Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gezondheid, ach dat is ook verwaarloosbaar, je longen herstellen zich weer naar een aantal jaar en als je zelf niet rookt krijg je zelfs nog minder binnen. Maargoed, dat zullen we aan sarah moeten vragen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@archont: ja nou die poging is een beetje mislukt ![]() Maar met 3 sigaretten op een dag is het nog best netjes vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het is wel een beetje kort door de bocht van me om te zeggen dat het helemaal afgeschaft moet worden ![]() Het eigen risico alleen voor rokers verhogen vind ik dan wel weer tof, als het dan toch niet afgeschaft word. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onzin om te zeggen dat Geld je niet interesseert want waarom zou je anders neit op straat gaan leven en doen wat je wilt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind dat niet de hele gedachtegang of iets goed gaat of niet in NL moet worden gebasseerd op geld. Feit is wel dat rokers de staat voor vele miljarden aan extra geld kosten doordat ze alsmaar plegen ernstig ziek te worden. Roken is een eigen keus, maar ik vind dan dat de belastingbetaler die niet rookt, niet voor die kosten hoeft op te draaien ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat weet iedereen wel, dus ik zal er over ophouden verder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aha. Ach jij hebt nu geen onderzoeken en ik niet. Maar het lijkt mij logisch, kijkende naar mijn eigen ervaringen, dat mensen die ineens 70% moeten gaan betalen weg zoudne gaan naar betere belastingsoorden. Ik zou hetzelfde doen. |
![]() |
|
|