Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2010, 19:26
Verwijderd
Doet mij denken aan die vrouw bij Ricki Lake die helemaal door het lint ging als ze een augurk zag Ja vroeger waren er tenminste mooie programma's op tv <3
Advertentie
Oud 21-09-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Doet mij denken aan die vrouw bij Ricki Lake die helemaal door het lint ging als ze een augurk zag Ja vroeger waren er tenminste mooie programma's op tv <3
AH INDERDAAAAAD Ik weet niet of dat Ricki Lake was, maar ik zag een keer een programma over mensen met de raarste fobieën, inderdaad dingen als augurken, en de meest random etenswaren. Die werden dan de zaal ingebracht, en die mensen gingen dan hysterisch wegrennen, voor like, een drilpudding of een augurk
Oud 21-09-2010, 19:30
Miekje*
Miekje* is offline
Ik snijd de babypaprika's altijd extra fijn . Die, you useless thing .

We moeten voor Engels Killer Queen vertalen . Zeker om een poging te doen ons muzikaal op te voeden, ofzo.
Oud 21-09-2010, 19:31
Verwijderd
Ik heb nog nooit een baby-paprika meegemaakt.
Oud 21-09-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
AH INDERDAAAAAD Ik weet niet of dat Ricki Lake was, maar ik zag een keer een programma over mensen met de raarste fobieën, inderdaad dingen als augurken, en de meest random etenswaren. Die werden dan de zaal ingebracht, en die mensen gingen dan hysterisch wegrennen, voor like, een drilpudding of een augurk
Volgens mij staat het ook ergens op youtube, pickesphobia ofzo Ik kan overigens niet tegen het woord en gerecht 'cordon bleu'. Krijg daar altijd rillingen van
Verwijderd
Ik word altijd heel blij van een baby-paprika, en dan eet ik 'm in z'n geheel op
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit een baby-paprika meegemaakt.
Dat is een soortvan bultje binnen in een paprika die lichtgeel, lichtgroen of lichtrood kunnen zijn, dat ligt aan de kleur paprika. Of zijn nog embryo en dan zijn ze wit.
Oud 21-09-2010, 19:33
Verwijderd
Ik wilde laatst een ei bakken, maar toen bleek het een ei te zijn met twee dooiers waarvan er eentje groen was... dus nu ben ik even klaar met eieren Ik kan me een eierfobie wel voorstellen
Oud 21-09-2010, 19:34
Verwijderd
Goeienavond.

Leer is nog best een leuke stad.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij staat het ook ergens op youtube, pickesphobia ofzo Ik kan overigens niet tegen het woord en gerecht 'cordon bleu'. Krijg daar altijd rillingen van

In dezelfde serie is er ook een man die doodsbang is voor PERZIKEN
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb mijn geer en goor over de vloer dvd's weer terug, dat wordt weer smullen zometeen <3
Oud 21-09-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Goeienavond.

Leer is nog best een leuke stad.
avond. ik vind leer niks aan.
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde laatst een ei bakken, maar toen bleek het een ei te zijn met twee dooiers waarvan er eentje groen was... dus nu ben ik even klaar met eieren Ik kan me een eierfobie wel voorstellen
Er zit ook weleens een half-ontwikkeld kuikentje in, gatver, dan zou ik helemaal schrikken.
Verwijderd
Citaat:
Er zit ook weleens een half-ontwikkeld kuikentje in, gatver, dan zou ik helemaal schrikken.

Nu ben ik helemaal klaar met eieren!
Oud 21-09-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
ik heb mijn geer en goor over de vloer dvd's weer terug, dat wordt weer smullen zometeen <3
Ik heb daar ook een dvd van
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, Engelse uitspraakles, lijkt me echt vet. <3
Is het ook!

Je moet dan in een 'booth' zitten met een koptelefoon op en allerlei crap voorlezen enzo. En dan krijg je commentaar op wat je beter kan doen enzo.

En klassikaal wordt er op klinkers ed. geoefend. Best tof hoor.

Lolz, alle voorleesdingetjes van het 1e jaar staan gewoon nog online. Ik ga effe lekker alles van m'n klasgenootjes luisteren.
Verwijderd
Citaat:

Nu ben ik helemaal klaar met eieren!
Maar dat komt echt heeeeel weinig voor hoor
Oud 21-09-2010, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Is het ook!

Je moet dan in een 'booth' zitten met een koptelefoon op en allerlei crap voorlezen enzo. En dan krijg je commentaar op wat je beter kan doen enzo.

En klassikaal wordt er op klinkers ed. geoefend. Best tof hoor.

Lolz, alle voorleesdingetjes van het 1e jaar staan gewoon nog online. Ik ga effe lekker alles van m'n klasgenootjes luisteren.
Kun je dat van anderen horen? Grappig
Toen ik Japans deed, moesten we dingen op cassettebandjes inspreken en inleveren, veel minder tof dan alles digitaal!
Oud 21-09-2010, 19:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kun je dat van anderen horen? Grappig
Toen ik Japans deed, moesten we dingen op cassettebandjes inspreken en inleveren, veel minder tof dan alles digitaal!
Yup, lang leve blackboard.

Btw, dat eerste bestandje van mij is echt drama. Ik ben ineens cockney ofzo.
En ik heb geen voorlees skillz.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In bepaalde landen (ik geloof India?) is het een lekkernij om half bebroedde eieren half te koken en dan op te eten. Het wordt gegeten bij bepaalde festiviteiten geloof ik. Even zoeken.
Verwijderd
Citaat:
Een 21-jarige vrouw uit Engeland heeft wel een heel bijzondere fobie ontwikkeld. Ze is als de dood voor bananen.

Een bezoekje aan de plaatselijke supermarkt loopt voor haar steevast uit op een fiasco, mits de supermarkt het gele fruit verkoopt. Als ze een banaan ziet raakt ze in paniek en begint ze te hyperventileren, te zweten en moet ze overgeven.

"Het begon toen ik zeven jaar oud was", vertelt de bananenhater aan The Daily Mirror. "Ik stapte 's avonds in bed en ik voelde een verschrikkelijk slijmerig ding onder mijn lichaam. Ik was ontzettend bang en bleef stokstijf liggen terwijl ik heel hard begon te schreeuwen. Toen mijn moeder binnenkwam en het licht aandeed, zag ik dat het een banaan was. Een grapje van mijn broer."

Zelfs als ze haar zoontje Harrison een boek voorleest en er komt een banaan in voor, aarzelt ze. "Als ik hem voorlees, bijvoorbeeld uit een boek over voedsel voor apen, dan moet ik een paar keer diep ademhalen en denken: 'er kan ieder moment een foto verschijnen van een banaan, zet je schrap.'"

:')

Paranoide naamzoek, dit soort verhalen vind ik wel iets voor jou.
Haha, ik vind het inderdaad een amusant verhaal, maar ik kende 'm al.

Hier nog zoiets, dit meisje is bang voor augurken.

En die Maury is dan ook zo'n lul dat 'ie augurken naar 'r gaat gooien. IRL trollface.
Verwijderd
Citaat:
In bepaalde landen (ik geloof India?) is het een lekkernij om half bebroedde eieren half te koken en dan op te eten. Het wordt gegeten bij bepaalde festiviteiten geloof ik. Even zoeken.
Nom!
Oud 21-09-2010, 19:40
Verwijderd
Oh wacht, zevende pagina niet gelezen en ik zie dat deze net is gepost. Nou, ik laat 'm toch staan hoor, want ik heb 'm helemaal moeten opzoeken in m'n favourites op YouTube enzo
Oud 21-09-2010, 19:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nom!
Ja lekker hè. Net als het duizendjarig ei .
Oud 21-09-2010, 19:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]

In dezelfde serie is er ook een man die doodsbang is voor PERZIKEN
Ik heb echt zin om zulk soort mensen te slaan. Doe niet zo hysterisch dom wijf en zoek hulp ofzo.
Oud 21-09-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt zin om zulk soort mensen te slaan. Doe niet zo hysterisch dom wijf en zoek hulp ofzo.
Mwa nee, dat niet. Maar ik vind het wel heel, heel erg gek. Er is ook een vrouw die bang is voor die wattenbolletjes. Echt, waarom
Oud 21-09-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Mwa nee, dat niet. Maar ik vind het wel heel, heel erg gek. Er is ook een vrouw die bang is voor die wattenbolletjes. Echt, waarom
Oud 21-09-2010, 19:47
Verwijderd
Je hebt trouwens ook best veel mensen die 'bang' zijn, of een heel erge hekel hebben aan houten voorwerpen, of houten lepels afwassen.
Oud 21-09-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Je hebt trouwens ook best veel mensen die 'bang' zijn, of een heel erge hekel hebben aan houten voorwerpen, of houten lepels afwassen.
Ah, dat kan ik me ook wel voorstellen, dat voelt gek Maar zelf vind ik het wel grappig voelen.
Oud 21-09-2010, 19:48
Verwijderd
Ik vind houten bestek ook heel naar om vast te houden. maar ik word er niet panisch van ofzo.
Oud 21-09-2010, 19:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap opzich nog wel dat mensen iets heel erg vies kunnen vinden of er bang voor kunnen zijn, maar de hysterie snap ik gewoon niet. Zeker niet voor een groente of een stukje stof oid.
Dan snap ik een spinnenfobie nog beter, en dat vind ik al iets raar en onbegrijpelijks.
Oud 21-09-2010, 19:51
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind houten lepels iets heerlijks om vast te hebben. Het is zo lekker natuurlijk.
Oud 21-09-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Dan snap ik een spinnenfobie nog beter, en dat vind ik al iets raar en onbegrijpelijks.
Oh, ik heb een spinnenfobie. Ik verlam gewoon als ik een spin zie. Ik durf er nog niet eens een stofzuiger ofzo op te zetten, of er in dezelfde ruimte mee te zijn. Als het een beetje een grote spin is dan.
Oud 21-09-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik heb een spinnenfobie. Ik verlam gewoon als ik een spin zie. Ik durf er nog niet eens een stofzuiger ofzo op te zetten, of er in dezelfde ruimte mee te zijn. Als het een beetje een grote spin is dan.
Je hebt ook een fobie voor onzichtbare muizen
Verwijderd
House seizoen 7 is begonnen
Verwijderd
Citaat:
Ja
Oud 21-09-2010, 19:55
Verwijderd
On Topic:

mijn acteer werk van gisteren vanaf 4:00

Oud 21-09-2010, 19:57
Verwijderd
Ik kan je niet verstaan, mien les gaat niet doa en daarna, god knows Maar wel leuk hoor
Oud 21-09-2010, 19:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
On Topic:

[filmpje]
Is dat een poging tot kunst?

Anyway, wat klink je lekker boers, Panda. <3
Oud 21-09-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
herkenning
Oud 21-09-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
On Topic:

[filmpje]
Hee, is dat boek The Story of Art van Gombrich?
Oud 21-09-2010, 20:01
Verwijderd
"joah m'n les gaat niet door, Walter is er niet."

"enneh wat ga jij nu doen?"

;( ja ik moet van het boerse af
Oud 21-09-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Hee, is dat boek The Story of Art van Gombrich?
Gombrich ja, dat leest zo lekker
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Nee hoor.
Verwijderd
Citaat:
Gombrich ja, dat leest zo lekker
die heb ik ook, ik moest ALLE afbeeldingen uit m'n hoofd leren + de maker en het jaartal enzo.

Maar het is wel een vet boek.
Oud 21-09-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
"joah m'n les gaat niet door, Walter is er niet."

"enneh wat ga jij nu doen?"

boers!
Oud 21-09-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor.
Nou soms is het wel te
Oud 21-09-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
die heb ik ook, ik moest ALLE afbeeldingen uit m'n hoofd leren + de maker en het jaartal enzo.

Dan ben je wel even zoet.
Oud 21-09-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Dan ben je wel even zoet.
Inderdaad. Maar ik had een 7.7
Oud 21-09-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:

Studiegenootjes van mij hebben ook Story of Art gevolgd en die vonden dat echt verschrikkelijk om alles uit het hoofd te leren
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten