Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik een baan had die ik leuk vond dan is 60 uur per week best prima, want dan is het gewoon 60 uur per week doen wat je leuk vindt.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt onzin. Mijn vader begon altijd vroeg, maakte dan dagen van een uur of 10, en werkte 's avonds als wij in bed lagen thuis door. Toen ik jong was zag ik mijn vader daardoor net zoveel als mijn moeder. Bovendien plande hij op maandag en dinsdag zijn afspraken vlakbij huis zodat wij met hem konden lunchen en we niet hoefden over te blijven <3. De weekenden was family & vriendentijd. Momenteel heeft ie het anders verdeeld en werkt ie geloof ik in het weekend (zaterdag) wel, en zijn doordeweeks en in het weekend de avonden juist heilig. Maar dat weet ik niet zo goed, want zoveel zie ik hem niet meer. Maar ik weet wel zeker dat mijn vader een fantastisch leuk leven heeft, met bizar veel zakenreizen waarbij ie veel van het land kan zien en niet alleen maar in en uitvliegt, hij is de hele wereld over geweest, heeft veel vrienden, gaat nog flink vaak met ze aan de borrel, op zondagmiddagen maakt ie lange motorritten, hij is inmiddels trotse stiefopa etc.
Anyway, toen ik jong was was mijn vader er altijd voor me als ik hem nodig had, dus dat ie niet genoeg tijd aan z'n gezin heeft besteed is echt complete kul. Dat ons contact na de scheiding slechter werd doet er niets aan af dat ie het echt helemaal prima heeft gedaan. En mijn moeder denkt daar hetzelfde over. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vader is eigenlijk altijd aan het werk, hij heeft een eigen bedrijf en werkt daarvoor ongeveer nog 4 dagen per week. De andere 3 dagen is hij gewoon in z'n eigen huis aan het klussen of dingen aan het maken, dat vindt hij gewoon leuk.
Zelf ben ik erg lui en werk ik het liefst zo min mogelijk. De enige reden dat ik werk is het geld dat ik ervoor krijg, maar dat wil niet zeggen dat ik al het werk doe zolang het inkomen maar hoog genoeg is. Het moet wel leuk werk zijn, als het eentonig of te simpel is dan doe ik liever niets |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als mijn partner 60 uur per week wil werken vind ik dat prima, maar dan moet ie het wel zo weten te regelen dat ie wel tijd voor mij overhoudt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik kwam ook altijd maar even een beetje bedtime stories lezen op het forum ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|