Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk trouwens dat ik het net zoals Snoopy ga doen. Gewoon een simpel wit jurkje kopen (en in de zomer trouwen zodat ik héél bruin ben): ![]() Edit: huh, m'n foto doet het niet ![]()
Laatst gewijzigd op 06-06-2010 om 10:15. Reden: url foto aangepast |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb ook een erg lichte huid, en zeker op foto's met flits kan het erg grijzig lijken wanneer ik wit draag (al valt het zo voor de spiegel alles mee, vind ik zelf). Maar misschien dat goede visagie of crème (zoals Leonoor al zegt) wel helpt, want ik wil wel erg graag wit. ![]() Maar als je dat niet erg belangrijk vindt is wit misschien weer teveel moeite en uitzoeken.
|
Verwijderd
|
Mja ik betwijfel of de tint van mijn huid verandert met zelfbruiningscreme - mijn gezicht is best bruin nu maar volgens mij maakt wit nog steeds bleek. Wel een stuk minder dan in de winter, maar ik wil m'n hoofd ook niet bruiner maken dan ie nu is
![]() ![]() Hoewel de zus van m'n vriendje al heeft gezegd dat ze me meesleurt naar een trouwjurkenzaak voor een echte trouwjurk, als ik in een galajurk wil trouwen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/nickchange/ onderaan staat een link naar de laatste nickchanges. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (en nu houd ik op met offtopic geklets)
|
Ik wil ook wel met Fosca trouwen.
Maar even een upje voor het volgende: hoe bepaal je naar welke winkel je wilt gaan voor een jurk? Natuurlijk hoeft het niet de eerste keer raak te zijn, maar het lijkt me wel handig in ieder geval het aantal keren shoppen te beperken. Iedereen die ik ernaar vraag heeft hem bij de eerste winkel gekocht, na meerdere jurken gepast te hebben. Maar hoe weet je dan naar welke winkel je het beste kunt gaan? De collecties die ik op sommige sites vind spreken me meer aan dan die op andere sites, maar verder...?
|
tja gewoon gaan, hou je prijsklasse in de gaten. Plaatjes zeggen niets, kan nog zo'n prachtige jurk zijn maar als het niet bij je figuur past staat het vaak echt niet. Helaas zie je best vaak trouwfotos waar je gewoon kan zien dat de bruin van te voren heeft BESLOTEN welke jurk ze wou maar dat het gewoon niet zo mooi bij het figuur past.
Pas veel, luister naar de dames in de winkel (die weten écht wel waar ze het over hebben!) en neem publiek mee ![]()
|
Ik heb van te voren op de site gekeken van de winkels waar ik naar toe wou en had brochures opgevraagd. Toen ben ik naar de eerste winkel gegaan en heb ik een hele andere jurk gekocht dan ik eerst in mijn hoofd had. Ik wist het al zeker, dus ik heb de afspraak bij de tweede winkel afgezegd.
|
![]() |
|
wij zijn ook gewoon gegaan naar een winkel waarvan mijn moeder wist dat ze opendeurdag hielden. die winkel had trouwens ook een hoop verschillende merken, waarvan een aantal die echt mijn smaak waren. de eerste jurk die ik paste was 'hem' direct, dus hebben niet getwijfeld en gewoon genomen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ken iemand die gingen samenwonen en trouwen,
die vonden de wc bij hun thuis saai, dus die hadden ipv een gastenboek/receptieboek, de wc-deur neergezet, met een hele hoop stiften, verf, plakplaatjes, stickers enz. als je daar nu naar de wc gaat is de deur helemaal bedekt, met geschreven gedichten,foto's wensen enz. vond ik ook wel heel origineel |
![]() |
|
Ik ging gisteren trouwjurken passen met mijn vriendin. Althans, zij ging de jurken passen want zij gaat trouwen. Maar jemig, wat een apart wereldje is dat
![]() ![]() Het geniale was nog dat haar vriend in een aparte kleur gaat trouwen en dat je echt zag aan de medewerkers dat ze dat maar helemaal niets vonden ![]()
|
Hahaha, gelukkig moet het bruidspaar het alleen leuk vinden
![]() Het leek mij altijd wel leuk om in n bruidszaak te werken, maar misschien moet ik er eerst ns zelf naartoe ![]() Ik vroeg het me ook wel af over die jurken. Want bij de meeste zaken moet je toch n afspraak maken. En je gaat niet naar tien verschillende winkels lijkt me... Brochures opvragen vond ik een goed idee. ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn zus is gewoon naar 1 winkel geweest, nadat ze van alle winkels in de omgeving de collectie op de website had bekeken. Daar vond ze ook binnen één afspraak een jurk die ze perfect vond. Dat was trouwens wel een winkel zonder klassieke trouwwinkeltutjes
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #102 snowflakes | 476 | 17-10-2009 10:10 | |
De Kantine |
[Trouwtopic]"verboden toegang voor katje"-topic Verwijderd | 21 | 15-09-2008 11:07 | |
De Kantine |
Trouwtopic! Rabbi Daniel | 21 | 03-06-2002 21:12 | |
Lifestyle |
Trouwkleding.. Roos | 92 | 15-04-2002 22:20 |