Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2010, 18:26
pandake
pandake is offline
heey,
ik heb nu al een aantal maanden seks met mijn vriend en ik zou graag is iets extra doen bij hem maar ik weet niet egt iets
iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 18:28
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
69

(ja, dit is een serieuze reactie >.>)

Ook kan je samen douchen etc.
Oud 27-09-2010, 18:31
Em.
Em. is offline
Vraag het hem? (:

En verder kun je misschien eens uitgebreid gaan fantaseren over alles wat je leuk lijkt (voor hem) en wat jullie (nog) niet hebben gedaan. Variërend van bepaalde lingerie, massages en slagroom tot standjes, handboeien en hem eens ontzettend uitgelaten bespringen. Maar ik heb teveel fantasie en te weinig ervaring - en ik ken 'm niet - om nou te weten wat hij leuk/lekker zou vinden. ;p
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 20:37
pandake
pandake is offline
Citaat:
69

(ja, dit is een serieuze reactie >.>)

Ook kan je samen douchen etc.
wat kan je zoal doen samen in de douche? ;d
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 20:45
zuurstok
zuurstok is offline
Seks onder de douche
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:13
pandake
pandake is offline
Citaat:
Seks onder de douche
ja wil ik wel proberen maar probleem is dat ik niet goed weet hoe het zou lukken ( we hebben het al eens geprobeert maar lukte niet echt , maar misschien doen we iets fout ), want hij is een beetje groter als mij .
maar ik wil dat nog wel eens proberen maar hoe
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:45
Verwijderd
probeer hem een beetje te verleiden en toch je niet helemaal te laten gaan, misschien vindt ie dat wel geil
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:49
masterQ
masterQ is offline
Citaat:
probeer hem een beetje te verleiden en toch je niet helemaal te laten gaan, misschien vindt ie dat wel geil
waarom zou ze zich niet late gaan want mss denk haar vriend dan dat ze niet meer kan en dat komt mss verkeert over xD
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 22:19
Verwijderd
Blinddoek hem eens en streel hem dan zachtjes op zijn gevoelige plekjes, geef hem kleine kusjes... Geil hem op die manier eens op, probeer dat eens. Als je dat nog wat ver vind gaan, kun je als voorspel hem overal strelen en kusjes geven, maar op het moment dat hij jou wil terugzoenen of zijn handen wil gebruiken -al is het maar om jou aan te raken- op te houden. Pas als hij zijn handen weer naast zich neer legt, ga je verder.
Een massage (met kaarsjes om jullie heen, ontspannend muziekkje op, geurende massage-olie) kan ook echt heel erg leuk zijn om te doen. Probeer nieuwe standjes uit - en dat hoeft echt niet heel ingewikkeld te zijn, is mijn ervaring.
Koop een mooi lingeriesetje en verras hem daarmee. Verras hem eens door op een 'gewone' avond extra mooi op de stoep te staan, sms hem van te voren wat je allemaal met hem wil doen, fluister tijdens het avondeten bij zijn ouders in zijn oor dat je zin hebt in seks.... Het belangrijkste is dat je iets doet wat bij jou past, zodat het niet geknutseld of ingestudeerd overkomt. Zodra dat is, is het niet meer spannend of gezellig, dan is het alleen maar nep en niet echt.

Veel plezier, geniet ervan!
Slagroom is niet zo'n goed idee trouwens, dat gaat plakken, zakt in elkaar en word een ontzettende rotzooi.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
waarom zou ze zich niet late gaan want mss denk haar vriend dan dat ze niet meer kan en dat komt mss verkeert over xD
Ik bedoel dat ze niet helemaal sletterig op hem af moet komen lopen met een buttplug in, maar gewoon met lingerie aan of zoiets
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 14:00
Verwijderd
Dat kunnen wij je niet aanraden, je zal erachter moeten komen wat hem opwind en dat gebruiken ;p
En aangezien alle mannen anders zijn is dat een beetje een probleem ;p
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten