Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar meestal ben ik toch maar met zijn tweeën dus dan maakt het niks uit. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is dus vooral handig als iedereen hetzelfde drinkt en in ongeveer hetzelfde tempo drinkt ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en jeej! Citaat:
![]() maar white trash, je hebt wel gelijk dat de wijn in kroegen vaak te vies is! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Filosofische vraag: wie/wat/waar zijn jullie over 5 jaar? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vader heeft als directeur een theorie over werknemers hier over. 1/3 van de mensen vinden je geweldig for no reason, 1/3 vindt het altijd leuk om slecht over je praten omdat zeiken nu eenmaal een band schept en je niet hoeft na te denken over jezelf en 1/3 vind niks heel goed of slecht over je. Het accepteren dat je daar weinig invloed op hebt is het allerbeste. Ik mag sommige mensen ook niet zonder dat ze mij iets ergs ofzo hebben aangedaan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja ![]() Heel irritant. Het helpt ontzettend om er van uit te gaan dat iedereen je leuk vind, en je ook zo te presenteren. Niet dat dat niet eng is, maar ik merk wel dat het ontzettend helpt. Ben het gaan proberen nadat ik een onderzoek las waarin naar voren kwam dat mensen je zo leuk vinden als je je jezelf vind ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |