| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Vervangende functie: redactie voor een plaatselijk weekkrant voor vijf maanden, 10 uur per week.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wutt mazzelkont. Eerst al een stel nieuwe laarzen komen, en nu een leuke, waarschijnlijk goed verdiende (bij)baan. Ik ben jaloers
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus dan hoeven ze niet meer zo voorzichtig met je te zijn.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Marge dag is een dag waarop leraren gaan vergaderen en of andere belangrijke dingen doen en de leerlingen vrij krijgen.
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
met zelfgemaakte extra dikke saus van gehakt, spekjes, bliktomaten, verse tomaten, verse basilicum en kaas.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Net zoals bij biertank is gebeurd ![]() @ etmakas: Oh wat heerlijk dan zo na het weekend
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar iemand van 15 mag in een schoolweek maar 12 uur werken, bij iemand van 16 mag school+werk samen maximaal 45 uur zijn wat meestal zal betekenen dat je zo'n 16 uur per week mag werken. Iemand van 15 mag alleen tussen 7 en 7 werken terwijl iemand van 16 tussen 6 en 11 mag werken. Iemand van 15 mag geen 'zwaar werk' doen en iemand van 16 wel. Oh en mensen van 15 mogen ook geen alcohol serveren, dat is niet handig in de horeca. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Maar ik heb geen zin in tomaten dus ik niet.. ik ga denk ik kip kerrie eten ![]() Citaat:
Dat moet ik ook maar eens een keertje doen als ik wat tijd over heb
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb in de vakantie stiekem alchohol geserveerd (niet sterk) en ik vind bar/bedienings werk echt heel chill. |
|
![]() |
|
|