| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Nou jaaaa, zo raar, ik werd net gebeld door m'n bazin:
M: "Hiiiii, what are you doiiiiiing?" Ik: "Ehm, I have a lecture in 5 minutes" M: "Oh ok.... I'm Going to kick your ASS!" Ik: "Why?! "M: "Why did you put that picture on facebook?! Take it off! If Janine (uberbaas) sees it she will get soooo mad. Really, take it off. Seriously!" Ik: "But it's just you with a cardboard sign. It's just a joke isn't it?" M: " I don't care, Janine will kill me, take it OFF!!!!" *ophang* ![]() Ok baas.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik DURF tenminste dom over te komen
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Maar variola kon uitgeroeid worden doordat de tijd tussen besmetting en symptomen max. 3 dagen is en iedereen die het krijgt herkenbare symptomen heeft, waardoor het voldoende was om alleen mensen met symptomen op te sporen en dan iedereen in te enten met wie ze in de afgelopen drie dagen contact hadden gehad
om bv. tbc uit te roeien zou je de hele wereldbevolking moeten inenten, dat is niet realistisch.En het hielp ook dat het pokkenvaccin buiten de koelkast bewaard kan worden. even wat ongevraagde achtergrondinformatie
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
1. Hoe heet het klassieke album van The Rolling Stones, dat in 1972 werd uitgebracht?
Exile on main street 2. Van de 7 Von Trapp kinderen uit de film The Sound of Music, hoeveel waren er jongens? 3 3. In welk land werd de 1e Encyclopedia Brittannica uitgerbacht: Verenigde Staten, Wales, Schotland of Canada? Schotland 4. Welk algemeen Europees kruid heeft zijn naam gemeen met een huisdier? Kattenkruid 5. Welk bedrijf heeft de exclusieve rechten op de game console Metroid Prime? Nintendo 6. Welke modeontwerper bracht na de Eerste Wereldoorlog de daarin veelgebruikte trenchcoat op de markt voor zowel mannen als vrouwen? Burberry (ontwierpen ze voor soldaten tijdens WO1) 7. Welke maffioso opende in Las Vegas het Flamingohotel? Bugsy Siegel 8. Welke besmettelijke ziekte werd in 1979 uitgeroeid verklaard? Pokken 9. Welke beroemde zwarte Amerikaanse vrouw weigerde in Alabama in de bus haar plaats af te staan aan een blanke? Rosa Parks 10. In welke Amerikaanse staat speelt de misdaadserie The Sopranos zich af? New Jersey |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zich wel logisch dat ze niet wil dat de uberbaas die ziet, al kon ze 't ook wel minder dramatisch brengen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het kader van de modernisering van de AWBZ wordt een eigen bijdrage ingevoerd voor deelname aan Werk en Dagbesteding. Gevreesd wordt dat mensen hierdoor niet langer kunnen deelnemen aan deze activiteiten overdag en daardoor sociaal geïsoleerd raken. Juist voor mensen met psychiatrische handicap is het kunnen deelnemen aan laag-drempelige voorzieningen heel belangrijk. De afgelopen jaren zijn veel patiënten van de geestelijke gezondheidszorg in het kader van de vermaatschappelijking zelfstandig gaan wonen. Een uitermate goede ontwikkeling, die alleen kan slagen als mensen gebruik kunnen blijven maken van het zorgaanbod van de GGZ. Het opwerpen van dit soort fi-nanciële obstakels werkt niet alleen de eenzaamheid in de hand, maar zal bovendien betekenen dat eerder tot opname moet worden overgegaan. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
7 goed, of zonder de Von Trapp 6
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En de uberbaas is heus niet zo'n bitch dat we geen lol mogen hebben op de werkvloer. We halen verder goede scores, dus wat klieren op z'n tijd moet ook best kunnen. Wat is die vragenlijst trouwens?
|
|
|
Verwijderd
|
Hiero Trimm http://murphysquiznight.web-log.nl/m..._finale_m.html
ik doe ook een ronde mee kay, waar zijn jullie nu? |
|
|
||
Verwijderd
|