| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Grmpfh, ik lag zojuist HEEL FIJN te slapen in de trein, stoot een of andere sufferd me wakker omdat we in Eindhoven zijn aangekomen. Ja fijn voor je knul, ik moet er in Roermond uit, ik had nog een half uur kunnen slapen. :f
En er zitten irritante kutkinderen in de trein met een Nintendo te spelen. Prima, maar dan hoeft het geluid niet op duisent.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en werp dodelijke blikken richting ouders |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Pocahontas 3) Aladdin 4) Kleine Zeemeermin (Ha! Die hebben we met orkest gespeeld )5) Leeuwenkoning 6) Pocahontas 7) Tarzan 8) Pfff... Kleine Zeemeermin? 9) Jungle Book? 10) Sneeuwwitje 11) Leeuwenkoning 12) Belle en het Beest? 13) Leeuwenkoning 14) Belle en het Beest 15) Kut, die is moeilijk. Ik kan hem wel. Maar ik kan er echt niet opkomen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar eh... BRING IT ON! een week voor 100 tunes? MAKKIE!
|
|
||
|
Citaat:
En de kinderen in kwestie zijn na meerdere vrij opzichtige subtiele hints door een andere passagier aangesproken en hebben het geluid zachter gezet. Ik had moeder al meerdere boze blikken toegeworpen maar dat had geen effect. Zo, en nu misdraagt een van de kinderen zich: zodra ze thuis zijn moet hij na het eten gelijk naar bed.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
straks als zijn ouders niet kijken moet je even diabolisch naar hem grijnzen zo van SLIEP UIT |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|