| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zou ook schromen om een naald in mijn tepel te steken hoor
brr.Maar tja, sommige vrouwen maken gewoon niet zo veel melk, ik weet niet precies hoe dat komt. Vroeger zouden die dan een buurvrouw betalen om hun baby te voeden, tegenwoordig zijn daar gelukkig flesjes voor ![]() Schoppende baby's lijken me dan wel weer gezellig behalve als ze je blaas schoppen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet echt gek, in het begin weet je niet goed of je darmgeborrel of schopjes voelt dus ik vind het ook lastig te zeggen wanneer je het nou voor het eerst echt voelde. En deze baby is een lui mormel want ik voel hem vaak alleen 's avonds als ik op bed lig een paar keer en als ik geluk heb overdag soms. Maar ik lees van andere vrouwen dat die de godganse dag door lens geschopt worden, dat is vast ook niet zo leuk.Het is iig vooral leuk om te zien hoe je buik dan beweegt aan de buitenkant <3
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
maar sommige dingen gaan echt te ver ;xCitaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dat is wel een beter idee ja. Ze moeten er wel uit want anders krijg je BORSTONTSTEKING. Het boek adviseert ook dompelbaden trouwens. Dan moet je met je tieten in een warm badje gaan hangen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me wel leuk om te merken als de baby schopt, zolang hij/zij het niet te vaak doet dan.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan om de een of andere reden ook aan de keukentafel |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst las ik dat een zwangere vrouw schreef dat ze last had van aambeien... Het enige dat ik dacht was;' *jaloers* '
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |