Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
volgens de voorwaarden ik, want zo staat het omschreven, tewijl er nergens staat dat het om éénmaal vervoeren gaat. anders kan je net zo goed zelf afstempelen voor je instapt, ongeacht of je een datum of datumloos kaartje hebt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, denk je dat het woord ENKELE REIS niet al genoeg afdekt? Anders kan je het gewoon als dagkaart gebruiken, mais non? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat 'enkele' slaat meer op de route "van a naar b"/"heenweg", dan "voor enkel gebruik". Maar ja, dat zou idd kunnen. Maar dan zou je dus per auto terug moeten naar je opstapstation ofzo, da's onpraktisch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Watch out, hot contents!" Serieus jongen, je bent zo net een Amerikaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En tsja, die hele discussie is vrij theoretisch. Het is vast niet zoals NS het heeft bedoeld, maar als je je regels zo ambigue opstelt dan denk ik niet dat ze er echt iets tegen kunnen doen. Er wordt immers nergens geïnsinueerd of geïmpliceerd dat je met een dagretour (want daar ging het over) niet meerdere malen hetzelfde traject af zou mogen leggen. Het kaartje blijft immers gedurende de hele dag geldig en er staat nergens iets over hoe vaak je diezelfde reis zou mogen maken met dat kaartje, gedurende die dag dat het kaartje geldig is. Maar ach, het gaat toch allemaal naar de ov chipkaart toe (over 10 jaar, met al dat gefaal ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan er werkelijk niets over vinden, behalve dan het regeltjes:Een reis mag op elk Station op de kortste of snelste Reisroute worden onderbroken, en op dezelfde Dag weer worden voortgezet.'. Maar dat wisten we al
![]() edit; ah wacht, nog andere voorwaarden gevonden *zoekt* edit2; nee, ook niets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jong ik snap niet dat je dit soort informatie van mij niet simpelweg voor waar aanneemt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |