Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Oh? Echt waar? Ik dacht dat alleen Fries die 'status' had gekregen?

Jongens, help mij eens... ik ga een kaasburger eten maar ik wil er geen aardappels bij.. wat ga ik eten?
Aardappelkroketjes, of is dat nog te aardappelig? Anders tarly (tarrels haha leuke grap he). Of een lekker broodachtig iets.
Advertentie
Oud 08-09-2010, 16:53
Verwijderd
Ik wil ook geen aardappels denk ik. En heb nog cordon bleu en broccoli. En tzatziki. Prima.

Ik was een beetje in slaap aan het soezen net Met op de achtergrond The National <3 Ik snap niet mijn zusje Ada geen mooi nummer vindt. Er staan mooiere nummers op hoor, maar toch. Wow
Oud 08-09-2010, 17:00
Verwijderd
Ik moet mezelf nu fysiek dwingen NIET te posten in het schaamhaartopic. Dat wordt dan een post met de strekking HOI FYI OP SCHAAMLIPPEN GROEIT HAAR en met iets dergelijks wil ik niet mijn postgeschiedenis bezoedelen.
Oud 08-09-2010, 17:01
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik moet mezelf nu fysiek dwingen NIET te posten in het schaamhaartopic. Dat wordt dan een post met de strekking HOI FYI OP SCHAAMLIPPEN GROEIT HAAR en met iets dergelijks wil ik niet mijn postgeschiedenis bezoedelen.
ik denk dat het een trol is
Oud 08-09-2010, 17:02
Verwijderd
hee Moz, heb je dat boekje van Claudia de Breij al ergens op de kop getikt?
Oud 08-09-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:

Ik ga om 19.10 koken, zodat mijn huisgenoot en ik om stipt 19.30 klaar zitten voor de tv, met een bord pasta op schoot om die mormels van Oh Oh Cherso bij DWDD te zien <3.
Oud 08-09-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
hee Moz, heb je dat boekje van Claudia de Breij al ergens op de kop getikt?
nee nog steeds niet, straks is het te laat ik ben ook voor mijn doen al lang niet meer in een boekwinkel/bol.com geweest
Verwijderd
Oh is dat vanavond weer? Om de een of andere reden dacht ik dat oh oh Cherso op donderdag kwam.
Verwijderd
Citaat:

Ik ga om 19.10 koken, zodat mijn huisgenoot en ik om stipt 19.30 klaar zitten voor de tv, met een bord pasta op schoot om die mormels van Oh Oh Cherso bij DWDD te zien <3.
oho *noteer* en morgen weer een nieuwe aflevering
Verwijderd
Citaat:
Oh is dat vanavond weer? Om de een of andere reden dacht ik dat oh oh Cherso op donderdag kwam.
Ze zijn vanavond bij de wereld draait door dus Donderdag is het weer op tv!
Oud 08-09-2010, 17:06
Verwijderd
Oh ja, natuurlijk! <3
Oud 08-09-2010, 17:07
Verwijderd
Oooh de lasagne moet nog 20 minuutjes in de oven en dan is het keihard nommen geblazen :>

Ik heb trouwens na 3 minuten al een tyfushekel aan Antje.
Oud 08-09-2010, 17:07
Tink*
Tink* is offline
Supermooi, gisteren waren er commissiepresentaties en toen er even geen groepje was hebben wij met z'n allen gelachen om oh Cherso
Oud 08-09-2010, 17:09
Verwijderd
"AFRA" dan denken we gewoon aan "AFRIKA" haha die moeder ook
Verwijderd
Citaat:
nee nog steeds niet, straks is het te laat ik ben ook voor mijn doen al lang niet meer in een boekwinkel/bol.com geweest
Ah, koop 'm, koop 'm snelll! Ik wil hem ook best naar je opsturen hoor! Maar dan wil ik hem wel terug als de beeb er is.
Macrador
Macrador is offline
Ik ga Oh oh Cherso maar eens opnemen. mijn ouders willen niet dat ik naar die zever kijk wanneer er goede dingen op de tv zijn
Oud 08-09-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ah, koop 'm, koop 'm snelll! Ik wil hem ook best naar je opsturen hoor! Maar dan wil ik hem wel terug als de beeb er is.
Nee ik leen nooit boeken, dan durf ik ze niet te lezen zonder doodsbang te zijn te vies te maken/en of te slopen
Oud 08-09-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ga Oh oh Cherso maar eens opnemen. mijn ouders willen niet dat ik naar die zever kijk wanneer er goede dingen op de tv zijn
je kunt vanuit belgie zeker geen rtlgemist.nl kijken?
Verwijderd
Citaat:
Heersende ouders heb je
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het komt ook wel op RTL gemist of SBS gemist, zoiets.
Oud 08-09-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat voor buitenlandse bezoekers gesloten, but not sure.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
je kunt vanuit belgie zeker geen rtlgemist.nl kijken?
ik denk het niet en dat kost toch geld

Citaat:
Heersende ouders heb je
tja ik heb mij pc om mij te amuseren als ik zever wil kijken niet wanneer zij iets normaal willen zien

Citaat:
België
Verwijderd
Citaat:
Heersende ouders heb je
Ach, ach, moraalridder. Dit is toch heerlijk vermaak <3.
Verwijderd
Citaat:
ik denk het niet en dat kost toch geld

tja ik heb mij pc om mij te amuseren als ik zever wil kijken niet wanneer zij iets normaal willen zien

België
Gratiesj! In Nederland tenminste
Oud 08-09-2010, 17:14
Verwijderd
Of je probeert gewoon of je het kunt kijken? http://www.rtl.nl/components/reality...erso_s1_a1.xml
Oud 08-09-2010, 17:14
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Gratiesj! In Nederland tenminste
fawk hier in België betaal je als je een programma met bijvoorbeeld ' net gemist' kijkt
Oud 08-09-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat voor buitenlandse bezoekers gesloten, but not sure.
Dacht ik ook ja.
Verwijderd
Citaat:
Ach, ach, moraalridder. Dit is toch heerlijk vermaak <3.
Haha dat is ook wel zo. Maar toch vind ik het een goede zaak dat er nog ouders zijn die zich actief bekommeren om hetgeen de kids kijken
Macrador
Macrador is offline
Ik kan het kijken met die link! dank je moz!
Oud 08-09-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Nee ik leen nooit boeken, dan durf ik ze niet te lezen zonder doodsbang te zijn te vies te maken/en of te slopen
Oke. Nou, je moet hem wel lezen hoor, vind ik!
Oud 08-09-2010, 17:16
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Haha dat is ook wel zo. Maar toch vind ik het een goede zaak dat er nog ouders zijn die zich actief bekommeren om hetgeen de kids kijken
Mijn ouders wel jaah
Oud 08-09-2010, 17:17
Macrador
Macrador is offline
dang dat greenscreen is slecht Youtubers doen het beter
Verwijderd
Citaat:
Oke. Nou, je moet hem wel lezen hoor, vind ik!
Is het Krijg nou tieten?
Verwijderd
Citaat:
Heersende ouders heb je
Goede ouders noemen we dat.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het kijken met die link! dank je moz!
veel plezier
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Jongens, help mij eens... ik ga een kaasburger eten maar ik wil er geen aardappels bij.. wat ga ik eten?
pasta!
Verwijderd
Citaat:
Nou ja oke, dat is dan ook wel weer zo
Oud 08-09-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Goede ouders noemen we dat.
Eh dat bedoelde ik ook. Of zit je me gewoon ongenegeerd misplaatst te corrigeren hier?
Verwijderd
Citaat:
Is het Krijg nou tieten?
ja
Verwijderd
Citaat:
Absoluut, maar ik vind dat dat bij je kind van 16 niet meer echt je taak is. Al een hele tijd niet meer, wat mij betreft.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
pasta!
pasta is altijd goed
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
nou ik hoop mezelf over een paar jaar wel te zien zitten hoor... "ja jongens, ga maar buiten spelen! Ik zit TV te kijken!"
Oud 08-09-2010, 17:20
Macrador
Macrador is offline
Kijk mensen ik kijk naar programma's die ik wil . gewoon niet wanneer mijn ouders bijvoorbeeld een beter programma willen kijken. Communicatie probleempje?
Oud 08-09-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Absoluut, maar ik vind dat dat bij je kind van 16 niet meer echt je taak is. Al een hele tijd niet meer, wat mij betreft.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik pleit niet voor een strikt regime whatsoever hoor, maar zo links en rechts wat protips uitdelen als 't gaat om kwaliteit (of dat nou boeken, televisie, muziek of kunst is maakt niet uit natuurlijk) gaat is een goede zaak
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
pasta is altijd goed
nou ik zie 't wel voor me hoor.. lekkere tagliatelli (sp?), wat cherry tomaatjes uit de oven, beetje rucola en dan zo'n kaas burger in stukkies over de pasta.

Jammer dat er meestal van die saaie kaas in zit alleen
Verwijderd
Citaat:
nou ik hoop mezelf over een paar jaar wel te zien zitten hoor... "ja jongens, ga maar buiten spelen! Ik zit TV te kijken!"
Verwijderd
Citaat:
Kijk mensen ik kijk naar programma's die ik wil . gewoon niet wanneer mijn ouders bijvoorbeeld een beter programma willen kijken. Communicatie probleempje?
Aah. Dat begreep ik niet uit je eerste post inderdaad
Oud 08-09-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
fawk hier in België betaal je als je een programma met bijvoorbeeld ' net gemist' kijkt
In Nederland is dat doorgaans gratis. Programma's van uitzendinggemist.nl kun je trouwens gewoon kijken vanuit het buitenland. Hoe het met dergelijke functionaliteit zit bij de commerciëlen, weet ik niet.

Trouwens, ook programma's van de Duitse publieke omroepen (m.u.v. Arte, maar dat is een Frans-Duits samenwerkingsverband) zijn doorgaans gewoon in het buitenland beschikbaar via de uitzendinggemist-achtige diensten op hun websites. Gratis.
Oud 08-09-2010, 17:23
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
watzeggie?
Oud 08-09-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook even zo'n momentje Ik was aan een reply begonnen, maar ik heb het toch maar gelaten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten