Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vandaag was er op het werk ook een collega die zich hardop afvroeg hoe bepaalde enigszins gezette dan wel oudere collega's er uit zouden zien in een leren broek (ik kreeg het lovenswaardige commentaar dat ik een leren broek "best wel kon hebben"), dat leverde ook een paar onaangename mental images op.
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik vind mezelf altijd heel slecht als ik slecht denk over ''veel te dikke mensen'' en ik wil ze niet in een aparte categorie stellen of anders behandelen maar dat lukt me maar met moeite. Ik kan het niet helpen, ik vind het echt heel vies, wanstaltig en mensonterend en alles. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jongens ik ben helemaal blij dat de training goed ging en dat ik er weer een beetje in begin te komen want de vorige 3 weken waren rampzalig. een tijdje uit de running zijn is echt funest. Nu nog wat meer conditie en het wordt zowaar weer leuk!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik kocht ooit bijna een jrukje (nep, dat wel, maar daardoor was het ook fijn betaalbaar), maar vond het model toch net niet goed voor mijn figuur. Het was wel heel, héél gaaf verder. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Vorige week was ik met een collega tot de conclusie gekomen dat ik aan maar weinig stereotypen voldoe. Dus ik heb maar een beker met kleurige regenboogstreepjes gekocht als koffiemok, zodat ik tenminste aan één stereotype voldoe. ![]()
|
|