elk geval kun je de geliefden niet zomaar vertrouwen, want die spelen hun eigen spel. Dat heeft Archont dus ook gedaan. Daarnaast wist hij net zo weinig als iedere andere dorpeling in dit spel, dus hij heeft ons sowieso geen informatie kunnen geven waar hij zeker van was.

Je wordt alleen maar verdachter. Ik denk dat het gelijkspel er niet komt, en als wel; dan spelen de wolven heel dom en kunnen we vrolijk alle Timveen-stemmers achter elkaar ophangen.
Oud 01-09-2010, 20:44
Spelleider
Spelleider is offline
Ik (abzg) heb het voor het verhaal helaas steeds echt te druk. Maar jullie krijgen wel de uitslag van mij!

Deelnemers

1.Sherlock
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)

6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Och och, jullie hebben de wolfsbane opgehangen! Morgen zijn de wolfjes weer aan de beurt om iemand op te peuzelen..
Oud 01-09-2010, 20:45
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Kutzooi.
Oud 01-09-2010, 20:52
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Kutzooi.
Mee eens. Verdorie, moet hij net wolfsbane zijn.
Oud 01-09-2010, 20:56
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Waarom lieten we hem in de eeste plaats eigelijk meedoen!?
Wel klote dat hij wolfsbane was.
Oud 01-09-2010, 20:57
Verwijderd
Tja. Ik was er niet voor ondanks dat hij een niet actieve speler was, maar we zijn nu de wolfsbane kwijt ipv een wolf of verrader. En absinthe je weet net zo goed als mij dat archont een ervaren speler is..
Oud 01-09-2010, 20:58
Wammus
Wammus is offline
Het is inderdaad mooi kut dat hij wolfsbane was.
Oud 01-09-2010, 21:01
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Tja. Ik was er niet voor ondanks dat hij een niet actieve speler was, maar we zijn nu de wolfsbane kwijt ipv een wolf of verrader. En absinthe je weet net zo goed als mij dat archont een ervaren speler is..
Het is inderdaad jammer, het was een grote gok. Maar het had natuurlijk net zo goed een wolf, verrader of leerling-heks kunnen zijn.

En gelukkig staan we er nog steeds niet slecht voor. Positief blijven denken hè.
Oud 01-09-2010, 21:50
Toddish
Toddish is offline
Kak vergeten te stemmen
Oud 01-09-2010, 22:22
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Echt stom dit . hij heeft op zijn minst een rode kaart nu hoop ik?

Is dit nu wat je spelbederf noemt?
Oud 01-09-2010, 23:41
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Echt stom dit . hij heeft op zijn minst een rode kaart nu hoop ik?

Is dit nu wat je spelbederf noemt?
Een rode kaart krijg je pas als je 3 keer verzaakt hebt te stemmen of je functie niet gebruikt hebt (bijvoorbeeld iemand opvragen als je ziener bent). In principe ben je niet verplicht in het topic iets te zeggen maar als je compleet stil bent wordt dit (naar mijn idee terecht) afgestraft door je medespelers. Ik denk dat Timveen niet serieus mee wilde spelen. Sterker nog, hij heeft hier enkel aangegeven het spel wel leuk te vinden en misschien mee te willen doen. Ik heb dit opgevat als een ik doe mee post en zodoende is hij in de lijst terecht gekomen. Foutje van mijn kant dus.
Oud 02-09-2010, 00:28
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Mja, da's de slechtste uitslag die we hadden kunnen krijgen en da's kut. Kunnen we dan nu weer doorgaan met wolven zoeken ipv inactieve spelers eruit knikkeren?

Queasy: Archont is een ervaren speler, maar niet helderziend. Bovendien weet je niet voor welke kant ze speelden (ze hadden allebei geen informatie en helemaal aan het begin van het spel kan je met die functies nog nauwelijks iets weten). Ze hadden weliswaar de heks maar aangezien er nog maar 2 wolven in het spel zaten, kan het best dat ze liever wilden proberen om die weg te spelen. We weten het allemaal niet, want wij zijn ook niet helderziend. Leuk dat Archont een uitgebreide post maakte, maar het is niet een bewijs voor wat dan ook. Daarnaast vertrouwde Archont jou ook niet. Of moeten we dat deel van de post dan maar even overslaan?

Citaat:
Mooi, de eerste wolf is weg . Op naar de volgende.

Maar eerst een paar zaken die mij opvielen:

Rare switch. Zeker van diegene die als eerste op RP heeft gestemd en meteen als eerste aangeeft te moeten wisselen. Zou het een tactiek zijn geweest om op RP te stemmen en zodoende als medewolf minder verdacht te worden? Maar heeft ze zich kapot geschrokken toen ik meteen ook op hem ging staan alsmede LL. Een eerste foutje van de wolven? Het zou kunnen, ik hou queasy in de gaten.

*knip*
Oud 02-09-2010, 02:35
Sherlock
Sherlock is offline
Beetje laat dat ik mijn stem doorgeef helaas omdat iets ertussen kwam maar ik heb gestemd op timveen.

Waarom zo'n redelijk belangrijke/moeilijke functie aan een nieuweling geven?
Oud 02-09-2010, 06:58
Dingaantouwtje
Citaat:
Beetje laat dat ik mijn stem doorgeef helaas omdat iets ertussen kwam maar ik heb gestemd op timveen.

Waarom zo'n redelijk belangrijke/moeilijke functie aan een nieuweling geven?
Voor zover ik weet gaat de functieverdeling volledig random.
Oud 02-09-2010, 08:40
Verwijderd
Goh wat verrassend, maar goed ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat Sann een slechte functie heeft.
Oud 02-09-2010, 09:42
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Goh wat verrassend, maar goed ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat Sann een slechte functie heeft.
Ik vertrouw sann ook niet, maar waarom kunnen we dat concluderen?
Oud 02-09-2010, 10:13
Verwijderd
Lekker dan

Citaat:

Furby heeft al gezegd wat ik hierop zou kunnen zeggen. Volgens mij lees je bovendien maar amper wat ik schrijf. Volgende stem is - mits tenzij er andere ontwikkelingen zijn - weer voor jou!

Laatst gewijzigd op 02-09-2010 om 10:25.
Oud 02-09-2010, 14:14
Verwijderd
Wat een kutuitslag .

@LL wil je dat even uitleggen?
Oud 02-09-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vertrouw sann ook niet, maar waarom kunnen we dat concluderen?
Nouja bovenop dat argumentatie die ik eerder gaf blijkt ook dat timveen nog eens een goede functie had. Dat betekent dus dat Sann mogelijk de evilziener is maar waarschijnlijk gewoon de verrader of een wolf aangezien ze RP wilde verdedigen en nu weer voor een populaire wegstemstrategie ging. Ik denk dus dat Sann er van op de hoogte is wie de wolven zijn en er zijn maar 2 functies die daarvoor in aanmerking komen.
Oud 02-09-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Nouja bovenop dat argumentatie die ik eerder gaf blijkt ook dat timveen nog eens een goede functie had. Dat betekent dus dat Sann mogelijk de evilziener is maar waarschijnlijk gewoon de verrader of een wolf aangezien ze RP wilde verdedigen en nu weer voor een populaire wegstemstrategie ging. Ik denk dus dat Sann er van op de hoogte is wie de wolven zijn en er zijn maar 2 functies die daarvoor in aanmerking komen.
Ik geloof niet dat er een evilziener zit in dit spel. Toch? Want er was al een heks.

Verder weet ik niet zo goed of ik sann moet vertrouwen, ze staat in elk geval niet hoog op mijn verdachtenlijstje. Ze staat er wel nog in, though.
Oud 02-09-2010, 17:21
Dingaantouwtje
Er zit inderdaad geen evilziener in het spel. Er zijn nog (even opzoeken) 7 dorpelingen, een ziener, tovenaar, jager, verrader, 2 wolven, ll-heks.
Oud 02-09-2010, 17:25
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Sann staat op dit moment aan de top van mijn verdachtenlijstje.
Oud 02-09-2010, 18:20
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik kan moeilijk kiezen eerlijk gezegd. Je kan overal wel iets in zien.

Vind zo ongeveer iedereen verdacht. .
Gelukkig heb ik nog even om er over na te denken.
Oud 02-09-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Lekker dan

Furby heeft al gezegd wat ik hierop zou kunnen zeggen. Volgens mij lees je bovendien maar amper wat ik schrijf. Volgende stem is - mits tenzij er andere ontwikkelingen zijn - weer voor jou!
Ik lees zeer zeker wat je schrijft, maar volgens mij begrijp je mij niet.

OT:
Sann, en absinthe zijn voor mij tot nu toe de verdachten. Volgens mij heb ik de afgelopen pagina's wel uitgelegd waarom
Oud 02-09-2010, 21:05
Spelleider
Spelleider is offline
Toddish stapte het kantoor van Mr. Mark binnen. Toddish was heel erg op zijn hoede. Hij was immers een kleine crimineel en Mr. Mark was inspecteur bij de politie. Mr. Mark wees naar een stoel. ‘Ga zitten’ zei hij kortaf. Mr. Mark liet hem een foto zien. Er stond een lelijk uitziende man op de foto. ‘Dit is Sudoku’ legde Mr. Mark uit. ‘Hij heeft wat vuile was over mij in handen. Een man maakt een fout, dan hoeft hij daar toch niet het hele leven voor getekend te zijn?’ Toddish keek hem niet-begrijpend aan. ‘Ik wil dat je hem uit de weg ruimt!’ verduidelijkte Mr. Mark. ‘Ik kan het moeilijk zelf doen, ik werk bij de politie! Als je dit voor me doet dan zorg ik ervoor dat dat strafblad van jou verdwijnt’ Mr. Mark gaf Toddish een papiertje met een naam van een website erop. Toddish herkende de link: het was een bekende datingsite voor homo’s. ‘Hij is veel actief op deze site, spreekt vaak met andere mannen af voor seks op parkeerplaatsen en zo. Ik stel voor dat je zelf ook een profiel op die site aanmaakt, met hem in contact probeert te komen, en dan vervolgens ergens op een afgelegen plek met hem afspreekt. Als hij dan komt opdagen schiet je hem neer en is het probleem opgelost. Zijn nickname op die site is Mr. Soija. En nu mijn kantoor uit voordat iemand je ziet.’ Toddish stopte de foto en het briefje met de sitenaam in zijn zak en liep het kantoor uit. Waarom werd hij toch altijd gevraagd voor dit soort rotklusjes?

Deelnemers

1.Sherlock
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)

6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Er is niemand opgegeten. De dorpelingen zijn weer aan de beurt, stemmen kan tot morgenavond 20.30
Oud 02-09-2010, 21:15
Dingaantouwtje
*opgelucht ademhaalt*
Oud 02-09-2010, 21:48
Sudoku.
Sudoku. is offline
Oh, fijn, nu ben ik ineens een lelijk uitziende mannelijke (!) crimineel die op een datingsite voor homo's rondhangt en vermoord gaat worden. Great.
Oud 02-09-2010, 21:50
Verwijderd
Oke dus de tovenaar heeft iemand beschermd, maar wie..
Oud 02-09-2010, 21:53
Wammus
Wammus is offline
Misschien heeft ie wel zichzelf beschermd. Hoe dan ook het is natuurlijk wel heel goed voor ons.
Oud 02-09-2010, 21:59
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Oke dus de tovenaar heeft iemand beschermd, maar wie..
Oooooh natuurlijk de eetronde is al geweest!
Wat geweldig, er is niemand verloren gegaan!
Oud 02-09-2010, 22:29
Verwijderd
Wat een relaxte uitslag well done tovenaar.
Oud 02-09-2010, 22:33
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Wat een relaxte uitslag well done tovenaar.
Inderdaad!
Beter kan niet zeg . Ben heel erg benieuwd wie er nu beschermt is.
Oud 02-09-2010, 22:40
Toddish
Toddish is offline
Opmerkelijk. Maar goed gedaan
Oud 02-09-2010, 22:42
Verwijderd
Wat betreft de beschuldigingen richting mij: wat RP betreft heb ik me al op meerdere plekken verdedigd. Ik was juist 1 van de mensen die 'm in de spotlight zette. Mijn stemswitch was misschien niet de slimste, maar ik heb beargumenteerd waarom ik het gedaan heb.

Timveen sta ik geheel achter, ookal was ie bane. Iemand die niet speelt heb je niks aan. Dat LL me nu gaat beschuldigen van tactieken gebruiken die veel gebruikt worden vind ik nogal . Zulke tactieken bestaan omdat ze werken.

Ik vind het opvallend hoe erg Queasy vasthoudt aan Archonts mening. Hij heeft maar 1 ronde meegespeeld. En ja hij is een ervaren speler, maar zoals Furby Feeder (serieus Lorelei en Rationeel, die naam kan écht niet ) ook aangaf, niet helderziend. Daarbij is het nogal moeilijk te zeggen aan wiens kant hij speelde (Queasy blijft maar zeggen dat ie dorpeling was, zijn geliefde was heks, dat blijft ze -schijnbaar- maar vergeten). Tuurlijk is het goed dat je ernaar kijkt, maar je er blind aan vasthouden vind ik belachelijk. En Queasy heeft inmiddels ook al heel wat spellen meegedraaid, die zou beter moeten weten.

Oh en dan nog even dit:

Citaat:
Toe nou even, de kans dat ie 'gewoon dorpeling' was was vele malen groter. De kans dat ie slecht was, was ook vele malen groter dan dat ie bane was. Dit was heel erg pech, maar ga nu niet doen alsof je het voorzien hebt .

En bovenstaande bedoel ik dus met onsamenhangend posten en rare conclusies trekken, mevrouw Queasy.

Mijn stem gaat naar Queasy morgen.
Oud 02-09-2010, 22:53
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Wat een geweldig verhaal
En een opluchting dat niemand is opgegeten. Goed werk tovenaar!
Oud 02-09-2010, 22:57
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Wat betreft de beschuldigingen richting mij: wat RP betreft heb ik me al op meerdere plekken verdedigd. Ik was juist 1 van de mensen die 'm in de spotlight zette. Mijn stemswitch was misschien niet de slimste, maar ik heb beargumenteerd waarom ik het gedaan heb.

Timveen sta ik geheel achter, ookal was ie bane. Iemand die niet speelt heb je niks aan. Dat LL me nu gaat beschuldigen van tactieken gebruiken die veel gebruikt worden vind ik nogal . Zulke tactieken bestaan omdat ze werken.

Ik vind het opvallend hoe erg Queasy vasthoudt aan Archonts mening. Hij heeft maar 1 ronde meegespeeld. En ja hij is een ervaren speler, maar zoals Furby Feeder (serieus Lorelei en Rationeel, die naam kan écht niet ) ook aangaf, niet helderziend. Daarbij is het nogal moeilijk te zeggen aan wiens kant hij speelde (Queasy blijft maar zeggen dat ie dorpeling was, zijn geliefde was heks, dat blijft ze -schijnbaar- maar vergeten). Tuurlijk is het goed dat je ernaar kijkt, maar je er blind aan vasthouden vind ik belachelijk. En Queasy heeft inmiddels ook al heel wat spellen meegedraaid, die zou beter moeten weten.

Oh en dan nog even dit:

Toe nou even, de kans dat ie 'gewoon dorpeling' was was vele malen groter. De kans dat ie slecht was, was ook vele malen groter dan dat ie bane was. Dit was heel erg pech, maar ga nu niet doen alsof je het voorzien hebt .

En bovenstaande bedoel ik dus met onsamenhangend posten en rare conclusies trekken, mevrouw Queasy.

Mijn stem gaat naar Queasy morgen.
Hmm. Die van mij niet. Je kan het goed brengen Sann. Maar ik krijg sterk het vermoeden dat er wel eens een hele sluwe wolf in je kan schuilen. Buiten alle mooie verhalen en onderbouwde verdedigingen staat toch voor mij nog wel vast dat je mensen van RP probeerde af te houden. als wolf is dan die stem op timveen natuurlijk heerlijk makkelijk. Bovendien vertrouw ik je stem op Queasy niet. Ik heb alles nog eens gelezen, en vind Queasy geen wolf, eerder een wat onhandig uit de hoek komende dorpeling . Mijn stem gaat naar jou.
Oud 02-09-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ik lees zeer zeker wat je schrijft, maar volgens mij begrijp je mij niet.

OT:
Sann, en absinthe zijn voor mij tot nu toe de verdachten. Volgens mij heb ik de afgelopen pagina's wel uitgelegd waarom
Ik begrijp je inderdaad niet. Leg me asjeblief nog eens uit waarom de post van Archont (geliefde, één ronde gespeeld, dorpeling zonder verdere kennis van functies) zó belangrijk is. En kom maar niet meer aanzetten met onzin als Archont is een ervaren speler, want die zijn er wel meer.
Oud 02-09-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Wat een kul, jij was helemaal niet 1 van de mensen die hem in de spotlight zette, leugens zijn dit. Wederom weer iets dat we kunnen optellen aan je lijstje.
Citaat:

Onzin, dit is een typische verradertactiek. Het is geen tactiek om een stille speler eruit te spelen omdat hij stil is. Het is een tactiek van een verrader/wolf om een dergelijk populair stemadvies te geven zeker vroeg ik het spel omdat mensen dan snel geneigd zijn mee te schapen.

Ergo, ik ga wederom voor Sann deze ronde.
Oud 02-09-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad!
Beter kan niet zeg . Ben heel erg benieuwd wie er nu beschermt is.
Dit vind ik overigens wel een n00b-wolfachtige reactie, ik ga je maar eens wat beter in de gaten houden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten