Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
maar waarom willen ze die speekseltests dan gebruiken. om sneller te zien of iemand geblowed heeft?.
en nu moet ik in een half uur tijd een kort verslag over mijn cultuur en opvoeding schijven ![]()
|
ja lijkt me niet echt betrouwbaar. als het goed werkt hebben ze wel meer kans om mensen te pakken met sommige drugs denk ik.
|
Over de test:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/t...betrouwba.html Spuiten slikken heeft er ook een item over gemaakt. In Volendam willen ze die tests aan ouders verstrekken, zodat zij zelf hun kinderen kunnen testen.
|
haha waarom in volendam
![]() naja je kan ze ook kopen op wapwinkel.nl. ze kosten iets van 15 euro en je kan ze volgens mij maar 1 keer gebruiken. dus das wel jammer voor 1 keer voor de grap kijken of die het doet.
||
Citaat:
Klikerdeklik Dit is natuurlijk omdat het cocaïnegebruik in Volendam de pan uit rijst en iedereen daar verder z'n bek over houd. Ze gaan een beetje uit van een preventieve werking maar ik betwijfel of het wel echt gaat werken. Dit zal gerust wat discussie opgeleverd hebben maar ik persoonlijk zou m'n ouders vierkant uitlachen als ze mij zouden vragen zo'n test te doen en hem uiteindelijk niet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
In ieder geval, ik denk dat het wel als preventief middel gebruikt kan worden, zolang de ouders het als controlemiddel achter de hand houden. Niet dat ik het het beste preventieve middel vind - een goede opvoeding mbt drugs is denk ik veel beter, en proberen er verstandig mee om te gaan - maar het wordt je wel een stapje moeilijker gemaakt om drugs te gebruiken als je weet dat je ouders bij verdenking de volgende dag met een speekseltest klaar kunnen staan. Als volendamse harddrugsgebruikende jongere zou ik mits regelbaar lekker overstappen op keta, leuke 2c'tjes en andere exotische dingen ![]() |
![]() |
|
In Zeeland zouden ze al tests gedaan moeten hebben met die dingen sinds vorig jaar. Heb ze nog nooit gezien. Overigens mag je ze ook gewoon nog weigeren...
+ Niet heel erg relevant onderzoek, maar hebben ze wel eens serieus onderzoek gedaan naar de gevolgen van cannabis in het verkeer? Zo niet: ook niet zeuren dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Weet je de uitkomst nog?
![]() Wat die gozer in dat filmpje zegt herken ik bij mezelf trouwens ook heel erg. Het kost meer moeite om met wiet op te rijden, maar daarom ben je tegelijk veel meer gefocust op wat je aan het doen bent. Ik heb altijd het idee veel alerter te zijn als ik wat heb gerookt ![]()
|
|