Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2010, 15:39
Verwijderd
Absinthe minke naamzoek: Jasp heeft al kaartjes voor le guess who gekocht (beach house en carbiou 26 november) als je mee wilt moet je even zelf een kaartje kopen!

En two door cinema club is al uitverkocht, buuh.
Advertentie
Oud 27-09-2010, 15:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Absinthe minke naamzoek: Jasp heeft al kaartjes voor le guess who gekocht (beach house en carbiou 26 november) als je mee wilt moet je even zelf een kaartje kopen!

En two door cinema club is al uitverkocht, buuh.

http://www.tivoli.nl/agenda/informat...ICKET+SATURDAY
Oud 27-09-2010, 15:45
Verwijderd
Kan zaterdag niet
Oud 27-09-2010, 16:04
Carn
Carn is offline
pfff.
Oud 27-09-2010, 16:07
Verwijderd
Ja, moeders is jarig. Die vergeeft het me niet als ik muziek boven haar verkies, vrees ik.
Oud 27-09-2010, 16:08
Carn
Carn is offline
ha. Ik ben in Londen als mn moeder jarig is
Oud 27-09-2010, 16:10
Verwijderd
Mja m'n moeder en peetmoeder geven samen een feest omdat ze samen 110 worden (inclusief slecht gedicht: Carolien en Lien worden 110, komt dat zien, etc ) en die datum is al like een half jaar bekend. En dat wordt sowieso een prachtig feest & ik kan het niet maken niet te komen.
Oud 27-09-2010, 16:18
Verwijderd
He kut het regende en ze verkochten geen marsepein bij de Hema, dus nu ben ik voor niets nat. Hopen dat het vanavond droog is voor training.
Oud 27-09-2010, 16:33
Verwijderd
Momentje van fml. Mijn muur deel ik met een blowende puber die houdt van baslijnen en ruziemaken en daarbij zijn moeder onder de plak heeft waardoor zij nu haast bang is voor mij (ik kwam aan haar deur klagen) als voor hem.
Oud 27-09-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Momentje van fml. Mijn muur deel ik met een blowende puber die houdt van baslijnen en ruziemaken en daarbij zijn moeder onder de plak heeft waardoor zij nu haast bang is voor mij (ik kwam aan haar deur klagen) als voor hem.
Misschien moet je het gewoon tegen die puber zeggen ipv z'n moeder.
Oud 27-09-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je het gewoon tegen die puber zeggen ipv z'n moeder.
Nou, er is een cultuur- en taalverschil en als hij niet uit zijn hol komt kan ik niet zoveel... En zij deed open dus meer dan voorzichtig vragen of er iets meer rekening kan worden gehouden met ons als buren, zat er niet op. Ze zou met hem praten, maar nu wilde hij niet luisteren.
Oud 27-09-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Nou, er is een cultuur- en taalverschil en als hij niet uit zijn hol komt kan ik niet zoveel... En zij deed open dus meer dan voorzichtig vragen of er iets meer rekening kan worden gehouden met ons als buren, zat er niet op. Ze zou met hem praten, maar nu wilde hij niet luisteren.
Nouja, je kan natuurlijk voorstellen hetzelf even te gaan vertellen als hij nu niet wil luisteren
Oud 27-09-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Nouja, je kan natuurlijk voorstellen hetzelf even te gaan vertellen als hij nu niet wil luisteren
Als het ''zo doorgaat'' ga ik dat ook wel doen ja, maar dit is de eerste keer dat ik überhaupt ''durfde'' te gaan klagen en ze weten ook nu pas dat ik hier woon en zo, dus ja, hmm, ja, ik tolereer het nog wel even even.
Oud 27-09-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Als het ''zo doorgaat'' ga ik dat ook wel doen ja, maar dit is de eerste keer dat ik überhaupt ''durfde'' te gaan klagen en ze weten ook nu pas dat ik hier woon en zo, dus ja, hmm, ja, ik tolereer het nog wel even even.
ok
En anders kan je altijd nog de subwoofer tegen de muur zetten en een avondje gaan stappen
Oud 27-09-2010, 16:48
Verwijderd
Hihi.
Trouwens Lucky, ik bedacht een dag of wat geleden dat ik je (internetpersoonlijkheid) wel mag. Beetje stom om zo te zeggen misschien maar ik vond het wel 'grappig' omdat ik je eerst niet mocht omdat/en ik ervan uit ging dat jij mij totaal niet mocht en ik pas toen dat onterecht was verder keek.
Oud 27-09-2010, 16:49
Verwijderd
Jongens, even een prangende kwestie. Is het nu Raggel of Rasjel Hazes?
Oud 27-09-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Hihi.
Trouwens Lucky, ik bedacht een dag of wat geleden dat ik je (internetpersoonlijkheid) wel mag. Beetje stom om zo te zeggen misschien maar ik vond het wel 'grappig' omdat ik je eerst niet mocht omdat/en ik ervan uit ging dat jij mij totaal niet mocht en ik pas toen dat onterecht was verder keek.
Ik moet zeggen dat zijn echte persoonlijkheid een stuk sympathieker is.
Oud 27-09-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Rasjel volgens mij.
Oud 27-09-2010, 16:51
Geel
Geel is offline
tis roggel hazes
Oud 27-09-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ragèl toch?
Oud 27-09-2010, 16:53
Verwijderd
JAHA het is rasjel, dat zei ik toch net tegen je, omdat ik van de week nog een interview met haar zag waar ze ook rasjel zeiden. Maar jij moet altijd alles natrekken en kan mij niet gewoon geloven he piemel p00pzak
Oud 27-09-2010, 16:54
Verwijderd
Oh en ik ben een beetje boos. Want voor Nederlands moesten we iets schrijven in TIO en dat kutprogramma heeft al mijn enters gewist en hem zo opgeslagen in het jaarboek. Nu kan ik het niet meer veranderen
Oud 27-09-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet eens dat ze een van beide namen droeg, ik win.

Citaat:
Dan geldt wat ik zei al helemaal!
Oud 27-09-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik ben een beetje boos. Want voor Nederlands moesten we iets schrijven in TIO en dat kutprogramma heeft al mijn enters gewist en hem zo opgeslagen in het jaarboek. Nu kan ik het niet meer veranderen
TIO?
Oud 27-09-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
TIO?
Een of ander schrijfprogramma dat automatisch teksten kan corrigeren.
Oud 27-09-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Hihi.
Waarom zou ik jou niet mogen? Nouja, je bent niet de eerste die dit zegt
Oud 27-09-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt ook iedereen
Maar zo naar ben ik toch niet online, ok soms misschien. Maar dat ben ik in het echt ook, maar dat maken jullie dan niet mee
Citaat:
R. Hazes.
Oud 27-09-2010, 17:02
Verwijderd
Zo, ik ben net op tijd zie ik.
Oud 27-09-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ik jou niet mogen? Nouja, je bent niet de eerste die dit zegt
Daar hebben we het een tijdje terug al eens over gehad, en ook toen had ik niet echt een ''reden'' waarom, maar wel een ''sterke indruk dat.'' En toen zei je een keer expliciet dat het niet zo was en vanaf toen ging ik anders naar je poststijl kijken.
Oud 27-09-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Daar hebben we het een tijdje terug al eens over gehad, en ook toen had ik niet echt een ''reden'' waarom, maar wel een ''sterke indruk dat.'' En toen zei je een keer expliciet dat het niet zo was en vanaf toen ging ik anders naar je poststijl kijken.
Anders gaan jullie een keer daten?
Oud 27-09-2010, 17:05
Geel
Geel is offline
Citaat:
Oud 27-09-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Oud 27-09-2010, 17:07
Verwijderd
Nou zo grappig vind ik het niet.
Verwijderd
Oh, dus LL is de jongen waar Medeia zo verliefd op is.
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben je niet gewoon blij dat mensen je vriendje mogen?
Oud 27-09-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Oh, dus LL is de jongen waar Medeia zo verliefd op is.
Oei medeia, praat je hier nog maar eens uit!
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee, maar als jij mij was en ik jou, dan had je het wel grappig gevonden.
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben je niet gewoon blij dat mensen je vriendje mogen?
Nee ben ik niet. Hij gedraagt zich vet nep, eerst was hij nooit zo. Ik heb liever dat hij z'n gemene zelf is.
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar als jij mij was en ik jou, dan had je het wel grappig gevonden.
Hier moest ik heel lang over nadenken
Geel
Geel is offline
Soms vraag ik me bepaalde dingen af...
Oud 27-09-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Nee ben ik niet. Hij gedraagt zich vet nep, eerst was hij nooit zo. Ik heb liever dat hij z'n gemene zelf is.

Oud 27-09-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Soms vraag ik me bepaalde dingen af...
oh, vertel!
Oud 27-09-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ken 'm niet in 't echt dus ik heb geen idee. Maar ik waardeer 'm prima zoals ie hier is.
Verwijderd
Citaat:
Ik ken 'm niet in 't echt dus ik heb geen idee. Maar ik waardeer 'm prima zoals ie hier is.
Ja jullie wel.
Geel
Geel is offline
Citaat:
oh, vertel!
Nee, nee, ik heb nog niet genoeg ballen om een flame te veroorzaken.
Oud 27-09-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ohhhh! Nu moet je het zeker vertellen!
Oud 27-09-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je niet zulke opmerkingen maken want dat is laf.
Oud 27-09-2010, 17:12
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dan moet je niet zulke opmerkingen maken want dat is laf.
En waarom mag ik mijn lafheid niet uiten?
Oud 27-09-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:

Medeia wat doe je vanavond?
Oud 27-09-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
En waarom mag ik mijn lafheid niet uiten?
Omdat je op deze manier aangeeft dat je ergens over na denkt wat flame waardig is en dus wss betrekking heeft op 1 of meer personen in dit topic en het dan niet zeggen is extra kut.

Macrador haalde ook een keer zo'n soort grapje uit en dat ging over mij. Dat kon ik ook extreem niet waarderen. Als je iets te zeggen hebt zeg je het. Anders hou je je mond.

/justmyopinion.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten