| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan overigens niet tegen het woord en gerecht 'cordon bleu'. Krijg daar altijd rillingen van
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Je moet dan in een 'booth' zitten met een koptelefoon op en allerlei crap voorlezen enzo. En dan krijg je commentaar op wat je beter kan doen enzo. En klassikaal wordt er op klinkers ed. geoefend. Best tof hoor. Lolz, alle voorleesdingetjes van het 1e jaar staan gewoon nog online. Ik ga effe lekker alles van m'n klasgenootjes luisteren.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen ik Japans deed, moesten we dingen op cassettebandjes inspreken en inleveren, veel minder tof dan alles digitaal! |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Btw, dat eerste bestandje van mij is echt drama. Ik ben ineens cockney ofzo. ![]() En ik heb geen voorlees skillz.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier nog zoiets, dit meisje is bang voor augurken. En die Maury is dan ook zo'n lul dat 'ie augurken naar 'r gaat gooien. |
|
|
|
|
|
Ik snap opzich nog wel dat mensen iets heel erg vies kunnen vinden of er bang voor kunnen zijn, maar de hysterie snap ik gewoon niet. Zeker niet voor een groente of een stukje stof oid.
Dan snap ik een spinnenfobie nog beter, en dat vind ik al iets raar en onbegrijpelijks.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd