Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2010, 13:39
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
ik vind steeds de verkeerde mond en eindig dan zelf weer in de goot
Misschien helpt het als je nuchter begint met je plan uitvoeren .
Oud 13-09-2010, 13:40
Verwijderd
Mss heeft Lorelei gewoon te veel wilskracht
Oud 13-09-2010, 13:41
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Mss heeft Lorelei gewoon te veel wilskracht
Elke geest is te breken .
Verwijderd
Je kent Lorelei duidelijk nog niet!
Lorelei
Lorelei is offline
Nee hoor, ik ben best over te halen (dat weet je zelf best.. je bent er een ster in ).. maar Rationeel had gewoon niets lekkers Jenever, whiskey en amaretto.. brr
Oud 13-09-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik ben best over te halen (dat weet je zelf best.. je bent er een ster in ).. maar Rationeel had gewoon niets lekkers Jenever, whiskey en amaretto.. brr
Ik ben gewoon beter dan Rationeel!
Oud 13-09-2010, 13:46
Verwijderd
Ik heb er een hard hoofd in dat ik mijn laptop ooit nog (werkend) terugkrijg....
Oud 13-09-2010, 13:47
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Je kent Lorelei duidelijk nog niet!
Komt wel

Hoi Lorelei!

1. Wie ben je?
4. Geef me een nickname en vertel waarom je die hebt gekozen?
9. Als je me iets kon geven, wat zou je me dan geven?
12. Heb je ooit iets aan me willen vertellen maar het nooit gedaan?
14. Hoe ruik je?
15. Heb je wel eens een leverworst gewonnen?
16. Wat vind jij van Genetisch Gemanipuleerde Genitaliën?
17. Wie is je held?
18. Waarom heet Schiphol geen Vliegtuighol?

Heeft u zin deze incomplete vragenlijst in te vullen die ik 4 jaar geleden op een hyves heb gezet?
Oud 13-09-2010, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er een hard hoofd in dat ik mijn laptop ooit nog (werkend) terugkrijg....
Heb je 'm nou nog steeds niet terug? Wat belachelijk!
Oud 13-09-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde net zeggen, zó moeilijk ben je niet over te halen!
Oud 13-09-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
nee Ik verveel me duisentmiljoenhonderd.

nou ja, belachelijk, hij zei dat hij 'm vandaag terug zou krijgen van de reparateur, en dattie 'm dan naar me op zou sturen, maar ik weet dus niet of dat ook betekent dat hij gemaakt is. Dat zal toch wel dan?
Oud 13-09-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Komt wel

Hoi Lorelei!

Heeft u zin deze incomplete vragenlijst in te vullen die ik 4 jaar geleden op een hyves heb gezet?
Naam
De naam Schiphol komt al voor in een stuk, gedateerd 11 september 1447 ("Sciphol"). De oorsprong van de naam staat niet vast, maar zou verwijzen naar een moerasachtig stuk land waar men hout (Gotisch: 'scip') kon halen; naar een bedding voor schepen; of naar de scheepsrampen die juist in deze noordoostelijke hoek van het Haarlemmermeer ("scheeps-hel") veel voorkwamen omdat die lagerwal was bij de meest voorkomende windrichting. Een andere verklaring die hier enigszins op aansluit wijst op een oud woord 'hol' dat 'graf' betekende. Weer een andere theorie zoekt het bij een woord dat verwant is met 'hal' (en het Engelse "hall"), wat juist zou duiden op een toevluchtsoord voor schepen in nood, een veilige haven. Ook kan 'hol' nog duiden op een speciaal aangelegde halfronde dijk in de Haarlemmermeer die er van boven uit zag als een hol. Hierachter konden schepen schuilen tijdens noodweer.

Oud 13-09-2010, 13:52
Rationeel
Rationeel is offline
mja, vliegtuigen varen niet
Oud 13-09-2010, 13:52
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Als je heel erg veel stampij maakt is er altijd iets te regelen.
Ik heb ooit weken op een kapotte laptop gewacht die ergens via wehkamp terug moest komen. Ze deden ontzettend moeilijk over de reparatie, en uiteindelijk was hij kwijt. Ben naar het hoofdkantoor gegaan, de persoon gevonden die er over ging, veel stampij gemaakt, en uiteindelijk een nieuwe laptop plus reiskosten en telefoonrekening vergoeding gekregen voor alle kosten die ik gemaakt had om tot een resultaat te komen.
Oud 13-09-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Als je heel erg veel stampij maakt is er altijd iets te regelen.
Gelukkig heb ik Lucky 'klachtenbrief' Luciano als vriend, dus wat dat betreft zit ik wel goed
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Naam
De naam Schiphol komt al voor in een stuk, gedateerd 11 september 1447 ("Sciphol"). De oorsprong van de naam staat niet vast, maar zou verwijzen naar een moerasachtig stuk land waar men hout (Gotisch: 'scip') kon halen; naar een bedding voor schepen; of naar de scheepsrampen die juist in deze noordoostelijke hoek van het Haarlemmermeer ("scheeps-hel") veel voorkwamen omdat die lagerwal was bij de meest voorkomende windrichting. Een andere verklaring die hier enigszins op aansluit wijst op een oud woord 'hol' dat 'graf' betekende. Weer een andere theorie zoekt het bij een woord dat verwant is met 'hal' (en het Engelse "hall"), wat juist zou duiden op een toevluchtsoord voor schepen in nood, een veilige haven. Ook kan 'hol' nog duiden op een speciaal aangelegde halfronde dijk in de Haarlemmermeer die er van boven uit zag als een hol. Hierachter konden schepen schuilen tijdens noodweer.

Wist ik al

Ik was als 16 jarige ongetrainde autist ontzettend van de flauwe woordgrapjes en hoopte op originele antwoorden. Kreeg vooral dit soort dingen .
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Gelukkig heb ik Lucky 'klachtenbrief' Luciano als vriend, dus wat dat betreft zit ik wel goed

beter
Oud 13-09-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Lucky 'klachtenbrief' Luciano
Oud 13-09-2010, 13:55
Verwijderd
meneer Klachtenbrief heeft vandaag zijn eerste werkdag! Ik hoop dat het leuk is.
Oud 13-09-2010, 13:56
Verwijderd
en Moz, heb je al zin in augurken of andersoortig vreemd voedsel?
Oud 13-09-2010, 13:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Komt wel

Hoi Lorelei!

1. Wie ben je?
4. Geef me een nickname en vertel waarom je die hebt gekozen?
9. Als je me iets kon geven, wat zou je me dan geven?
12. Heb je ooit iets aan me willen vertellen maar het nooit gedaan?
14. Hoe ruik je?
15. Heb je wel eens een leverworst gewonnen?
16. Wat vind jij van Genetisch Gemanipuleerde Genitaliën?
17. Wie is je held?

Hoi QQX999

1. Wat een filosofische vraag meteen. Daar ga ik nog even overnadenken.
4. Helderziende. Vanwege het weerwolfspel.
9. Dat kun je vast wel zien in die glazen bol van je!
12.
14. Lekker, duh. Naar Cloé
15. Nee Jij wel?
16. Bekt lekker, maar beter van niet.
17. Ik doe niet aan helden.
18. Het is een complot. Ze proberen mensen te laten denken dat ze op vakantie gaan per schip. Daarom moet je ook zo lang vantevoren inchecken, zodat je niet op tijd door hebt in welk spinnenweb je terecht bent gekomen. Om aan boord te gaan (zie daar heb je het al, aan boord gaan associeert men meestal met schepen) van het vliegtuig, moet je door zo'n tunnel en je kunt dus niet zien waar je in terecht komt. Ik ben blij dat je deze vraag hebt gesteld, zodat ik mensen van de kantine kan wakker schudden over het onrecht dat ons wordt aangedaan. We worden misleid, we moeten in opstand komen!

Graag gedaan.
Oud 13-09-2010, 13:58
Verwijderd
Nah niet echt. ik heb vooral zin in VEEL voedsel.
Oud 13-09-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Nah niet echt. ik heb vooral zin in VEEL voedsel.
Oke. Ik heb dat altijd!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Naam

Je bent erin getrapt.. maar laat mij je ogen openen! Het is een complot, vertrouw me.. heb ik je ooit voorgelogen?
Verwijderd
Citaat:
Hoi QQX999

12.
15. Nee Jij wel?
18. Het is een complot. Ze proberen mensen te laten denken dat ze op vakantie gaan per schip. Daarom moet je ook zo lang vantevoren inchecken, zodat je niet op tijd door hebt in welk spinnenweb je terecht bent gekomen. Om aan boord te gaan (zie daar heb je het al, aan boord gaan associeert men meestal met schepen) van het vliegtuig, moet je door zo'n tunnel en je kunt dus niet zien waar je in terecht komt. Ik ben blij dat je deze vraag hebt gesteld, zodat ik mensen van de kantine kan wakker schudden over het onrecht dat ons wordt aangedaan. We worden misleid, we moeten in opstand komen!

Graag gedaan.
<3
Verwijderd
maar jongens, als hij hem terugstuurt mag ik er toch wel vanuit gaan dat hij het weer doet? Als ik hem straks EINDELIJK terugheb en hij blijkt het nog niet te doen dan gaan er doden vallen hoor.
Verwijderd
Citaat:
Oke. Ik heb dat altijd!
vrouwveel of echt veel?
Oud 13-09-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Je bent erin getrapt.. maar laat mij je ogen openen! Het is een complot, vertrouw me.. heb ik je ooit voorgelogen?
Hm, dat weet ik eigenlijk niet! Ik geloof het niet
Verwijderd
Citaat:
vrouwveel of echt veel?
Nou, vrouwveel dan.
Verwijderd
Citaat:
maar jongens, als hij hem terugstuurt mag ik er toch wel vanuit gaan dat hij het weer doet? Als ik hem straks EINDELIJK terugheb en hij blijkt het nog niet te doen dan gaan er doden vallen hoor.
Ik neem aan dat ze 'm gerepareerd terugsturen ja
Oud 13-09-2010, 14:01
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Hoi QQX999

12.
15. Nee Jij wel?

Graag gedaan.
Dank voor uw reactie!

Wat een openbaring betreft schiphol! Die vermaledijde schavuiten die de boel daar runnen zouden gekielhaalt moeten worden .

Overigens heb ik één maal een leverworst gewonnen, maar ik was 4, en moest hem inleveren bij mijn moeder.

Heb het ding nooit meer teruggezien .
Oud 13-09-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat ze 'm gerepareerd terugsturen ja
Daarna moeten we de zaak waar ik 'm gekocht heb nog zien te overtuigen dat het wel onder de garantie valt. Wordt ook nog wat.
Oud 13-09-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Daarna moeten we de zaak waar ik 'm gekocht heb nog zien te overtuigen dat het wel onder de garantie valt. Wordt ook nog wat.
Daar heb je LL voor Komt vast goed!
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:

Wat was er precies mee aan de hand?
Verwijderd
Mweh en nu moet ik echt naar mijn werk Tot later!
Oud 13-09-2010, 14:03
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Doeg Sann!

succes
Oud 13-09-2010, 14:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dank voor uw reactie!

Wat een openbaring betreft schiphol! Die vermaledijde schavuiten die de boel daar runnen zouden gekielhaalt moeten worden .

Overigens heb ik één maal een leverworst gewonnen, maar ik was 4, en moest hem inleveren bij mijn moeder.

Heb het ding nooit meer teruggezien .
Och jee. Wil je erover praten?

Laten we beginnen met hoe je deze leverworst gewonnen hebt en waar deze symbool voor stond? Het feit dat je 'm moest inleveren bij je moeder, roept bij mij allerlei freudiaanse theorieën op en misschien heb je nog steeds een beetje het gevoel dat je moeder je mannelijkheid heeft afgenomen maar waarschijnlijk bedoelde ze het goed hoor. Jongens hebben een speciale band met hun moeder.
Oud 13-09-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Wat was er precies mee aan de hand?
De AC-pin (een pinnetje dat zit in het gaatje waar de oplader ingaat) was kapot gegaan. De winkel waar ik 'm had gekocht zei dat dat kwam doordat ik een nep-oplader had gekocht bij een webwinkel, en dat het reparen heel duur ging worden, en heel erg lang ging duren, en dat het bovendien niet onder de garantie ging vallen.
Wij die webwinkel GECONFRONTEERD, Alberto-stijl, maar die zeiden dat dat onmogelijk was dat het kapot gegaan was door hun nep-oplader die niet nep bleek te zijn, en dat zij het anders wel wilden repareren. Dus dat is nu hopelijk gebeurd. Nu nog die eerste winkel overtuigen dat zij ervoor gaan betalen.
Oud 13-09-2010, 14:09
Verwijderd
Wie is die kimberley ofzoiets?
Oud 13-09-2010, 14:09
Verwijderd
een fictief twitter account.
Oud 13-09-2010, 14:12
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Och jee. Wil je erover praten?

Laten we beginnen met hoe je deze leverworst gewonnen hebt en waar deze symbool voor stond? Het feit dat je 'm moest inleveren bij je moeder, roept bij mij allerlei freudiaanse theorieën op en misschien heb je nog steeds een beetje het gevoel dat je moeder je mannelijkheid heeft afgenomen maar waarschijnlijk bedoelde ze het goed hoor. Jongens hebben een speciale band met hun moeder.
Ik heb hem gewonnen op een oud hollandse spelletjes avond, waar ik maarliefst 284 punten verzamelde, ik weet het nog precies, 4 punten te weinig voor de eerste plek, die ik ook niet wilde omdat ik dan Delfts blauwe tegeltjes zou winnen, niet heel erg aantrekkelijk voor een kleuter.

Laten we zeggen dat ik me voelde alsof me mijn eigen leverworst ontnomen was. Maanden en maanden heb ik geen woord meer gezegd tegen mijn moeder. Zo diep zat het. Zelfs nu droom ik er nog wel eens van. Ook eet ik nooit meer leverworst.

Heb jij daar ervaring mee Lorelei?
Oud 13-09-2010, 14:13
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
De AC-pin (een pinnetje dat zit in het gaatje waar de oplader ingaat) was kapot gegaan. De winkel waar ik 'm had gekocht zei dat dat kwam doordat ik een nep-oplader had gekocht bij een webwinkel, en dat het reparen heel duur ging worden, en heel erg lang ging duren, en dat het bovendien niet onder de garantie ging vallen.
Wij die webwinkel GECONFRONTEERD, Alberto-stijl, maar die zeiden dat dat onmogelijk was dat het kapot gegaan was door hun nep-oplader die niet nep bleek te zijn, en dat zij het anders wel wilden repareren. Dus dat is nu hopelijk gebeurd. Nu nog die eerste winkel overtuigen dat zij ervoor gaan betalen.
Hmm lastig, het is vrij onwaarschijnlijk dat het door die niet authentieke oplader komt, maar er staat meestal wel vrij duidelijk in de voorwaarden dat je authentieke producten moet gebruiken geloof ik.

Succes iig
Oud 13-09-2010, 14:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wie is die kimberley ofzoiets?
Klik.
Oud 13-09-2010, 14:15
Verwijderd
Oh jeetje, maar wie/wat is zei dan, van oh oh cherso ofzo?
Oud 13-09-2010, 14:18
Verwijderd
Nee hoor gewoon een fictief profiel op twitter
Oud 13-09-2010, 14:19
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
ghehe ik ga maar weer eens een les volgen .
Oud 13-09-2010, 14:29
Verwijderd
@ stefanoootje, mijn vriend heeft anders zijn iphone opgestuurd ter reparatie, en die kreeg hem gewoon weer kapot thuis gestuurd ;x
Oud 13-09-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
ghehe ik ga maar weer eens een les volgen .
Wat doe jij eigenlijk voor school?
Oud 13-09-2010, 14:41
Verwijderd
Dilemma:

1. Van al het geld wat ik binnen nu en 26 en september heb ( 50 euro + 50 euro kleedgeld + 45 aan cadeau geld ouders) een iPod touch kopen.

2. Al het geld opsparen + verjaardagsgeld wat ik krijg van iedereen opsparen tot ik een vliegticket voor NYC heb omdat ik daar volgend jaar erg graag heen wil in Juli voor een speciale gebeurtenis.

Aan de andere kant als ik een baantje vind heb ik dat geld zo bij elkaar verdient. Maar als ik geen baan vind en ik heb een iPod gekocht word het wel wat moeillijker.
Oud 13-09-2010, 14:43
Verwijderd
Ik zou wachten met die ipod touch totdat je een baantje hebt gevonden.
Ga anders even een tijdje de ochtendkrant doen. Beetje pokke werk, maar verdient wel goed.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten