Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2010, 19:26
Verwijderd
Ojee, nu komt de linkse grachtengordel haar gal spuwen
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook niks doen heeerlijk<3

stefenootje ik zal even de foto posten.
Nice!

alleen er komt echt niets op tv
Carn
Carn is offline
ik zou het enigszins geniaal vinden als dit kabinet het dadelijk gewoon 4 jaar voor elkaar heeft
Oud 28-09-2010, 19:27
Verwijderd
Ik had echt gehoopt op Paars plus.
Oud 28-09-2010, 19:28
Carn
Carn is offline
ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen, gezien de zogenaamde 'speerpunten' vaak toch weer te extreem zijn om door te voeren.
Oud 28-09-2010, 19:29
Verwijderd
Citaat:
ik zou het enigszins geniaal vinden als dit kabinet het dadelijk gewoon 4 jaar voor elkaar heeft
Ja inderdaad al denk ik van niet
Oud 28-09-2010, 19:29
Verwijderd
Ja ook jammer van het cda inderdaad
maar stefenootje ik had wel een neus zo'n kronkeltje een hele kleine, maar ik zie dat je die op de foto inderdaad niet ziet. Oja ik eis ooit nog een foto van jou tekenkunsten
Oud 28-09-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ja ook jammer van het cda inderdaad
maar stefenootje ik had wel een neus zo'n kronkeltje een hele kleine, maar ik zie dat je die op de foto inderdaad niet ziet. Oja ik eis ooit nog een foto van jou tekenkunsten
Jamaar ik kan nergens een foto mee maken!
Oud 28-09-2010, 19:31
Verwijderd
Glee-time!

Oud 28-09-2010, 19:31
Carn
Carn is offline
Ik las onderstaande zin als volgt:

"Hij is weer de zoon van de stichter van deze bizarre, op satanistische leest geschoeide alleenheerschappij, Kim Il-sung (1912-1994)."

en dacht serieus "Die Noord-Koreanen worden met de dag gekker"

Oud 28-09-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen, gezien de zogenaamde 'speerpunten' vaak toch weer te extreem zijn om door te voeren.
het land zal niet instorten en het zal ook geen oorlogen en revoluties ontketenen, maar ze gaan vast wel de zorg verder zitten privatiseren en daar heb ik ook geen trek in
Oud 28-09-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ik had echt gehoopt op Paars plus.
Ik op D66-VVD
Oud 28-09-2010, 19:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik op D66-VVD
Oud 28-09-2010, 19:54
Verwijderd
stefenootje nou stuur maar een tekening op
Oud 28-09-2010, 19:56
Lorelei
Lorelei is offline
goe'navond
Oud 28-09-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Zou me niets verbazen, CDA/VVD-kabinetten zijn doorgaans vrij stabiel, en Wilders heeft weinig reden om het kabinet te gaan saboteren. PVV-stemmers zijn toch te achterlijk om te realiseren dat de PVV eigenlijk niets tot weinig te zeggen heeft in deze constructie en dat Wilders alleen maar lekker aan de zijlijn wil blijven schreeuwen.
Oud 28-09-2010, 20:02
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vraag me alleen af hoeveel ze werkelijk voor elkaar gaan krijgen in zo'n chaos-kabinet.
Oud 28-09-2010, 20:09
Carn
Carn is offline
1-0
Oud 28-09-2010, 20:09
Geel
Geel is offline
Is het ook de bedoeling dat Wilders nu een minister ergens van wordt? Of mag hij dat niet als gedoogsteungever?
Oud 28-09-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Is het ook de bedoeling dat Wilders nu een minister ergens van wordt? Of mag hij dat niet als gedoogsteungever?
PVV neemt gewoon plaats in de tweede kamer en levert dus geen ministers. (Ze komen niet in het kabinet)

La tribu de dana <3. Jongens wat een genot.
Oud 28-09-2010, 20:16
Verwijderd
ik ga ook maar eens 3fm opzetten!
Oud 28-09-2010, 20:17
Verwijderd
Ik hoop dat wilders wangrot krijgt! /aivd naamzoek
Geel
Geel is offline
Haha, wat is het dan toch ook een lafaard. En dan ook nog zo verontwaardigd reageren als ze hem niet willen. :')
Verwijderd
er zat een icq geluidje in <3
Oud 28-09-2010, 20:18
Carn
Carn is offline
wat is iedereen toch opeens allemaal weer fucking 3fm aan het luisteren
Oud 28-09-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Nice!

alleen er komt echt niets op tv
Ja balen he! ik had er ook al naar gekeken.
Oud 28-09-2010, 20:20
Verwijderd
dit liedje heb ik meegezongen zonder te weten wat een booty call was! Ik denk nu: oooh zongen ze dát!
Oud 28-09-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Haha, wat is het dan toch ook een lafaard. En dan ook nog zo verontwaardigd reageren als ze hem niet willen. :')
Wat is daar laf aan?
Oud 28-09-2010, 20:24
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wat is daar laf aan?
Het mag dan wel van zelfkennis getuigen, ik vind het laf dat hij dan niet 'de leiding neemt' nu hij zo veel aanhangers heeft.
Oud 28-09-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Het mag dan wel van zelfkennis getuigen, ik vind het laf dat hij dan niet 'de leiding neemt' nu hij zo veel aanhangers heeft.
Aha, waarom zou hij de leiding moeten nemen dan als er anderen zijn met meer aanhangers? Volgens jouw logica moet de grootste de leiding nemen dus, dat is hij niet. Ergo, je argument loopt spaak.
Oud 28-09-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:

Ik ben zeker anti-wilders maar dit is een opmerking waar ik echt helemaal niks van begrijp.
Oud 28-09-2010, 20:27
snoopy
snoopy is offline
@ Absinthe: en bedankt he... Nu heb ik dat liedje in m'n hoofd (met dank aan topictitel)

*rent weer weg uit topic*
Oud 28-09-2010, 20:28
Geel
Geel is offline
Citaat:
Aha, waarom zou hij de leiding moeten nemen dan als er anderen zijn met meer aanhangers? Volgens jouw logica moet de grootste de leiding nemen dus, dat is hij niet. Ergo, je argument loopt spaak.
Kun je op het forum geen mensen vinden die je 'kom-zal-ik-eens-iemand-dissen'-voer kunnen geven? Iig, je fanatisme is opvallend.

Ik zeg nergens dat hij de leiding moet nemen omdat hij de grootste is, want ik weet dat hij niet de grootste is.
Oud 28-09-2010, 20:30
Carn
Carn is offline
-pakt popcorn en bekijkt de nu al vrij domme posts van Geel met een glimlach-
Oud 28-09-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
@ Absinthe: en bedankt he... Nu heb ik dat liedje in m'n hoofd (met dank aan topictitel)

*rent weer weg uit topic*
Ik dus ook
Oud 28-09-2010, 20:32
Geel
Geel is offline
Citaat:
-pakt popcorn en bekijkt de nu al vrij domme posts van Geel met een glimlach-
Je verwacht dat ze nog dommer gaan worden?
Oud 28-09-2010, 20:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ik ben zeker anti-wilders maar dit is een opmerking waar ik echt helemaal niks van begrijp.
Het is natuurlijk wel opmerkelijk dat wilders meeschrijft aan een regeerakkoord, maar geen bewindslieden levert (ondanks dat hij claimt deze wel te hebben). Zo kan hij lekker aan de zijlijn blijven staan en hoeft hij geen directe verantwoordelijkheid te nemen voor het beleid van het kabinet, terwijl zijn wensen op beleidsgebied wel worden uitgevoerd.
Oud 28-09-2010, 20:33
Carn
Carn is offline
Markyyyyyyyy!
Oud 28-09-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Kun je op het forum geen mensen vinden die je 'kom-zal-ik-eens-iemand-dissen'-voer kunnen geven? Iig, je fanatisme is opvallend.

Ik zeg nergens dat hij de leiding moet nemen omdat hij de grootste is, want ik weet dat hij niet de grootste is.
Maar waarom moet hij dan de leiding nemen omdat hij veel aanhangers heeft? Er zijn anderen met meer aanhangers, dus volgens jouw logica moeten die de leiding nemen. Je kritiek slaat nergens op.
Oud 28-09-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk wel opmerkelijk dat wilders meeschrijft aan een regeerakkoord, maar geen bewindslieden levert (ondanks dat hij claimt deze wel te hebben). Zo kan hij lekker aan de zijlijn blijven staan en hoeft hij geen directe verantwoordelijkheid te nemen voor het beleid van het kabinet, terwijl zijn wensen op beleidsgebied wel worden uitgevoerd.
Wilder schrijft mee aan een gedoogakkoord en niet aan het regeerakkoord.
Oud 28-09-2010, 20:36
Geel
Geel is offline
Citaat:
Maar waarom moet hij dan de leiding nemen omdat hij veel aanhangers heeft? Er zijn anderen met meer aanhangers, dus volgens jouw logica moeten die de leiding nemen. Je kritiek slaat nergens op.
Omdat het kan. Leiding nemen stond tussen haakjes.
Oud 28-09-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Omdat het kan.
Oud 28-09-2010, 20:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wilder schrijft mee aan een gedoogakkoord en niet aan het regeerakkoord.
Wilders schrijft ook mee aan het regeerakkoord hoor. Hij mag zich overal mee bemoeien, van het regeerakkoord tot en met de daadwerkelijke formatie. Dat is voorafgaand aan de onderhandelingen bekend gemaakt.
Oud 28-09-2010, 20:38
Geel
Geel is offline
Ach ja, ik neem aan dat deze facepalm gepast is, aangezien jij mijn logica zo goed snapt.
Oud 28-09-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Wilders schrijft ook mee aan het regeerakkoord hoor. Hij mag zich overal mee bemoeien, van het regeerakkoord tot en met de daadwerkelijke formatie. Dat is voorafgaand aan de onderhandelingen bekend gemaakt.
Ok, uiteraard is de inhoud van het regeerakkoord van belang voor het gedoogakkoord. Maar er is een verschil. In het regeerakkoord staan dingen waar Wilders het niet mee eens is, maar er niet op tegen is als er toch een alternatieve meerderheid wordt gehaald.
Oud 28-09-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, ik neem aan dat deze facepalm gepast is, aangezien jij mijn logica zo goed snapt.
Nee de facepalm is een gevolg van je intellectuele armoede.
Oud 28-09-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar de VVD en het CDA geven hem die positie. Ik kan me helemaal voorstellen dat Wilders er genoegen mee neemt, het is het meest haalbare voor hem. En dat heeft, m.i. niks met lafheid te maken maar is juist verdomde slim.
Oud 28-09-2010, 20:40
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee de facepalm is een gevolg van je intellectuele armoede.
Aha. Je bent dus ook al bevoegd om dat te toetsen? Was ik maar zoals jij.
Oud 28-09-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Aha. Je bent dus ook al bevoegd om dat te toetsen? Was ik maar zoals jij.
Aanhangers van de wetenschap zijn bevoegd om alles te toetsen. De Islam afzweren zou naast deze bevoegdheid ook leiden tot een intellectuele verrijking. Een win-winsituatie dus.
Oud 28-09-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ok, uiteraard is de inhoud van het regeerakkoord van belang voor het gedoogakkoord. Maar er is een verschil. In het regeerakkoord staan dingen waar Wilders het niet mee eens is, maar er niet op tegen is als er toch een alternatieve meerderheid wordt gehaald.
Juist. En zo kan het kabinet ook nog van koers veranderen, in de loop der jaren (of ze dat doen hangt af van hoe zeer het zich gebonden acht aan het regeerakkoord), zolang het ''per wetsvoorstel'' maar een meerderheid in de TK vindt (en dat kan dus met of zonder de PVV).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten