Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 16:07
Verwijderd
hi!

ik wil van dat donkerbruin haar hebben want de kleur die ik nu heb ziet er echt niet uit het is gewoon mijn eigen kleur alleen is mn haar nogal verkleurd en is t echt lelijk.
maar k mag van mn moeder mn haar niet verven ookal zeur ik elke dag
ik probeer nu mn haar donkerder te krijgen met haarlak en mousse maar dan lijkt mn haar weer zo vet
weet iemand n andere manier om mn haar donkerder te krijgen??

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2010, 16:48
Verwijderd
Ik schilder altijd zelf mijn haar.

Alternatieven ja...
Eentje uit de oude tijd:
Er smeerolie in smeren.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:15
Infidel
Infidel is offline
Je kunt aan je moeder vragen of je eerst een kleurspoeling mag proberen om te zien hoe het staat. Dat is er na een aantal wasbeurten weer uit, dus geen ramp. En als het je moeder om de giftige stoffen gaat, er zijn ook kleuringen zonder ammoniak.
Oud 23-09-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Je kunt aan je moeder vragen of je eerst een kleurspoeling mag proberen om te zien hoe het staat. Dat is er na een aantal wasbeurten weer uit, dus geen ramp. En als het je moeder om de giftige stoffen gaat, er zijn ook kleuringen zonder ammoniak.
na hoeveel x is een kleurspoeling eruit?
want volgens n vriendin van me is dat al na 6 keer.
en gaat het er dan ook uit als je door de regen fietst of niet?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 17:46
Infidel
Infidel is offline
Citaat:
na hoeveel x is een kleurspoeling eruit?
want volgens n vriendin van me is dat al na 6 keer.
en gaat het er dan ook uit als je door de regen fietst of niet?
Ik heb werkelijk geen flauw idee, ik doe het altijd gewoon met verf. Maar voor een keer proberen kan het toch geen kwaad? Het is juist de bedoeling dat het er niet lang in blijft zitten. Misschien dat je ma het wel hartstikke mooi vindt en dan toch oké is met het hele haar verven idee.
Oud 23-09-2010, 18:16
Em.
Em. is offline
Hoe is je haar zo verkleurd dan? Heb je te lang in de zon gezeten? Want ik vind het nogal raar om ongeverfd haar te hebben dat, ondanks dat, toch niet je eigen haarkleur is. :')

En weet je ook waarom je moeder erop tegen is?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Hoe is je haar zo verkleurd dan? Heb je te lang in de zon gezeten? Want ik vind het nogal raar om ongeverfd haar te hebben dat, ondanks dat, toch niet je eigen haarkleur is. :')

En weet je ook waarom je moeder erop tegen is?
ik weet niet hoe mijn haar is verkleurd,
sinds februari ongeveer is het donkerder geworden, van blond naar lichtbruin, maar in de zomer is het ineens weer lichter geworden, nu zit het tussen bruin en blond in en dat vind ik echt lelijk staan.

mijn moeder is er op tegen omdat ze me te jong vind.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 18:30
Em.
Em. is offline
Dan heeft het dus waarschijnlijk met zonlicht te maken. Mijn haar is 's winters ook donkerder en dan wordt het 's zomers weer lichter. En 'te jong', tja, wat is te jong. Grijs ben je nog niet. Erg seksueel is het verven van je haar nou ook weer niet. Vindt je moeder je nog te jong om je zo met je uiterlijk bezig te houden?

Misschien kun je haar (rustig) vertellen dat je je haar wilt verven in een natuurlijk kleur, omdat je deze kleur niet zo mooi vindt. Niet een al te overdreven kleur dus. En eerst proberen met een kleurspoeling zou ook kunnen, hoewel ik daar geen ervaring mee heb. En ik weet ook niet hoe lang ze al weet dat je het wilt? Drie maanden geleden tussen neus en lippen in een ruzie gezegd hebben dat je je haar wilt verven, telt niet. ;p

En anders, nou ja, dan mag het niet. Ga je ook niet dood aan. Meestal (zo'n beetje altijd) past iemands natuurlijke haarkleur (tenzij iemand halfgrijs is en half niet, dat vind ik minder) wel mooi/goed bij zijn/haar gezicht. Ik kan me niemand voor de geest halen, tenminste, niet van jouw/mijn leeftijd, wiens natuurlijke haarkleur niet bij diegene past. Dan vind je het maar 'iets minder mooi'. Ook geen ramp.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 06:19
Verwijderd
Citaat:
Dan heeft het dus waarschijnlijk met zonlicht te maken. Mijn haar is 's winters ook donkerder en dan wordt het 's zomers weer lichter. En 'te jong', tja, wat is te jong. Grijs ben je nog niet. Erg seksueel is het verven van je haar nou ook weer niet. Vindt je moeder je nog te jong om je zo met je uiterlijk bezig te houden?

Misschien kun je haar (rustig) vertellen dat je je haar wilt verven in een natuurlijk kleur, omdat je deze kleur niet zo mooi vindt. Niet een al te overdreven kleur dus. En eerst proberen met een kleurspoeling zou ook kunnen, hoewel ik daar geen ervaring mee heb. En ik weet ook niet hoe lang ze al weet dat je het wilt? Drie maanden geleden tussen neus en lippen in een ruzie gezegd hebben dat je je haar wilt verven, telt niet. ;p

En anders, nou ja, dan mag het niet. Ga je ook niet dood aan. Meestal (zo'n beetje altijd) past iemands natuurlijke haarkleur (tenzij iemand halfgrijs is en half niet, dat vind ik minder) wel mooi/goed bij zijn/haar gezicht. Ik kan me niemand voor de geest halen, tenminste, niet van jouw/mijn leeftijd, wiens natuurlijke haarkleur niet bij diegene past. Dan vind je het maar 'iets minder mooi'. Ook geen ramp.
de kleur die ik nu heb past wel bij mijn gezicht,
maar niet meer bij mijn karakter en kledingstijl, ik ben de laatste tijd vanbinnen en vanbuiten erg veranderd.
Ik ga de laatste tijd steeds meer met de ''het kan me allemaal niets schelen als ik maar lol heb''instelling door t leven.
ik zou me er bijvoorbeeld ook niet voor schamen om met hetzelfde haar als christina curry te hebben, nu zal ik dat niet snel doen ofzo want dat past gewoon niet bij mij maar de kleur die ik nu heb ook niet.
en dan is donkerbruin naar mijn idee nog n best normale kleur.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten