Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is inderdaad ook raar.
de truc is: Knuffelen, Stevig knuffelen, Aankijken, Kus op wang, Krijg je terug heb je toestemming voor mond. Kus op mond, Doe nog een keer en nu mét tong. Je hebt ook kans dat ze dr gezicht niet schuin houd bij kusje op de wang of dat ze met haar mond naar jou toe komt, dan kan je gewoon die kusjes overslaan en zoenen ![]()
|
![]() |
Je moet voor jezelf beslissen wat het belangrijkste is.
Wil je gezoend hebben om "gezoend te hebben" ? Doe dan gewoon een poging op het eerste het beste meisje dat je in halfdronken toestand tegenkomt, ze zal niet het reactievermogen hebben om op tijd tegen te stribbelen. Maar misschien is het mooier om je eerste echte kus te hebben met iemand speciaal, toch ? En in dat geval, moet je gewoon die "iemand" vinden. En ervoor gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Even ontopic: ben bijna 16, nog nooit gezoend ![]() |
![]() |
|
Omdat je het stiekem best eng vindt om met iemand te zoenen? Kan ik me wel voorstellen hoor. Als ik er teveel over nadacht moest ik er ook echt niet aan denken met iemand anders zijn speeksel in mijn mond te zitten. Je moet er uiteindelijk gewoon niet over nadenken.
Ik was 17 toen ik voor het eerst met iemand zoende en toen had ik wel aardig wat gedronken dus dat hielp ook wel tegen eventuele zenuwen. Ik wil je geen alcohol aanpraten maar, just sayin'..
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |