Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
En de avond erna?
Volgens mij hebben ze mij verteld dat ik 48 uur niet mocht drinken en 2 weken niet roken Je krijgt een folder mee waar het in staat, dat is wettelijk verplicht. Niet lezen, want daar staat in dat je tong verlamd kan raken enzo
Advertentie
Oud 22-09-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
@ Sanne: haha, ik leer nu wat die hele Maastrichtse school blijkbaar inhoudt en de tekstschrijver is zo droog: : '(...) 'Het primaat van het publiekrecht is derhalve alles behalve volledig. Dat nu is een doorn in het oog van een stroming die zich in de loop van de jaren negentig vanuit het diepe zuiden alsmaar luider ging roeren. Eerder heb ik een aantal rechtser voor radicaal uitgemaakt, maar de echte fundi's zitten in Maastricht.'' Fundi's. ;d;d
Oud 22-09-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Een beetje is echt veel te weinig!
Oeh <3.
Oud 22-09-2010, 22:53
Verwijderd
Jongens en meisjes we hebben kittens. Wie wil er een?
Oud 22-09-2010, 22:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Doei forum, Doeiiiii!!!!
Oud 22-09-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij hebben ze mij verteld dat ik 48 uur niet mocht drinken en 2 weken niet roken Je krijgt een folder mee waar het in staat, dat is wettelijk verplicht. Niet lezen, want daar staat in dat je tong verlamd kan raken enzo
Hm. Nou ja, ik zie wel. Ik heb vrijdag een etentje van de Kale Zangeres. Evaluatie en etentje en ongetwijfeld zuipen. Maar ik kan dan toch niet heel los gaan, want de dag erna een drukke dag in Tiel, dus misschien lukt het me best om me in te houden
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dat doet niet echt pijn verder. Vleespijn is namelijk weg nadat het probleem weg is ergo nadat het afgescheurd is.
Daar heb je gelijk in
Verwijderd
Citaat:
jaaaa jaaaa jaaa jaaaaaa. Even Roos het huis uitpesten, want die is zo allergisch als je maar zijn kan

Mag ik komen kijken?
Oud 22-09-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Monty wil er wel een
Oud 22-09-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Hm. Nou ja, ik zie wel. Ik heb vrijdag een etentje van de Kale Zangeres. Evaluatie en etentje en ongetwijfeld zuipen. Maar ik kan dan toch niet heel los gaan, want de dag erna een drukke dag in Tiel, dus misschien lukt het me best om me in te houden
Ik heb stiekem ook niet 2 weken niet gerookt hoor maar de wonden zijn dan nog open en alcohol verdunt en dan gaat het bloeden en narigheid.
Oud 22-09-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Oh dat lijkt me juist zo cool want dan kun je hoppa drie stappen overslaan en zo, snelpraten, net als snellezen, ik zie een toekomst. Maar ja ik snap ook wel dat het als vervelend kan worden ervaren (zeker in bepaalde situaties, soms wil je gewoon vertellen om het vertellen).... Maar eigenlijk vind ik heel veel mensen gewoon ontiegelijk slechte gesprekspartners.
Nouja in het algemeen krijg ik te horen dat ze de draad kwijt zijn
Verwijderd
Zo genoeg gestudeerd, ik kan die man niet meer serieus nemen.
Verwijderd
Citaat:
jaaaa jaaaa jaaa jaaaaaa. Even Roos het huis uitpesten, want die is zo allergisch als je maar zijn kan

Mag ik komen kijken?
Zeker weten
Verwijderd
Citaat:
Monty wil er wel een
Wie?
Oud 22-09-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Welke man?
Verwijderd
Ze zijn vanochtend geboren, vier stuks en ze zijn echt ultiem leuk <3
Verwijderd
Citaat:
Oh nu wil ik je meeten.
Verwijderd
Citaat:
Welke man?
De man die het had over de fundi's in Maastricht!
Verwijderd
Ik ben blij dat ik niet hoef te koytsen/ hihi/.
Oud 22-09-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
ik moet nog een stom definitievraagje fixen, maar ik heb geen zin meer
Citaat:
Zeker weten
Ik meen het echt hoor, ik smelt voor kittens hoe oud zijn ze? Ik ben dinsdag waarschijnlijk in Zwolle .
Oud 22-09-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Oh nu wil ik je meeten.
Ik wil LL sowieso nog een keer meeten!
Oud 22-09-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Hoe ik gesprekken soms ervaar met m'n beste vriend; frustrerend. Heel erg irritant als je gesprekspartner eigenlijk continu al vijf stappen verder is dan jij. En daar raak ik inderdaad vaak de draad door kwijt, want daardoor vergeet ik dingen die ik nog wilde zeggen (terwijl hij die dingen waarschijnlijk allang weet, maar toch).
Oud 22-09-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Jeetje je bent écht een bravere student dan ik hoor! Ik maak al, ehm even denken, in geen anderhalf jaar geen vragen meer.
Oud 22-09-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:

Ik meen het echt hoor, ik smelt voor kittens hoe oud zijn ze? Ik ben dinsdag waarschijnlijk in Zwolle .
Ze zijn tussen 05:00 en 09:00 geboren vandaag dus je mag er niet aanzitten maar alleen kijken.
Oud 22-09-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn vanochtend geboren, vier stuks en ze zijn echt ultiem leuk <3
Oh my <3 Het is dat een kitten hier niet mag enzo, maar wat zóu ik er graag één willen
Oud 22-09-2010, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Jeetje je bent écht een bravere student dan ik hoor! Ik maak al, ehm even denken, in geen anderhalf jaar geen vragen meer.
Nja, ik krabbel ook vooral wat artikelen neer en wat steekwoorden. Maar dat gaat wat moeilijker bij die stomme definities.
Oud 22-09-2010, 23:01
Verwijderd
deze zijn helemaal leuk.
Oud 22-09-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn tussen 05:00 en 09:00 geboren vandaag dus je mag er niet aanzitten maar alleen kijken.
Maar ik wil ze knuffelen Misschien moet ik dan maar een andere keer komen. Hmz.
Oud 22-09-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
deze zijn helemaal leuk.
Zwolle is zo ver
Oud 22-09-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Dat mag pas na 3 a 4 weken.
Verwijderd
Citaat:
Zwolle is zo ver
Valt best mee.
Verwijderd
Citaat:
Graag, maar kan niet. fml.
Oud 22-09-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Oh my <3 Het is dat een kitten hier niet mag enzo, maar wat zóu ik er graag één willen
Hoezo mag een kitten niet? Of mag je uberhaupt geen huisdieren?
Oud 22-09-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Maar je kan toch best alletwee doen? Eerst langskomen en kijken en later knuffelen?
Oud 22-09-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Hoezo mag een kitten niet? Of mag je uberhaupt geen huisdieren?
Geen huisdieren nee. Op zich is het ook niet heel handig, een kattenbak op m'n kamer enzo Had ik een appartementje gehad, dan had ik het wel geweten
Oud 22-09-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik wil LL sowieso nog een keer meeten!
Misschien komt er ooit nog een Den Haagmeet! Of een Utrechtmeet dat ik kan of een Haarlemmeet. Hoewel de Delftmeet ook destijds de drukbezochtste meet was volgens mij
Oud 22-09-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Misschien komt er ooit nog een Den Haagmeet! Of een Utrechtmeet dat ik kan of een Haarlemmeet. Hoewel de Delftmeet ook destijds de drukbezochtste meet was volgens mij
Haarlem! <3 en Delft wil ik wel eens zien!
Oud 22-09-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Maar je kan toch best alletwee doen? Eerst langskomen en kijken en later knuffelen?
Dat is natuurlijk ook weer zo! Maar dan moet jij er wel zin hebben om mij 2x binnen een paar weken te ontvangen! En dinsdag moet ik om 21.00 wel weer in de stad zijn, dus dan wordt het even snel meet en greeten en awhen naar de kittens!
Oud 22-09-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Geen huisdieren nee. Op zich is het ook niet heel handig, een kattenbak op m'n kamer enzo Had ik een appartementje gehad, dan had ik het wel geweten
Als als als ons plannetje van de grond komt nemen we gelijk een kitten oke?
Oud 22-09-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Dat is natuurlijk ook weer zo! Maar dan moet jij er wel zin hebben om mij 2x binnen een paar weken te ontvangen! En dinsdag moet ik om 21.00 wel weer in de stad zijn, dus dan wordt het even snel meet en greeten en awhen naar de kittens!
Pfew nou daar moet ik wel even over nadenken

Hou toch op, duisentgezellig.
Verwijderd
Citaat:
Maar je kan toch ook met het hele huis? Althans zo zie je dat hier wel vaak
Verwijderd
De Delftmeet was tof Dat was tenminste nog eens een meet waar niet iedereen al om 10 uur naar huis ging! (en waar ik Martins rode wijn over Charlotte heen gooide )
En natuurlijk de meet van de spekkie/sparerib-rel
Verwijderd
Citaat:
Dan stel ik voor dat we de volgende meet een x aan die kant van 't land doen! Op voorwaarde dat jij dan komt natuurlijk.
Oud 22-09-2010, 23:10
Sherlock
Sherlock is offline
Had Missy een lange treinreis ofzo?

Al die nieuwe topics...
Verwijderd
Citaat:
Als als als ons plannetje van de grond komt nemen we gelijk een kitten oke?
Jaaaaa, goed idee Voor de als als als-situatie

Citaat:
Maar je kan toch ook met het hele huis? Althans zo zie je dat hier wel vaak
Mja, ik denk dat dat in mijn huis geen goed idee is
Verwijderd
Citaat:
Pfew nou daar moet ik wel even over nadenken

Hou toch op, duisentgezellig.
Zeg wil je mij niet rologen

Gaaf! Dan kom ik dinsdag wel even die kant op denk ik!
Oud 22-09-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
De Delftmeet was tof Dat was tenminste nog eens een meet waar niet iedereen al om 10 uur naar huis ging! (en waar ik Martins rode wijn over Charlotte heen gooide )
En natuurlijk de meet van de spekkie/sparerib-rel
Spekkie/sparerib-rel? Vertel!
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat was tenminste nog eens een meet waar niet iedereen al om 10 uur naar huis ging! D
Ik wil altijd wel tot zo laat mogelijk blijven maar de treinen zitten op dat gebied niet echt mee
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaa, goed idee Voor de als als als-situatie

Mja, ik denk dat dat in mijn huis geen goed idee is
Als we er nu heeeeeel erg vaart achter gaan zetten kunnen we nog een kitten van deadlock nemen (grapje, sowieso niet haalbaar)
Oud 22-09-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ik wil altijd wel tot zo laat mogelijk blijven maar de treinen zitten op dat gebied niet echt mee
Ik vind vooral de meets de laatste tijd niet boeiend genoeg om langer te blijven
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten