Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ot: Ik verwaarloos mijn vriendje en daar is hij niet bepaald blij mee, maar ik wil eerst mijn huis op orde hebben. Ik kom geen moment tot rust in mijn huis zolang het een bouwput is en daar gaat alles heel snel onder lijden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ouders, vrienden en overigen. Het ligt niet persé aan mijn vriendin. Maar ook naar hen word ik al veel opener. Ik wil niet zeggen dat het gelijk top gaat, maar het is al meer dan vorig jaar en eigenlijk me hele leven. Dus ja, het proces heeft niet alleen betrekking op mijn vriendin. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als je elke dag op school zit (ik niet), zie ik geen problemen voor C S. Komt vanzelf wel allemaal. Daarom zijn waarschijnlijk ook de introductieweken uitgevonden. :-P |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: goed goed goed ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Oh, maar wacht. Misschien verschilt dat 'goed doen' dan wel gewoon per persoon, denk je niet? ![]() ot; Ik ben zo blij dat hij er is, maar verder voel ik me een beetje bluh op relationeel gebied. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had juist extra contacten door de studentenvereniging. Donderdagavond was er meestal wel wat te doen met de vereniging en ik het weekend ging ik met mijn thuisvrienden op stap. Maar ik voerde dan eigenlijk ook geen bal uit, als ik überhaupt al in de les kwam opdagen
![]() OT: afspraak gemaakt met een vriend, die komt zaterdagavond en zondag om een char te maken voor een nieuwe larp en de bibliotheek door te pluizen van een andere larp. Overigens wilde hij me niet pushen om naar die nieuwe larp te komen, maar hij zou het wel zonde vinden als ik er niet was ^^ (ik geloof trouwens dat het wel erg klikt tussen onze chars in die andere larp weer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Alsof na een hele dag werken eten koken, de was ophangen, mijn deel van de kledingkast opruimen/uitzoeken én nog een poging doen tot leren voor studie niet genoeg is voor één avond... Nee meneer vindt dat ik zijn kleding zomaar op een hoop heb gegooid... Uhhh pardon, het lág al door de kast geslingerd alsof er een bom was ontploft, moet ik het dan netjes gaan opvouwen??! Soms vraag ik me echt af of meneer wel over enige vorm van inlevingsvermogen beschikt
![]()
|
Niet relationeel maargoed: stage activiteit gehad die ik voor het grootste gedeelte georganiseerd had, en het geeft echt een goed gevoel om te merken dat het heel succesvol was en iedereen het interessant vond
![]() Wel relationeel: ik zie m morgen eindelijk weer, heel veel zin in!!
|
@ Freyja; dankjewel voor je felici's!
@ Daantje; ik las een bericht van jou, al langere tijd geleden, dat jij en je vriend ook keken naar samenwoonplannen en dat je dat ergens ook wel 'eng' vond. Je vroeg of anderen dat ook hadden. Ik herken mezelf daar wel in. Ik had dat vooral op het moment dat het definitief was en we 3 weken later zouden gaan samenwonen. Ik vond het niet eng, maar ineens besefte ik dat het echt definitief was. En toen dacht ik bij mezelf 'weet ik zeker dat ik met deze jongen de rest van mijn leven wil doorbrengen?' Dat klinkt heel zwaar, maarja je gaat ook niet samenwonen als je dat eigenlijk niet denkt. Maar hoe langer ik over alles begon na te denken, hoe gekker ik mezelf maakte. Normaal ben ik wel van het analyseren etc., maar nu heb ik alles over me heen laten komen. Op zich heb ik ook voldoende avondjes alleen, want mijn vriend heeft een nogal drukke baan, dus hij is 's avonds ook nog wel eens bezig, en ik ook met mijn studie.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Halve ontopic: ben aan het studeren opeens en heb zelfs iets wat op een bioritme lijkt. Doordat ik daarnaast bijna alle tijd aan m'n vriendin besteed, verwaarloos ik een groot aantal vrienden toch opeens wel heel erg voor m'n gevoel. ![]()
|
Verwijderd
|
Net thuis van een hherlijke avond bij een oud-collega. Ontzettend leuke meid, had niet gedacht dat ik daar zo'n vriendschap mee op zou bouwen. Het is fijn om te merken dat er mensen gaan, maar ook weer bij komen
![]() Verder vind ik het ergens ook wel fijn om weer even mijn eigen ding te doen, maar merk wel dat ik hem daarbij om me heen mis. Gewoon, bij hem thuis komen of een kusje voor ik ga ofzo. Die kleine dingen. Ik merk nu eigenlijk pas dat we de afgelopen twee weken veel samen zijn geweest, maar evengoed ook ons eigen ding gedaan hebben. Nu ik verder ga met mijn eigen ding doen, maar zonder hem om me heen, merk ik dat ikhem mis. Bah, ik wil samenwonen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Cherry Springs: dank je
![]() Ik heb het druk, dus dat is goed, want dan denk ik er niet zoveel aan. En gister goeie vriendinnetjesavond gehad, dat was al veel te lang geleden! |
![]() |
|
Goed om te weten dat ie er alles aan doet om bij me te zijn als het echt crisis is.
Een situatie zoals gister zal zich (hopelijk) niet meer voor doen, maar alsnog heel erg fijn dat ie dan alles op alles zet, ook al is dat onder hevig protest van mij omdat ie ook aan zichzelf moet denken. Fijn dat ie er was, en me knuffelde en troostte, liet vertellen wat ik wilde vertellen en me rustig hield. Ben in jaren niet meer zo bang geweest.
|
Ik ben toch wel heel blij met mijn vriendje. Het is ook heel leuk om samen op kattenjacht te zijn. Kijken welke kat het beste in ons gezin past en praten over hoe we hem/haar gaan opvoeden en hoe we lekker met z'n drietjes op de bank gaan liggen.
Mijn lief is nu aan de slag als koksleerling en komt iedere dag vrolijk thuis om te vertellen wat hij nou weer heeft geleerd en probeert het mij dan ook te leren. Ik vind het leuk om hem zo enthousiast te zien en iedere dag met veel zin de deur uit te zien gaan. Op school heb ik ook een gezellig clubje waar ik mee omga. Allemaal meisjes zijn het, heel on-mij. Maar wel leuk. We hadden ook als enige van het eerste jaar onze eerste groepsopdracht meteen goed gedaan. De rest moet hem over doen. Dat geeft meteen weer een geweldig gevoel, dat heb je mooi samen gedaan. In de pauzes merk ik soms wel dat ik in een andere levensfase zit dan hun. Zo hadden we gister een discussie over het wel of niet terug betalen van 5 euro die je hebt geleend. Zij vonden het belachelijk dat er mensen zijn die moeilijk doen als je 5 euro een week te laat of helemaal niet terug betaalt. Ik vond het belachelijk als je 5 euro niet meteen terug betaalt als je dat wel hebt beloofd, dat kan net het verschil zijn tussen een huur die wel afgeschreven wordt en een boze brief van de huisbaas omdat hij niet is betaald. (dat snapten ze dan niet omdat je ouders die toch kunnen betalen ![]() Ik zie mijn moeder wel wat minder de laatste tijd. Ze woont nu voor het eerst in 15 jaar met een man onder 1 dak. Dat vond ze heel spannend, het is ook haar eerste vriendje sinds de scheiding 15 jaar geleden en ze zijn pas 3 jaar samen. Maar ik vind het leuk om haar zo vrolijk te zien en opgelucht te horen praten over dat het allemaal reuze mee valt en het heel leuk is om samen te wonen. Maar ja, ze woont dus niet meer boven mij. En ik zie haar een stuk minder. Binnenkort maar eens vragen of ze hier komt eten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() meer vroege samenwoners hier?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mja, mijn vriend en ik slapen als het mogelijk is ook altijd samen, hij is hele weekenden hier, maar nu kan dat ook alleen in de weekenden wegens omstandigheden.
Vermoed dat als we niet meer beperkt zijn we elke nacht samen slapen.. dus tja.. Maar hij heeft het ook al wel eens over samen wonen ![]() ![]() Tijd zal leren hoe het gaat..
|
Oei, eng, miekmuis!
![]() Ik ben vandaag vroeg naar de uni gegaan om in de bieb te zitten, dat werkte wel lekker. En daarna hoorcollege, ik dacht even dat ik alleen kwam te zitten omdat ik mijn 3 vaste buddies maar niet zag. Toen kwam er ééntje die zich een weg naar me baande door de zittende studenten, en in de pauze ontdekten we de andere twee weer ![]() ![]() Ik had maandag nog één waanzinnige huilbui toen ik bij mam thuis was dus, en toen heeft ze me zo lief opgevangen en allemaal advies gegeven, en toen ging ik weer naar huis en vroeg pap wat er was, en dan gaan de waterwerken ook meteen weer open dus gaf hij me meteen een dikke knuffel en ook allemaal goede raad enzo. Daarna nog op msn geweest om met mijn vriendje te praten, want ik had hem wel verteld over waar ik allemaal mee zat zo die eerste week op de uni en hij was wel lief enzo, maar ik had hem niet verteld over de huilbuien. Toch gek dat toen ik dat vertelde het meteen een hele nieuwe lading leek te krijgen volgens hem. Toen ik hem de dag erna zag zei hij dat als hij dat had geweten hij wel meer support ofzo had gegeven. Ik vind het eigenlijk een beetje gek omdat ik geen direct linear verband zie tussen de mate waarmee iets me dwarszit en het aantal tranen dat ik erom laat. Als ik verdrietig ben moet je me gewoon steunen, of ik ergens nou om huil of niet. Ik huilde eerst namelijk héél weinig en tegenwoordig veel meer. En ik denk altijd dat het is omdat ik zo veel om hem geef en heel veel dingen verband hebben met wel of niet fijn bij hem zijn of wat dan ook. Maar goed, sindsdien zit het me allemaal niet dwars meer en dat is wel heel fijn! De belangrijkste dingen die mij verteld zijn, zijn dat er stommere mensen zijn dan ik die de universiteit af kunnen maken dus kan ik het ook. En ik moet er niet te zwaar aan tillen, gewoon doen wat ik doen moet met redelijke zorgvuldigheid en ook genoeg leuke dingen doen. En voor ik echt gewend ben moet er wat tijd voorbijgaan. Ik voel me weer in balans, of zo. ![]()
||
Citaat:
Wij hebben er na een jaar relatie ook over gepraat, maar financieel hadden we elkaar toen nog weinig te bieden en ik had toen net mijn rust gevonden in mijn studie en thuis, en we wisten ook nog niet goed waar we dan wilden samenwonen, waardoor we het beiden beter vonden om toen nog even te wachten. We woonden wel ver van elkaar af, dus als we elkaar zagen, was het ook voor 3/4 dagen achter elkaar, dus opzich soms best veel, maar soms dus ook erg weinig juist door die afstand, dan stak het samenwoon-plan wel weer de kop op ![]() Nu hebben we dan eindelijk iets gevonden wat helemaal bij ons past ![]() ![]() Ik hoor wel vaker van mensen dat ze al na een half jaar of een jaar gaan samenwonen, ik heb ook geen idee hoe dat afloopt, of mensen dan misschien toch uit elkaar gaan omdat ze elkaar toch niet zo goed blijken te kennen, of dat dat meestal gewoon goed gaat. Ik denk dat het altijd mis kan gaan, maar daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Dus ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, kans bestaat dat hij als hij dit afgerond heeft, parttime verder gaat studeren in een stad die een stuk dichterbij is, en dan wordt het een heel stuk logischer dat hij eventueel hier bij mij zou komen wonen. En eigenlijk vind ik dat ook wel een heel leuk idee, ookal zouden we dan wel een ander huis moeten zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot; sinds vrijdag 2 kittens erbij en het is allemaal superleuk. Mama was eerst een beetje sceptisch, maar heb haar foto's laten zien en filmpjes en die vind het eigenlijk ook wel erg leuk, haha. Het Liefje is ook helemaal dol op ze, en ondanks dat ze nog niet echt schoothangerig zijn (meer bezig met op plekken zitten waar ze niet mogen komen en de boel afbreken) komen ze wel bij ons in slaap vallen. Na veel gedonder met de ex de laatste tijd heb ik nu wel het idee dat ik het afgesloten heb. Was zo boos, en ondanks dat het nu wel geregeld is, ben ik wel echt klaar met hem. Toch zonde dat het zo afgesloten moest worden, na 3 jaar samen te zijn geweest... Met het Liefje alweer bijna 10 maanden samen, gaat supersnel. Deze week erg veel samen thuis door omstandigheden en we genieten er beide erg van om zo veel samen te zijn. Het is de laatste tijd echt goed en fijn en we leren elkaar steeds beter aanvoelen. Kunnen ergernissen beter uitspreken zonder dat een van ons zich aangevallen voelt of zich terug trekt, en we begrijpen elkaar steeds beter. Hmmm, liefde. <3
Laatst gewijzigd op 22-09-2010 om 22:48. |
![]() |
|
hihi wat een reacties
![]() ![]()
|
![]() |
Mijn vriend en ik zijn nog maar 5 maanden samen en we wonen ook nog niet samen, maar het lijkt er wel op. IK zit door de week sowieso bij hem, dat is gewoon handiger ivm stage en inmiddels ben ik er ook zo aan gewend.
Soms ben ik 2 weken achter elkaar niet thuis of slaap ik eens 1 nachtje thuis. Mijn huisje opzeggen zou ik voorlopig nog niet doen. Ik ben nog steeds heel trots op mijn mooie huisje en vind het veeeel te vroeg. Maar we hebben het er soms al wel over. We zullen dan eerst even in zijn huis blijven en dan zoeken naar een koophuis. Maar goed, dan heb ik het wel echtover 2 jaar later ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@miekmuis: Vrij klote dan.... Wat raar dat er geen braaksporen zijn.. Ik hoop dat je je snel weer een beetje veilig voelt!
ot: Hoeraaaaaaaaa, gisteravond een heerlijke avond gehad met mijn beste vriendinnetje. Wat is ze toch een held (L) Verder doe ik vanavond hier bankhangen, ook wel weer eens fijn, en morgenavond afgesproken met een goede vriend. De laatste twee weken heb ik best wel wat vriendschappen definitief afgebroken omdat ik er gewoon klaar mee was, en dat vind ik best wel goed. Ik heb er ook geen last van, voel me niet schuldig, maar ben ergens wel trots dat ik voor mezelf gekozen heb ![]() Verder is vriendje gister weer gaan werken en dat is vet knap dus ben ik best wel een beetje trots op hem. |
![]() |
||
Citaat:
|
Dus omdat er geen sporen van braak zijn vergoeden ze niks?
![]() Vaag gedoe. Ot: ik zie hem vanavond weer ff en daarna lekker het hele weekend ![]() Zijn best druk dit weekend, maar da's eigk ook wel ff lekker ![]()
||
![]() |
Citaat:
Super kut, lijkt me vreselijk idee dat er iemand in je huis was. Vooral als je zelf lag te slapen.. brr.. |
![]() |
|
Ah hij wordt steeds leuker!! Hij is zoo anders dan de jongens die ik de laatste tijd had, veel liever, oprechter, niet zo op seks gericht. En dat is super fijn maar ook even wennen ofzo. Merk dat ik m steeds leuker ga vinden en dat hij mij ook echt leuk vindt en dat is super eng maar vooral heel leuk
![]() Beetje stom dat ik m steeds zo kort zie, en voorlopig ws helemaal niet grrrr. Ow en zat nog een beetje te twijfelen over wat ik met die vorige date jongen moest die nog smst, en heb besloten dat ik helemaal geen behoefte meer aan hem heb, heb m gesmst en volgens mij snapt ie het nu wel. Ah het gevoel dat ik niks meer met anderen wil en alleen hem maakt het allemaal nog wat enger ![]()
|
Vandaag samen een gesprek gehad en dat gaf wel weer hoop. Het is nu even kut en lastig en mijn hele situatie werkt daar niet echt in mee, maar we kunnen er wel samen mee verder in ieder geval
![]() ![]()
|
Goedgoedgoedgoedgoedgoedgoed. Gisteren hem heel onverwachts gezien, maar nadat ik 5 minuten in de trein zat miste ik hem alweer. :x Gelukkig komt ie morgen en zie ik hem weer het hele weekend. Ik kan echt uren op hem kwijlen hihi.
![]() Verder ook gewoon chill met vriendinnen, oude klasgenoten van vorig jaar en rijlessen gaan goed! Dat heeft niks met relaties te maken, maar ik had niet verwacht dat ik ooit achter het stuur zou kruipen haha.
|
|