Advertentie | |
|
![]() |
|
Di-rect roels so echt vet hevtigg!!! En Avril Lavigne is ook echt vet kewl gaavvvv!! Mijn mede altowwws come together!!
Nee even serieus: er zijn slechtere bandjes, want zo slecht zijn ze niet. Een nummertje kan ik best aan horen, en als je gewoon je verstand op nul zet kan je best uit je dak gaan.. Muziek en teksten zijn niet geweldig, maar zoals ik zei: ik vind het niet erg, mag best op z'n tijd. De gasten zelf boeien me absoluut niet. De meisjes / wipkippen er om heen al helemaal niet. (ja, nou boeit het me toch wel omdat ik er wat over zeg).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En Di-rect was van het begin af aan al commercieel. |
![]() |
||
Citaat:
maar ja, Di-Rect is onorigineel, saai, vervelend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouw.. het nieuwe nummer vind ik wel okee, maar verder vind ik al die eerdere nummers echt minder.. Ik heb ze ook live gezien op Lowlands 1,5 jaar geleden en dat deed me echt helemaal niks..
Ik vind die gasten ervan, de drummer bijv. wel echt respectloze hufters als ik het zo mag zeggen (tegen een fan: heej, mag ik je even in je bek spugen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar in het begin was het nog leuk, toen waren er niet zoveel enge kippen fans en was het nog leuk springen enzo op die muziek, het verveelde toen niet zo snel...nu komen er alleen 13 jarige kutjes op af die gaan gillen als ze 1 mep krijgen, dan is de lol er snel vanaf.. |
![]() |
|||
Citaat:
2. het 3. ik 4. het 5. Is (hoofdletter, eerste woord v. zin) 6. lekker 7. toch Citaat:
Of nog sneller, want toch is een woord dat je vaker typt dan 'tog', aangezien tog niet bestaat en het vreemd zou zijn als je dat als volwaardig woord zou zien, en er dus niet meer bij na zou moeten denken...
Laatst gewijzigd op 08-12-2002 om 19:18. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder: wat ik van Di-Rect vind? Sommige nummers zijn wel om aan te horen, vooral na een paar pilsjes ![]() Maar grotendeels pop meuk. Gehypte pop meuk zelfs. Helaas, dan daalt het verdomde snel in achting... - dus...
||
Verwijderd
|
Citaat:
WE ZIJN HIER TOCH (!!!) NIET OM OVER MIJN WOORDSPELLING TE DISCUSSIEREN MAAR OVER MUZIEK!! DE GROETEN. |
![]() |
||
Citaat:
Nuttige bijdrage aan het topic. Verder verbrak ik geen van de regels met mijn eerdere posts. Dus inderdaad, de groeten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs met het idee van neuken in het vooruitzicht zal ik nog niet in zo'n band willen spelen. Even aangenomen dat groupies dat zouden willen en ik zou kunnen spelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() wil je de onschuldige mensen op dit forum niet op dergelijke ideeen brengen?
|
Dit is zeker weten weer een grappenmaker want het is allemaal nogal over de top. Maar goed, mijn antwoord, ik walg niet van hun muziek, dat nieuwe nummer is echt wel om aan te horen, maar ik zal er ook niks van downloaden laat staan kopen, en ik vind dat ze net als Avril en Linkin Park een imago opgedrongen hebben gekregen door hun platenmaatschappij, en dus vind ik ze niet zo oprecht en niet zo cool. Schrijven ze eigenlijk zelf wel hun teksten en muziek? Wel cool voor ze dat ze door Fred Perry worden gesponsord, dragen koele vestjes
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind ze niet veel aan, al vanaf het begin niet. Omdat ik hun nummers (die ik ken) niet leuk/boeiend vind.
Maar misschien heb ik wel een vooroordeel of zo, je weet het niet. Noem eens een nummer dat volgens jou (de topicstarter of een andere Direct 'fan') goed is (en dan niet die In Me)? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
feat. Spike van DI-RECT!!! BOYwith-light | 20 | 03-06-2005 18:54 | |
Muziek |
DI-RECT Live Rocks..!! Karima | 68 | 27-02-2004 11:53 | |
Muziek |
concert di-rect di-rectfan14 | 48 | 01-12-2002 18:04 | |