| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik leerde in die tijd de meeste muziek kennen door dertigjarige amerikanen op icq die ik altijd keurig verwijderde zodra ze plaatjes van hun geslachtsdelen gingen sturen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
: ;d;d;d
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
In de uitnodiging voor het aanstellingsgesprek stond dat ik 'kopiën van diploma's' mee moest nemen, dus ik dacht: diploma's, da's meervoud, en ging op zoek naar mijn middelbareschooldiploma (hele administratie overhoop gehaald, hij lag in de kelder, niemand vroeg ernaar). Daarbij kwam ik een envelop tegen met 50 euro erin
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want ooit(dat verhaal verteld ze altijd als ze een muis ziet en heb ik inmiddels heel vaak moeten aanhoren) in het oude huis hoorde ze geritsel. Maakte ze mijn vader wakker van hé hoor jij dat geritsel ook. Stel dat dat een muis is. Mijn vader heel nuchter oh joh echt niet ga eens slapen. Vervolgens liep er een muis over hen heen, en stonden mijn ouders allebei gillend naast het bed
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|