| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hallo!
Ik dacht dat ik gisteren moest werken van 4 tot 10, maar toen ik daar aankwam bleek dat ik had moeten werken van 12 tot 2. Dus toen kon ik weer weg en ben ik maar bij m'n ouders langsgegaan. Daar ben ik nu nogsteeds en ik verveel me de tering. Ik heb geen boeken bij me en m'n laptop ook niet, waardoor ik geen films/series kan kijken... Nu zit ik te wachten tot m'n pa thuis is en hij me naar het station kan brengen, want in dit kutdorp gaan (bijna) geen bussen. meeeeh.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
(zie hieronder voor de overige nieuwsgierigen) hahahaha no way dat ik dat krijg mijn navel is echt te diep om ooit een uitpuilnavel te worden
Spoiler
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Deze opmerking zal ik goedmaken met peuterkonijntjes:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het bleek ook niet uit te maken, want die 2 lullige uurtjes dat ik er had moeten zijn, waren er toch bijna geen klanten en ze waren al met z'n 5en aan 't werk. DUSSSS.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn dag was zó leuk (en is nog niet eens voorbij), vakantie nemen helpt echt voor je gemoedstoestand! Eerst had ik een geslaagd interview, vervolgens ontdekte ik hoe mooi Haarlem en is en wat voor een gave (kringloop)winkeltjes er zijn en kocht ik in één moeite leren laarzen, een winterjas en een vintagerok. ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) dus ehm.. mag ik daar morgen op terugkomen of wil je het heel graag vandaag weten?
|
|
||
|
Citaat:
Af en toe een beetje ontspanning is echt goed voor je En eh.. foto's!
|
|
||
|
Citaat:
Ruim 6 maanden niet gedaan; alhoewel ik nu wel een stuk afgevallen ben. Hopen dat mn rug het n beetje trekt en dat ik conditioneel niet hopeloos ben
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Foto's komen zo! Maar niet van alles hoor, dat is te veel werk. ![]() Citaat:
)
|
||
|
|
||
|
Citaat:
kilo of 4 denk ik, als ik nog 4 af krijg ben ik tevree (dan zit ik rond 72, mn laatste gewicht toen ik nog wel eens n wedstrijdje deed).
![]() |
|
|