Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Laatst zat er een jongen bij me in de bus, die op dat stoeltje helemaal vooraan was gaan zitten, stapte er een vrouw in van ongeveer 50 die iets met haar been had, vroeg ze netjes of ze daar mocht gaan zitten. zegt ie: nee. kijkt ze hem raar aan. zegt ie: "flikker toch op!" dat kon ik niet waarderen, uiteindelijk kon de vrouw ergens anders zitten.
|
![]() |
|
Iemand wilde twee biefstukjes en het lag niet meer in het schap. Dus ik de hele koelcel doorzoeken, die troep zit natuurlijk onderop. Had ik twee stukjes gevonden en gestickerd. Het was 3 ons. Mevrouw wou kleinere stukjes, liever in totaal 2,5 ons. Voor die ene halve ons minder ik weer al die kratten afstapelen, vind ik eindelijk een kleiner pakje, kom ik bij die mevrouw, zegt ze toch maar die van 3 ons te nemen voor de zekerheid.
![]() |
![]() |
|
Ik kan mij huisgenootje even helemaal niet waarderen. Ze is nu voor het weekend naar huis, maar heeft alle afwas laten staan inclusief een gore vleespan en allemaal stukjes verbrand vlees op het fornuis. Er zit een enorme haarbal in het doucheputje, omdat ze voor het douchen haar haar niet borstelt. Ze gooit standaard wattenstaafjes NAAST de prullenbak. Ik leegde het ding net en er lagen echt iets van tien wattenstaafjes naast die ik dus moest oppakken (iew). En wat helemaal het bloed onder mijn nagels weghaalt is dat ze NOOIT de wc-rol vervangt, maar dan gewoon het lege rolletje laat hangen.
![]() ![]() ![]() Maar verder is ze heel aardig enzo hoor. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik waardeer het niet zo dat de een programma als Masterchef (dat op de BBC echt hartstikke goed is) zo hard verkracht wordt als het op de Nederlandse tv komt
![]()
|
|