| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vet moeilijk. Dus nu wilde ik lessen over helden en status maken. Heb een les over Koningin Wilhelmina, Aletta Jacobs en de derde les had ik Samuel van Houten bedacht en dan iets over fabrieken en kinderarbeid. Er was sowieso de eis dat ik iets met Modern Times moest doen. Lekker dan. Ik vind Daens in elk geval wat meer drama waar ik wat mee kan, zegmaar. Als het over helden/status... opstand gaat.Dat was bizar; ik typte Modern times, en toen zong Marina (& the diamonds) net 'Modern times..."
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om de een of andere stomme reden maak ik me dan weer dagen zo druk om zo'n eerste les, bang dat ik het verleerd ben of dat ik een rotgroep voor me krijg of dat ik afga als een gieter... en dat gebeurde dus totaal niet. Was een superleuke groep, ik stond er prima zelfverzekerd bij, ook al keken er vier vrouwen van de groepsleiding op m'n vingers... En de projectleidster heeft echt tot wel vijf keer toe gezegd dat ze het er heel leuk uit vond zien enzo ![]() Dus ik ben er weer en begin spontaan weer zin in dit schooljaar te krijgen |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En lekker druk dus, ik was vergeten dat dat toch stiekem wel het leukste is & dat de dag dan lekker snel gaat (al mijn vorige avonddiensten waren echt een beetje tijd uit zitten zeg maar) Nu moet ik eigenlijk naar bed, want vanaf morgen moet ik weer een beetje ritme hebben en braaf studeren enzo, maar daar heb ik geen zin in. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Same here. Toch denk ik dat ik maar eens een slaappoging ga wagen... Dus ik zeg; welterusten!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het wel willen tekenen maar moet den bus halen! Run Bas Runnnn!!!! |
|
![]() |
|