Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2010, 09:26
Verwijderd
gefeliciteerd.
Advertentie
Oud 24-09-2010, 09:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
We hebben trouwens wel veel gasten. Vier forumers en 49 gasten. DK is drukker bezocht dan Onzin.
kwantiteit != kwaliteit
Oud 24-09-2010, 09:45
Verwijderd
ah ze heeft een stijl gevonden die bij haar past.
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1815266
Oud 24-09-2010, 09:51
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oud 24-09-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
hsdvkshkufhskvb
Oud 24-09-2010, 10:04
Verwijderd
Oud 24-09-2010, 10:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou, ik geloof dat we Lorelei ook niet heel makkelijk gestrikt krijgen tegenwoordig, of het moet inderdaad bij Rationeel thuis zijn.
Lorelei hier. Ik laat mn vriendinnetjes niet in de steek voor n man hoor. Een meidenavond/nacht lijkt me gezellig en pft, dat wist je toch wel?!
Oud 24-09-2010, 10:07
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik wil ook mee naar de meidenavond!
Hurrr
Oud 24-09-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Lorelei hier. Ik laat mn vriendinnetjes niet in de steek voor n man hoor. Een meidenavond/nacht lijkt me gezellig en pft, dat wist je toch wel?!
Het posten onder Rationeels account draagt niet echt bij aan je overtuigingskracht

Oi oi oi... Ik voel me een beetje dennis018 met al dat vla eten de hele dag Moz naamzoek.
Oud 24-09-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook mee naar de meidenavond!
Hurrr
Ehh...
Oud 24-09-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Oi oi oi... Ik voel me een beetje dennis018 met al dat vla eten de hele dag Moz naamzoek.
het is toch wel uber mega lekkere blanke speculaas vla toet he?
Oud 24-09-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
het is toch wel uber mega lekkere blanke speculaas vla toet he?

Helaas niet.

Het is mega uber lekkere ouwerwetse hopjes vla toet toe.
Oud 24-09-2010, 10:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het posten onder Rationeels account draagt niet echt bij aan je overtuigingskracht

Nah nee, maar ik meende het wel hoor. Ik wil niet zo iemand worden die nooit meer vriendinnetjes ziet omdat ze een vriendje heeft
Oud 24-09-2010, 10:25
Verwijderd
Weten we toch, Lorelei! Daar hebben we het vrijdag nog over gehad
Oud 24-09-2010, 10:25
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 24-09-2010, 10:29
Verwijderd
Donderdag moet ik alle ins en outs van 400 pagina's gortdroge (geschiedenis van) Anglo-Amerikaans vermogensrecht kennen, maar ik ben een béétje laat begonnen Ik heb net een uur gedaan over 12 bladzijden lezen en samenvatten
Oud 24-09-2010, 10:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Weten we toch, Lorelei! Daar hebben we het vrijdag nog over gehad
Nou dan!

Maar ik heb het in oktober wel superdruk sowieso. Maar goed.. t komt wel goed
Oud 24-09-2010, 10:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wil niet zo iemand worden die nooit meer vriendinnetjes ziet omdat ze een vriendje heeft
Wie start er een weddenschap?
Oud 24-09-2010, 10:41
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik wed dat lorelei haar woord houd!
Oud 24-09-2010, 10:42
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
ligt aan de minimale inzet
Oud 24-09-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Eindelijk. Maar nu is er natuurlijk nog het probleem wat de rest van Nederland er van vind he.
Oud 24-09-2010, 10:44
Verwijderd
ik vind het zo grappig dat ze een stelletje zijn
Oud 24-09-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik wed dat lorelei haar woord houd!
Oud 24-09-2010, 10:51
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Weet iemand hoe je nummers die je dubbel hebt in winamp in 1 keer kan verwijderen? is daar toevallig iets voor? XD
Oud 24-09-2010, 10:56
Verwijderd
In je media library? Moet volgens mij handmatig. Wat soms ook handig kan zijn is gewoon de hele ML leeggooien en opnieuw importeren. Maar dan moet je wel al je muziek op 1 (of een paar) plaatsen hebben staan.
Oud 24-09-2010, 11:01
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
In je media library? Moet volgens mij handmatig. Wat soms ook handig kan zijn is gewoon de hele ML leeggooien en opnieuw importeren. Maar dan moet je wel al je muziek op 1 (of een paar) plaatsen hebben staan.
oh handmatig gaat echt een kutklus worden .
ik heb nu 35000 tracks staan op winamp, en heb aardig wat 'best 1000 rock songs' e.d. compilaties gedownload, met nummers die ik vaak ook al deels gewoon heb staan op discografiën van de desbetreffende artiesten. Zal me niets verbazen als ik 2000 dubbele nummers heb
Oud 24-09-2010, 11:02
Verwijderd
Oh zo, ja shit happens. Maar waarom wil je dan de dubbele weghebben, dan heb je allemaal incomplete albums!
Oud 24-09-2010, 11:04
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Oh zo, ja shit happens. Maar waarom wil je dan de dubbele weghebben, dan heb je allemaal incomplete albums!
Ik wil de dubbele weghebben op die compilatie locaties, albums wil ik inderdaad graag heel houden. Ik vind het ook niet erg als ze dubbel op m'n pc staan, maar wel als je nummers (soms wel 5 keer) dubbel hebt staan in je bibliotheek.
Oud 24-09-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand hoe je nummers die je dubbel hebt in winamp in 1 keer kan verwijderen? is daar toevallig iets voor? XD
Media Library:
'Library' button > Remove missing files from Media Library...

Playlist Editor:
'Rem' button > Remove... > Remove Duplicate Entries
Oud 24-09-2010, 11:23
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dankjewel, ik ga die 2e even proberen. Ik heb de Nederlandse versie van winamp, en zie daar bij afspeellijst beheer nergens een 'rem' button
Oud 24-09-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Morning. *gaap*
Idem. Ik lag er dus om tien uur in, werd om, wat was het kwart voor twaalf week wakker, lag er een uur later weer in en sliep tot een half uur geleden.

Citaat:
We hebben trouwens wel veel gasten. Vier forumers en 49 gasten. DK is drukker bezocht dan Onzin.
Dat is toch al heel lang zo, als ik me niet vergis?

Citaat:
I knooooow. Grapske!

Citaat:
Donderdag moet ik alle ins en outs van 400 pagina's gortdroge (geschiedenis van) Anglo-Amerikaans vermogensrecht kennen, maar ik ben een béétje laat begonnen Ik heb net een uur gedaan over 12 bladzijden lezen en samenvatten
Dan moet je anders gaan studeren! Succes!
Oud 24-09-2010, 12:20
Verwijderd
Ja niet meer alles zo precies bestuderen. Maar anders is het zo lastig te begrijpen allemaal bzzt. Maar komt wel goed schatje, yes we can etc.

Net mocht ik van mezelf als pauze de plee gaan poetsen :') dit is/wordt een vet goedbenutte dag iig.
Oud 24-09-2010, 12:22
Verwijderd
Ik vond de ranking heel lastig,.
Oud 24-09-2010, 12:24
Verwijderd
Ja, ik vond hem ook lastig
Oud 24-09-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ja niet meer alles zo precies bestuderen. Maar anders is het zo lastig te begrijpen allemaal bzzt. Maar komt wel goed schatje, yes we can etc.

Net mocht ik van mezelf als pauze de plee gaan poetsen :') dit is/wordt een vet goedbenutte dag iig.
Het is zeker geen toegankelijk boek met mooie inleidingen en samenvattingen aan het eind hè, of met een uitgebreide uitleg van veel voorkomende begrippen en jaargetallen?

Maar idd, komt wel goed schatje! Uiteindelijk weten de examinators ook wel dat je niet alles letterlijk kunt onthouden....

@ Wheezle: ik ook! Uiteindelijk heb ik maar gewoon ''wat gedaan'' en daar dan domme redenen bij verzonnen...
Oud 24-09-2010, 12:27
Verwijderd
Iedereen is slim en eigenlijk had ik iedereen op een gedeeld door 1e plaats willen zetten.
Oud 24-09-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Het is zeker geen toegankelijk boek met mooie inleidingen en samenvattingen aan het eind hè, of met een uitgebreide uitleg van veel voorkomende begrippen en jaargetallen?

Maar idd, komt wel goed schatje! Uiteindelijk weten de examinators ook wel dat je niet alles letterlijk kunt onthouden....

@ Wheezle: ik ook! Uiteindelijk heb ik maar gewoon ''wat gedaan'' en daar dan domme redenen bij verzonnen...
nee, als dat toch eens zo zou zijn <3 het is zo'n typisch stoffige-professoren-boek met duisent van die tussentekstjes in een minilettertype (die je niet kunt overslaan want dan mis je vanalles)

Ik zou denk ik een waardeloze ranking the scholieren kandidaat zijn. Het lijkt me wel leuk, maar ik zou alles vet serieus beantwoorden en het moet juist luchtig en grappig zijn
Oud 24-09-2010, 12:32
Verwijderd
Herkenbaar, klinkt als Van der Pot over Staatsrecht... Vooral dat minilettertype, echt dood aan wie dat heeft uitgevonden zeg, het is misleidend én slecht leesbaar!

Ik moet de luchtigheid en grappigheid ook forceren...
Oud 24-09-2010, 12:33
Verwijderd
Ik ben ook niet zo goed in het bedenken van leuke doordachte grappige commentaartjes hoor

Ik heb wel vorige keer gewonnen, samen met LP
Oud 24-09-2010, 12:34
Verwijderd
Jaaa de beruchte blauwe Pot-Donner ;( Die heb ik gelukkig niet meer uit de kast hoeven trekken na het eerste jaar. Deze stof is gelukkig wel wat interessanter
Oud 24-09-2010, 12:34
Verwijderd
En ook vet serieuze antwoorden vind ik persoonlijk tof en interessant om te lezen (zoals EoS' post)
Oud 24-09-2010, 12:36
Verwijderd
Ach het is maar een ranking toch dus de serieuze antwoorden vind ik ook het tofst en die ving ik 'grappiger' en leuker dan de grappig bedoelde antwoorden.
Oud 24-09-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Jaaa de beruchte blauwe Pot-Donner ;( Die heb ik gelukkig niet meer uit de kast hoeven trekken na het eerste jaar. Deze stof is gelukkig wel wat interessanter
Ik moet er weer aan. Maar gelukkig maar een klein deel (het is ook in de reader opgenomen). Niet dat er niet genoeg andere droge staatsrechtsgeleerdeboeken zijn, maar alles beter dan dat kreng.
Oud 24-09-2010, 12:44
Verwijderd
Ik zit nu op m'n werk achter de computer, maar toch froum ik mobiel want anders zien ze het
Oud 24-09-2010, 12:45
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik zit nu op m'n werk achter de computer, maar toch froum ik mobiel want anders zien ze het
Mobiel is alles zo piepklein bij mij, al heb ik geloof ik het grootste mobiele scherm wat er is, dat is gewoon niet leuk meer .
Oud 24-09-2010, 12:49
Verwijderd
op mijn iPod touch was het nog wel fijn met de iPhone stijl maar op mijn telefoon is het dramatisch.
Oud 24-09-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Mobiel is alles zo piepklein bij mij, al heb ik geloof ik het grootste mobiele scherm wat er is, dat is gewoon niet leuk meer .
O het is bij mij prima leesbaar
Oud 24-09-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
op mijn iPod touch was het nog wel fijn met de iPhone stijl maar op mijn telefoon is het dramatisch.
Idd, van die kleine lettertjes Maar ik forum er toch best veel mee, en het went.
Oud 24-09-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

PARA NAAMZOEK ;;d::
Omg <333
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten