Ik heb vandaag met mijn vriend gepraat en we hebben vastgesteld dat ik het niet zo bijzonder meer vond om hem te zien, en hij juist meer vond dat we zo weinig 'boeiende dingen' deden of iets hadden om over te praten. En dat komt dan dus doordat terwijl hij eigenlijk best nog relatief druk is, doordat hij in juli fulltime gewerkt heeft (en ik parttime) en daarnaast veel bezig is met zijn band en muziek maken met vrienden en dat soort dingen. Terwijl ik dus niet zo veel gewerkt heb, geen band heb, niet zo fanatiek ben in muziek maken en mijn vrienden dat soort dingen ook niet doen, ik heb meer 'rondhang-vrienden'. Daardoor verveelde ik me veel meer en dan dacht ik heel veel aan hem en dan krijg ik gauw hoge verwachtingen, zo van, oh wat zal het fantastisch zijn hem zo weer te zien! Terwijl hij dus niet zo veel bijzonders doet als hij bij mij is en gewoon even rustig wil zijn en vertellen over zijn dag enzo. Daarom lijken we ook veel meer te praten over wat er met hem gaande is, bij hem is simpelweg ook gewoon meer aan het gebeuren.
Na onze vakantie naar Texel zit ik maar een beetje af te wachten tot de colleges beginnen en er weer wat boeiends gebeurt, terwijl hij altijd nog zijn band had, en zijn grote familie thuis en dat soort dingen en dus meer gewend was om actievere dingen te doen dan met mij saai op de bank hangen. Terwijl ik dus of dát doe, of hier achter de computer zit, bij wijze van spreken.
Lang verhaal. We gaan in elk geval niet meer via msn dit soort dingen bespreken want dat werkt echt voor geen meter. Gelukkig krijgen we het allebei wel druk als onze colleges beginnen.