| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ook zijn er wonderbaarlijk veel mensen die het nog steeds niet nodig achten om gewoon bij elke strookwissel/richtingverandering richting aan te geven ![]() sire doe er iets aan
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Zal eens kijken of ik gewoon een random iets kan kopen, dat later terugbrengen en er cash voor krijgen. Want hetgeen ik heel graag wou zien heb ik pas geleend van iemand (vrouwenvleugel). En ik vind het eigenlijk zonde om geld uit te geven aan iets wat ik gratis op het internet kan vinden.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn nicht vertelde vroeger ooit dat ze met haar klas had afgesproken dat ze elkaar op verjaardagen allemaal vijf gulden gaven. Dat was handig, want dan hoefde je nooit na te denken over cadeautjes.
Zelf vond ze het maar een raar principe. Als ze jarig was bewaarde ze al die vijfguldenmunten en deelde die in de lop van het jaar weer uit aan haar klasgenoten
|
|
|
|
Verwijderd
|
![]() wut ![]() "Since Tiparillo is the slim, elegant cigar with the neat tip, it would be statistically correct to offer it to this census-taking twosome! Because all they really want is your name, address, phone number and a few other factual facts. But what they get sort of depends on what you offer." |
![]() |
|
|