Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Wat best raar is, eigenlijk, je zou zeggen dat het andersom werkt. Citaat:
![]() Mensen zijn inderdaad vieze dieren. Maar goed, dat heeft ook wel wat. (Tenzij je 'vies' in een ethische zin van 't woord bedoelt.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooit vertelde een volwassen vrouw aan mij 'Ik ben drie dagen over tijd, maar dat is normaal voor mij, ik ben heel onregelmatig. Ik ben al sinds mijn zestiende elke maand vijf dagen overtijd voor ik ongesteld wordt'.
Dat is niet onregelmatig, dat is een cyclus van 33 dagen ![]() en daar moest ik even aan denken door alle 'help mijn menstruatie voldoet niet aan het biologieboek'-topics op l&g van de laatste tijd. En spinnen vind ik ook niet vies. Spinnen zijn gewoon kriebelig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag weer een hoop geleerd hoe je de kernenergiewet kan omzeilen
![]() Voorbeeld: Op het moment dat je iets kernafval noemt, mag alleen Cobra (kernafvalverwerkingsdienst) het nog vervoeren. Om kosten te besparen kan je het zelf als bron vervoeren en als je dan voor de deur bij Cobra bent dan noem je het kernafval ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is er geen enkel verschil tussen het vervoeren van een bron of het vervoeren van afval. Het enige is dat als je het afval noemt, je het niet meer mag vervoeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Verse pasta met champignons gevuld, een vega-dinges met champignonvulling; geroer bakte ui, met aubergine, een beetje paprika (gele) en met taugé; met dille er over gestrooid. Shit ik ben vergeten hoe 'ie het nou precíes opschreef! ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-09-2010 om 19:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik mag over 6 maanden een heel gaaf project gaan leiden. We gaan een complete plant van BP stilleggen om te controleren of alle pijpleidingen en lassen nog goed zijn en dat moet binnen 4-6 weken gebeuren. Dat gebeurd allemaal met straling, dus ik mag het complete plan van aanpak opzetten en moet daar dan ook de hele tijd instructies geven aan iedereen die daar dan werkt.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik hoop dat ik snel m'n computer krijg, want ik heb gewoon een computer nodig voor de afleiding soms en ik heb een hekel aan lezen van papier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |