Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kijk maar eens ![]() Veel progressieve rock/metal, maar ik kan muziek in heel veen genres waarderen. Hetzelfde met lezen, ik richt me niet op één genre, autobiograviën en bloemrijk geschreven romans in de stijl van bijvoorbeeld Carloz Ruiz Zavon lees ik het meeste. Vooral online text based spelletjes/games vind ik leuk. Spellen waar de factor geluk zo min mogelijk aanwezig is. Ik kan namelijk niet tegen mijn verlies, en als ik me eenmaal in een spel verdiept heb win ik wel op basis van een goede strategie ![]() Van de niet text based spellen vind ik age of empires II geweldig! ![]() Waar liggen jou interesses? ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben ook fan van Rationeel maar ik ben dan van het andere kamp zoals in die aflevering van BZN
![]() ![]() Hebben jullie trouwens die sketch daarover gezien bij Koefnoen (uitzendinggemist) over BZN fans? Alleen dan ging het over Ab Klink ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Over dansen gesproken.. ik ben nog steeds niet helemaal over mn salsales van gisteren heen
![]() Ze hebben de gevorderden groep opgedoekt en die dansen nu samen met de halfgevorderden. En ik was de enige op het niveau van de halfgevorderden. En het niveau was dus heel hoog en het tempo qua nieuwe dingen leren was echt belachelijk.. dus ik liep daar maar een beetje te stuntelen. En nou moet ik volgende week gewoon weer ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|