Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2010, 18:48
snoopy
snoopy is offline
Oh ja: die jurk op Bali is/was eigenlijk absoluut niet mijn smaak. Had in eerste instantie helemaal geen jurk, maar dat vonden we toch ineens niet zo leuk. Dus heb deze op de dag zelf in een Indonesisch warenhuis gekocht voor 10 euro ofzo
Oud 02-06-2010, 19:14
Verwijderd
Oh wauw mooi Leonoor, die foto's had ik nog nooit gezien! Wat zien jullie er allebei mooi uit Ik ben ook erg te spreken over dit model (in de zin van zoiets wil ik zelf misschien ook wel ), wat een mooie bandjes zeg
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 20:11
drukknoopje
drukknoopje is offline
Als iedereen gaat showen, dan ik ook!

Oud 02-06-2010, 21:56
Nona
Nona is offline
<3 Allemaal mooi en leuk!

En eng hoor Leonoor, bij die zwanen.
Oud 03-06-2010, 08:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
<3 Allemaal mooi en leuk!

En eng hoor Leonoor, bij die zwanen.
dat dacht ik dus ook precies brr zwanen

verder mooi hoor, al die foto's!
Oud 03-06-2010, 11:24
groovy
groovy is offline
Ik vind die jurk van Leonoor ook erg mooi! Zoiets zou ik zelf ook uitkiezen... Die bandjes zijn inderdaad mooi. Maar ik vond de man van Leonoor ook echt mooi gekleed, mooi pak .

De jurk van de zus van Sarah vond ik ook heel mooi, die had weer iets meer decollete. Het is ook net wat bij je past.

Als ik mocht gaan trouwen, dan wil ik dat vriendlief een mooi pak aandoet en ik wil een traditionele lichte jurk. Dan wil ik ook een echte bruid zijn .
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 12:39
metallica
metallica is offline
Citaat:
Omdat iedereen showt, zal ik ook even mijn trouwjurk en boeket en mijn lieftallige echtgenoot showen.

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
Ahh, mooi hoor. Hoe oud was je eigenlijk toen jullie trouwden, want je ziet er echt heel jong uit
Oud 03-06-2010, 12:40
metallica
metallica is offline
Ik wil trouwens ook een mooie witte jurk <3
Oud 03-06-2010, 14:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Leonoor, wat was je mooi die dag Prachtige jurk ook, zo'n model zou ik ook wel willen, iets minder rok nog misschien, maar die bandjes en zo, heel draagbaar is het, en dus nog mooi ook
Oud 03-06-2010, 22:07
Verwijderd
tnx allemaal.

@metallica: Ik was 22.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 11:13
groovy
groovy is offline
Ooh wat een raar idee, dat is 2 jaar jonger dan ik nu ben . Hoe lang kende je je man toen al Leonoor?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 12:05
Verwijderd
Ik heb ook niks principieels tegen een witte jurk, maar ik heb hetzelfde probleem als drukknoopje: ik word er heel bleek van Dus het is even afwachten wat er gaat gebeuren. (En ja, ik word júist wit van cremetinten en ivoorwit enzo *mopper*). Eigenlijk staan alleen diepe warme kleuren me echt goed maar dat vind ik nou niet bepaald trouwjurkkleuren. En ja ik weet dat je wel echte trouwjurken in bijvoorbeeld rood of goud hebt, maar ik vind die altijd een beetje té sprookjesachtig, alsof je een prinsesje wil zijn ofzo. Dus ik denk dat mijn dilemma pas opgelost gaat worden op het moment dat ik echt trouwjurken ga passen, en dat zal ik maar niet doen voor ik ook echt ga trouwen

Heb dus wel hetzelfde als veel meiden hier - fantastische jurken die je verder nooit aan kunt doen want ze zijn altijd 'too much', behalve als je gaat trouwen, daar wil ik dan eigenlijk ook wel gebruik van maken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 12:41
tuttebel
tuttebel is offline
bleek kan toch ook mooi zijn?
porseleinen bruidje!
Oud 04-06-2010, 15:50
Fosca
Fosca is offline
Ik kwam in Hamburg vorig jaar de ideale niet-witte trouwjurk tegen. Helaas maakt rood mij nog bleker dan wit

Oud 05-06-2010, 07:28
Verwijderd
@groovy: We kenden elkaar toen iets van 3,5/4 jaar en hadden 2,5 jaar een relatie (en woonden ook ongeveer 2,5 jaar samen ).
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam in Hamburg vorig jaar de ideale niet-witte trouwjurk tegen. Helaas maakt rood mij nog bleker dan wit

[afbeelding]
Oh dat vind ik meer wat voor een gala dan voor een bruiloft
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 08:18
Nona
Nona is offline
Maar wit is helemaal niet erg zolang je huid gezond is! Ik las laatst nog ergens dat het juist beter oogt dan gebruind.
Oud 06-06-2010, 08:36
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
en ik vind 'm eigenlijk gewoon niet zo mooi - een jurk is ofwel lang, ofwel kort, niet allebei - maar smaken verschillen!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 09:36
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Dat heb je denk ik met alle niet-witte jurken, in het wit leek het al meer een trouwjurk.

Ik denk trouwens dat ik het net zoals Snoopy ga doen. Gewoon een simpel wit jurkje kopen (en in de zomer trouwen zodat ik héél bruin ben):

Edit: huh, m'n foto doet het niet nouja link: http://www.dumpyourphoto.com/photo/view/34119/iTUH8t

Laatst gewijzigd op 06-06-2010 om 10:15. Reden: url foto aangepast
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 11:10
Verwijderd
Ik heb ook een hele witte huid, dat hoor ik tenminste heel regelmatig. Van te voren veel de zon in of onder de zonnebank of insmeren met zelfbruinende creme (of en en ) helpt vaak al wel iets. Maar als je het zelf niet mooi vindt, dan moet je het natuurlijk niet doen, want dat is nog wel het belangrijkste: dat je je zelf prettig voelt in de jurk die je aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 11:26
blauw engeltje
Citaat:
Dat heb je denk ik met alle niet-witte jurken, in het wit leek het al meer een trouwjurk.

Ik denk trouwens dat ik het net zoals Snoopy ga doen. Gewoon een simpel wit jurkje kopen (en in de zomer trouwen zodat ik héél bruin ben):

[afbeelding]

Edit: huh, m'n foto doet het niet nouja link: http://www.dumpyourphoto.com/photo/view/34119/iTUH8t
errug mooi <3
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Maar wit is helemaal niet erg zolang je huid gezond is! Ik las laatst nog ergens dat het juist beter oogt dan gebruind.
Hmm volgens mij leg ik mezelf niet duidelijk uit - ik bedoel niet dat ik mijn huid op zích te bleek vind, want hij is altijd licht en ik zal nooit echt bruin lijken, zelfs al ben ik voor mijn doen bruin (hoewel ik dat laatste wel mooi vind, dat ziet er lekker zomers en gezond uit met sproetjes enzo). Is ook mooi, bij mijn haar en ogen, ik ben blij met mijn huidskleur

Maar koele kleuren geven mijn huid een bleke tint in de richting van vis- of lijkachtig, en dat is níet mooi Terwijl warme kleuren een beetje het rossige in mijn huid ophalen waardoor ik blozende wangetjes krijg en er gezond uit zie. Terwijl als je van jezelf een bruinere huid hebt, koele kleuren de tint van je huid niet lijkachtig maken

En daarom denk ik dat een witte trouwjurk de tint van mijn huid niet bepaald mooier maakt, zelfs al ben ik voor mijn doen nog zo bleek. Ik draag ook echt nooit wit (of andere koele kleuren of pasteltinten, staat me allemaal niet). Vandaar

En weet je dat ik serieus nú pas door heb dat jij een nickchange hebt gehad en welke forummer je dus was, echt wtf
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 12:51
Nona
Nona is offline
Ok, je bent één van de laatste (al heeft mijn ava veranderen vlak na mijn nickchange vast ook niet echt geholpen).

Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb ook een erg lichte huid, en zeker op foto's met flits kan het erg grijzig lijken wanneer ik wit draag (al valt het zo voor de spiegel alles mee, vind ik zelf). Maar misschien dat goede visagie of crème (zoals Leonoor al zegt) wel helpt, want ik wil wel erg graag wit.

Maar als je dat niet erg belangrijk vindt is wit misschien weer teveel moeite en uitzoeken.
Oud 06-06-2010, 13:08
Verwijderd
Mja ik betwijfel of de tint van mijn huid verandert met zelfbruiningscreme - mijn gezicht is best bruin nu maar volgens mij maakt wit nog steeds bleek. Wel een stuk minder dan in de winter, maar ik wil m'n hoofd ook niet bruiner maken dan ie nu is Maar ik ga wel gewoon passen en dan kijken hoe erg ik het vind, er is vast wel een jurk die mij bevalt en goed staat. Maar ik heb nu dus nog geen idee welke kleur dat gaat worden

Hoewel de zus van m'n vriendje al heeft gezegd dat ze me meesleurt naar een trouwjurkenzaak voor een echte trouwjurk, als ik in een galajurk wil trouwen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 17:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ok, je bent één van de laatste (al heeft mijn ava veranderen vlak na mijn nickchange vast ook niet echt geholpen).
Oké, dan ben ik de állerlaatste PM met oude nick please
Oud 06-06-2010, 18:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mja ik betwijfel of de tint van mijn huid verandert met zelfbruiningscreme - mijn gezicht is best bruin nu maar volgens mij maakt wit nog steeds bleek. Wel een stuk minder dan in de winter, maar ik wil m'n hoofd ook niet bruiner maken dan ie nu is Maar ik ga wel gewoon passen en dan kijken hoe erg ik het vind, er is vast wel een jurk die mij bevalt en goed staat. Maar ik heb nu dus nog geen idee welke kleur dat gaat worden

Hoewel de zus van m'n vriendje al heeft gezegd dat ze me meesleurt naar een trouwjurkenzaak voor een echte trouwjurk, als ik in een galajurk wil trouwen
anders trek je toch een keer de mijne aan, goed je zal er in verzuipen maar dan kun je wel de kleur checken en zien of het echt zo erg is
Oud 06-06-2010, 18:34
Lorelei
Lorelei is offline
Offtopic:
Citaat:
En weet je dat ik serieus nú pas door heb dat jij een nickchange hebt gehad en welke forummer je dus was, echt wtf
Citaat:
Wtf Hoe kunnen jullie het nou niet weten
Oud 06-06-2010, 18:39
Qimm
Qimm is offline
Ik wist het ook niet hoor (inmiddels wel trouwens)
Oud 06-06-2010, 20:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Offtopic:

Wtf Hoe kunnen jullie het nou niet weten
Jaaaaa shit hee! Zég het dan ook gewoon (in pm eventueel (A) )
Oud 06-06-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik wist het ook niet hoor (inmiddels wel trouwens)
Ik heb er nooit over nagedacht, maar een blik in het fotoboek en ik wist het wel
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaa shit hee! Zég het dan ook gewoon (in pm eventueel (A) )
daar heb je een handig lijstje voor.

http://forum.scholieren.com/nickchange/

onderaan staat een link naar de laatste nickchanges.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2010, 07:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
daar heb je een handig lijstje voor.

http://forum.scholieren.com/nickchange/

onderaan staat een link naar de laatste nickchanges.
Tjeez... Kom ik hier al ruim 9 jaar, maar dat lijstje kende ik niet. Moet zeggen dat er wel meer voor mij waren

(en nu houd ik op met offtopic geklets)
Oud 07-06-2010, 12:12
blauw engeltje
Citaat:
ik wist het ook niet, omg!
dank voor lijstje! en idd, wel meer dan alleen nona hoor!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2010, 13:25
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
ik wist het ook niet, omg!
dank voor lijstje! en idd, wel meer dan alleen nona hoor!
Qft.
Oud 07-06-2010, 13:27
metallica
metallica is offline
*knip* eh, verkeerde topic...
Oud 07-06-2010, 19:29
gurl19
gurl19 is offline
Mooi leonoor! Je boeket lijkt echt heel veel op de mijne.
Zie je tegenwoordig toch heel vaak!
Je zag er ook erg mooi uit!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:57
Nona
Nona is offline
Dat ik Kruimel was hoeft niet via PM hoor, dat heet kennis van je meubulair.

En onze beoogde ceremoniemeesters hebben laten weten dat ze het doen!!!
Oud 09-06-2010, 21:03
Verwijderd
ik wil hier alleen even reageren om te zeggen dat ik wel met fosca wil trouwen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 09:47
Nona
Nona is offline
Ik wil ook wel met Fosca trouwen.

Maar even een upje voor het volgende: hoe bepaal je naar welke winkel je wilt gaan voor een jurk? Natuurlijk hoeft het niet de eerste keer raak te zijn, maar het lijkt me wel handig in ieder geval het aantal keren shoppen te beperken. Iedereen die ik ernaar vraag heeft hem bij de eerste winkel gekocht, na meerdere jurken gepast te hebben. Maar hoe weet je dan naar welke winkel je het beste kunt gaan? De collecties die ik op sommige sites vind spreken me meer aan dan die op andere sites, maar verder...?
Oud 23-08-2010, 14:12
Qimm
Qimm is offline
tja gewoon gaan, hou je prijsklasse in de gaten. Plaatjes zeggen niets, kan nog zo'n prachtige jurk zijn maar als het niet bij je figuur past staat het vaak echt niet. Helaas zie je best vaak trouwfotos waar je gewoon kan zien dat de bruin van te voren heeft BESLOTEN welke jurk ze wou maar dat het gewoon niet zo mooi bij het figuur past.
Pas veel, luister naar de dames in de winkel (die weten écht wel waar ze het over hebben!) en neem publiek mee Ik ben gewoon een winkel in gebanjert (we kwamen er toevallig langs nadat we bij een andere zaak waren geweest (die ik overigens verschrikkelijk vond!!) onder het motto, ach waarom ook niet)
Oud 23-08-2010, 17:35
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb van te voren op de site gekeken van de winkels waar ik naar toe wou en had brochures opgevraagd. Toen ben ik naar de eerste winkel gegaan en heb ik een hele andere jurk gekocht dan ik eerst in mijn hoofd had. Ik wist het al zeker, dus ik heb de afspraak bij de tweede winkel afgezegd.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2010, 18:17
blauw engeltje
wij zijn ook gewoon gegaan naar een winkel waarvan mijn moeder wist dat ze opendeurdag hielden. die winkel had trouwens ook een hoop verschillende merken, waarvan een aantal die echt mijn smaak waren. de eerste jurk die ik paste was 'hem' direct, dus hebben niet getwijfeld en gewoon genomen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2010, 18:19
blauw engeltje
nee wacht, ik geef toe, ik heb daarna nog drie jurken gepast die ook erg mooi waren (en twee waarvan ik wist dat ze me niet zouden staan, maar die tel ik dus niet mee), en heb wel even getwijfeld maar ben toch bij mijn gedacht gebleven en heb mijn eerste keuze genomen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2010, 19:28
Nona
Nona is offline
Cool. De 25e gaan we ergens kijken.

Hebben jullie de jurk ook meteen gekocht dan?
Oud 26-08-2010, 00:25
hafctom
hafctom is offline
ik wil het niet groot doen , mn vriendin wel, das het enige probleem .
denk dat we wel een grote bruidstaart laten maken , gewoon voor de sier.
en denk dat we een rare openingsdans doen .
maarja de tijd zal het leren
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 14:24
Verwijderd
ik ken iemand die gingen samenwonen en trouwen,
die vonden de wc bij hun thuis saai,
dus die hadden ipv een gastenboek/receptieboek, de wc-deur neergezet, met een hele hoop stiften, verf, plakplaatjes, stickers enz. als je daar nu naar de wc gaat is de deur helemaal bedekt, met geschreven gedichten,foto's wensen enz. vond ik ook wel heel origineel
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 06:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ging gisteren trouwjurken passen met mijn vriendin. Althans, zij ging de jurken passen want zij gaat trouwen. Maar jemig, wat een apart wereldje is dat Wat een tutjes werken er in bruidszaken
Het geniale was nog dat haar vriend in een aparte kleur gaat trouwen en dat je echt zag aan de medewerkers dat ze dat maar helemaal niets vonden
Oud 03-09-2010, 08:09
Kaa
Kaa is offline
Hahaha, gelukkig moet het bruidspaar het alleen leuk vinden .
Het leek mij altijd wel leuk om in n bruidszaak te werken, maar misschien moet ik er eerst ns zelf naartoe .
Ik vroeg het me ook wel af over die jurken. Want bij de meeste zaken moet je toch n afspraak maken. En je gaat niet naar tien verschillende winkels lijkt me...
Brochures opvragen vond ik een goed idee.
Oud 03-09-2010, 08:43
Verwijderd
Mijn zus is gewoon naar 1 winkel geweest, nadat ze van alle winkels in de omgeving de collectie op de website had bekeken. Daar vond ze ook binnen één afspraak een jurk die ze perfect vond. Dat was trouwens wel een winkel zonder klassieke trouwwinkeltutjes maar juist met een artistiek-alternatief-modieuze eigenares (die droeg zelf een zwarte ballonjurk met enorme zilveren sieraden) en dito verkoopsters.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 09:33
Verwijderd
Jammer dat de foto's niet zichtbaar zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten