Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2010, 19:36
Juuudx3
Juuudx3 is offline
Hee iedereen,
ik ging maandag naar training van volleybal, toen gingen we opwarmen en duiken.. na de 3e keer duiken zette ik op een of andere manier mijn hand verkeerd op de grond en klapte hij dubbel. Ik zag het zelf gebeuren en zag er niet echt fijn uit haha XD.
Maar mijn 2 vingers (wijsvinger en middelvinger) zijn nu dik en pijnlijk, Ik heb natuurlijk wel al vaker een vinger gekneusd, maar hij is nog nooit zo blauw geweest..
Ik ben naar de huisarts geweest en hij zei dat het niet was gebroken gelukkig.. maarja hij zei ook dat hij er niet doorheen kon kijken.. maar ik loop nu al 3 dagen zonder iets om me vingers heen en als ik ze perongeluk stoot of strek doet het echt heel erg pijn... weet iemand of ik het wel of niet moet verbinden of dat ik toch nog maar ff een foto moet laten maken ????
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 20:00
Verwijderd
Het is gekneust! Dus misschien een drukverbandje gebruiken? Je hand niet belasten en gewoon met rust laten .. wel gewoon je dingen doen wat je ermee moet doen..maar niet belasten
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 20:10
Juuudx3
Juuudx3 is offline
denk je dat sporttape ook handig is?
Oud 08-09-2010, 20:12
Verwijderd
Ja dat mag ook..Om de pijn iets te verlichten!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 21:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zorg er dan wel voor dat het goed getaped wordt. Als je het op een foute manier doet verstoor je alleen maar het genezingsproces! Geef het verder gewoon zo min mogelijk rust.
Oud 09-09-2010, 19:54
Audi0
Audi0 is offline
Doe er wat tape omheen en belast het niet teveel met zware dingen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:46
Verwijderd
Als je het in wil tapen, kun je dat beter bij de huisarts laten doen (de assistente kan dat vaak ook), niet zelf gaan proberen met tape, want het is belangrijk dat het goed gebeurt. Verder kan het best een hele tijd gevoelig blijven.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Als je het in wil tapen, kun je dat beter bij de huisarts laten doen (de assistente kan dat vaak ook), niet zelf gaan proberen met tape, want het is belangrijk dat het goed gebeurt. Verder kan het best een hele tijd gevoelig blijven.
OT: Dit
Ff offtopic:
Verder is het wel slim om naar de huisarts te zijn gegaan... Ik heb op de basisschool ooit mijn pols gebroken en toen 5-6 dagen gewoon rondgelopen omdat ik dacht een gebroken pols/arm doet wel wat meer pijn
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten