Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2010, 20:45
Verwijderd
Niet heel ontopic maar naar aanleiding van het verhaal van Sann. Was het sarcastisch of echt serieus? Want een vriend van mij had echt van die strenge ouders daarin. Toen hij een keer bij mij thuis kwam vroeg mijn vader waarom we zo vroeg thuis waren. 'Proefwerkweek'. 'Oh, hoe ging wiskunde?'. Aangezien ik daar altijd heel slecht in was zei ik: een vier. Mijn vader heel serieus 'nouja, je hebt je uiterlijk niet bepaald mee, hebben mama en ik ook altijd heel jammer gevonden maar goed, je bent dus ook niet echt goed in leer dingetjes enzo'. Toen knikte ik heel verdrietig 'nee, sorry pap'. Die vriend was totaal gechoqueerd. Ik heb hem later maar uitgelegd dat zoiets typische onze humor is en dat hij er juist niks om geeft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2010, 14:37
flyaway
flyaway is offline
Vandaag stond ik in de lift met een oudere mevrouw. Komen er na een paar verdiepingen gezakt te zijn drie meisjes binnen. Ze praten wat, even later stapt een van die meisjes weer uit.
Zodra de deuren dicht zijn zegt een van die twee 'Ik vind haar een beetje... in de introweek vroeg ze gelijk naar mijn nummer voor een rit en ik vind haar een beetje...' en toen stapten ze een verdieping lager verder roddelend de lift ook uit.
Die vrouw tegen mij 'je kan je nog niet omdraaien of er wordt over je gepraat'
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 15:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kwam in de wc van de Harmonie twee oh-oh-cherso-typetjes tegen . Eén of ander accent (geen flauw idee wat voor, daar ben ik heel slecht in), roddelend en helemaal dichtgeplamuurd.

Toen ik daarna naar huis liep zou ik toch zweren dat een meisje van een jaar of 10 op het schoolplein van een gristelijke school heel hard "HÉ VIEZE HOER!" naar me riep
Oud 04-10-2010, 17:42
Verwijderd
laatst zoiets asociaals meegemaakt!!!
in de bus moest iedereen staan, echt helemaal opgepropt enzo.
en toen kwam er iemand op krukken binnen, die vroeg tegen degene op de voorste stoel of ie ff mocht zitten, die bekakte 50 jarige naar parfumstinkende mollige chagerijnige vrouw die daar al zat zei toen nee meneer kijk ff ik zat hier eeeerst, wat aso zeg, de hele bus ging zich ermee bemoeien, maar de vrouw wou niet opstaan, uiteindelijk moest die man toen toch maar staan met zn krukken en de buschauffeur die zulke scherpe bochten nam, serieus als ik daar had gezeten had ik die man echt wel ff laten zitten!!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
en toen kwam er iemand op krukken binnen, die vroeg tegen degene op de voorste stoel of ie ff mocht zitten, die bekakte 50 jarige naar parfumstinkende mollige chagerijnige vrouw die daar al zat zei toen nee meneer kijk ff ik zat hier eeeerst, wat aso zeg, de hele bus ging zich ermee bemoeien, maar de vrouw wou niet opstaan, uiteindelijk moest die man toen toch maar staan met zn krukken en de buschauffeur die zulke scherpe bochten nam, serieus als ik daar had gezeten had ik die man echt wel ff laten zitten!!
Erg is dat he? Had ik een tijdje geleden ook in de bus, ik zat ongeveer halverwege in zo'n vierzits, naast het raam, alle zitplaatsen bezet, overal staande mensen, komt er iemand binnen op krukken, voet in het gips, duidelijk zichtbaar. En iedereen doet alsof ze hem niet zien, echt achterlijk. Ik ben opgestaan, maar ook toen kwam er in die vierzits niemand op het idee om bv door te schuiven zodat die jongen aan het gangpad kon zitten. Ik snap daar echt niets van, ja, staan in een bus is irritant, maar je kan dan toch niet gewoon blijven zitten?!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 18:05
Eryc
Eryc is offline
Zoals die oude stikkers: Opstaan voor iemand misstaat nietmand!

Tassen schijnen ook te hebben betaald in de trein... aangezien ze tegenwoordig ook een zitplaats innemen. Bang dat ze moe worden zeker
Oud 04-10-2010, 18:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Huh? Maar er zaten toch nog wel meer mensen? Konden die niet opstaan dan?

En natuurlijk is het belachelijk!
Oud 04-10-2010, 20:13
Verwijderd
Beetje half ontopic. Gisteren moest ik na een lange een heel stuk in de snelbus, en ik ging voorin zitten om de wagenziekte te beperken, komt er, terwijl er nog héél veel lege plekken waren een jongen naast me geploft (nouja, misschien wilde hij ook graag naar buiten kunnen kijken maar dan nog...) die meteen een 'leuk gesprekje'' met me wilde beginnen. Hij was zó sneu, echt de onbeholpenheid droop er van af. Waar ik zoal naar op weg was, wilde hij weten. En of ik ook zo handig mijn grote tas onderin het laadruim had gezet. Ehhh sorry hoor, maar op dat soort momenten ben ik dus het soort vrouw dat toch al onzekere jongens een complex bezorgt, want ik had dus écht geen zin om aardig te gaan zitten doen.
En nu de ontopic: Toen hij eindelijk doorhad dat ik niet leuk was, ging hij de rest van het uur de liedjes van de 100%NL radio meezingen. Echt like, alles.

Laatst gewijzigd op 05-10-2010 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 23:09
Martiño
Martiño is offline
Dat was je straf.
Oud 15-10-2010, 17:09
Verwijderd
Drie jongens waren de kruiswoord aan het doen van een van die gratis "krantjes". Blijkbaar was degene die naast mij zat de bolleboos van de drie, want ze vroegen hem de hele tijd alles.
Jongen A: Gert, wat is een dunne stof met vier letters? Gewoon "stof"?
Gert, na enig nadenken: Zijde.
Jongen A: Schrijf je dat met een griekse y?
Gert: Nee, met een lange ij.
Jongen B: Maar dan past het niet...

even later
Jongen A: Gert! Gert, een vervoermiddel met drie letters, eindigt op een r.
Gert: Kar.
Jongen A: Nee dat kan niet, want dan zou een "hoen" een kip zijn.
Gert: Dat is ook zo.
Jongen A: huhuhu ja? Met een c? (hij dacht dus car ;x)

Al die tijd moest ik op mijn vuist bijten om niet in te grijpen, hoewel ik af en toe een veelbetekenende blik met opgetrokken wenkbrauw niet kon onderdrukken ;x
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 18:01
Verwijderd
omgggg afdhshds
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 18:13
Allure
Allure is offline
Erg toch zulke domme mensen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 11:22
Verwijderd
In de bus zat een heel schattig blond meisje met haar broertje en moeder. Ze was een jaar of 7 denk ik. Ik was geamuseerd aan het luisteren naar hun "kijk die kerk, dat is dus de Dom" en meer van dat gewauwel. Op een gegeven moment kijkt het meisje naar haar nagels, en zegt op scherpe toon "MAM! Er moet echt een x wat aan mijn nagels gedaan worden hoor ". "Ja lieverd, vanmiddag zal ik ze knippen" "Ja maar, hallo, dat moet bij een styliste ofzoiets! Anders is het vet lelijk".

Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 11:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
wtf
Oud 18-10-2010, 16:54
Verwijderd
Dit is echt zo'n ''de jeugd van tegenwoordig! ''-moment.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 18:24
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 18-10-2010, 18:26
Verwijderd
Klinkt als mijn nichtje van 6
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 20:35
Rivka
Rivka is offline
Wat voor nichtjes heb jij?
Als mijn zusje van 7 het zou zeggen zou ik me doodschrikken.
Oud 19-10-2010, 21:09
Verwijderd
twee mensen achter me in de bus:
-zou zij daar emo zijn?
*nee joh, heeft gewoon donkere haarkleur
-nee echt met n zwarte jas en skinny jeans lijkt ze net emo
*wie zegt dat het een ZE is?
-zie je da nie, die nikes zijn toch geen jongensdingen?
*nee drm, en naar mijn idee zijn er meer jongens emos als meiden
-ja joh ga t vragen als je t beter weet
*wrm, omda jij geen lef hebt?
-nee joh da wijf is cool!!
*wrm da?
-check haar ff, die grote voeten, tis gewoon n man die vrouw wil zijn
*hoe oud zou ze zijn?
ander persoon: wat denken jullie? jullie zijn hartstikke zat, kijk naar jezelf, met je biervlekken in je shirt,
hun twee, bek houde!!!

en dat gesprek ging dus over mij en n vriendin
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 22:14
Martiño
Martiño is offline
Niet echt irritant, wel grappig. Ik zag op het station in Den Bosch twee vrouwen staren naar het bord op het perron, en ze praatten Limburgs met elkaar. Het was duidelijk dat ze er niet uitkwamen (op het bord stond dat de trein aan de a-zijde van het perron naar Heerlen ging, en die aan de b-zijde naar Maastricht). Ik besloot toen maar behulpzaam te zijn en legde ze uit dat het dezelfde trein was, maar dat die zich splitste in Maastricht, etc. Ook tijdens de reis vroegen ze me vanalles, over waar we nu waren en op welk perron ze moesten overstappen in Roermond etc. Ze waren wel helemaal onder de indruk van mijn OV-ervaring
Oud 19-10-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Wat voor nichtjes heb jij?
Als mijn zusje van 7 het zou zeggen zou ik me doodschrikken.
Het is een al een echt snobje <3 Ik vind haar persoonlijk erg geslaagd
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 00:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het is een al een echt snobje <3 Ik vind haar persoonlijk erg geslaagd
Ik vind het echt vreselijk als kleine kinderen zich al zo druk maken om hun uiterlijk.
Sowieso dat kleine meisjes nu allemaal kleine snobbige prinsesjes moeten zijn snap ik echt niet.
Oud 20-10-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Drie jongens waren de kruiswoord aan het doen van een van die gratis "krantjes". Blijkbaar was degene die naast mij zat de bolleboos van de drie, want ze vroegen hem de hele tijd alles.
Jongen A: Gert, wat is een dunne stof met vier letters? Gewoon "stof"?
Gert, na enig nadenken: Zijde.
Jongen A: Schrijf je dat met een griekse y?
Gert: Nee, met een lange ij.
Jongen B: Maar dan past het niet...

even later
Jongen A: Gert! Gert, een vervoermiddel met drie letters, eindigt op een r.
Gert: Kar.
Jongen A: Nee dat kan niet, want dan zou een "hoen" een kip zijn.
Gert: Dat is ook zo.
Jongen A: huhuhu ja? Met een c? (hij dacht dus car ;x)

Al die tijd moest ik op mijn vuist bijten om niet in te grijpen, hoewel ik af en toe een veelbetekenende blik met opgetrokken wenkbrauw niet kon onderdrukken ;x
Props dat ze überhaupt zoiets als een kruiswoordpuzzel proberen, ook al bakken ze er niks van
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 09:37
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Twee CIOS-mensen bij mij in de bus zaten over hun studie te praten, zegt de een: "Moet jij vanmiddag lesgeven aan je eigen klas" De ander: "Nee man, ik geef les op het Palet!" En dier eerste weer: "Haha, paal-slet!"

Oud 21-10-2010, 09:39
Verwijderd
Niet in het ov, maar op de camping in Frankrijk waar ik gewerkt heb deze zomer...
In Frankrijk was er op een gegeven moment een ontzettend bijdehand meisje van een jaar of drie. Ze moest plassen,dus ik liep met haar mee naar de tent. Toen vroeg ze: 'Weet je wat voor auto wij hebben? Een Skodactavia! En hij is groen als een olifant maar eigenlijk blauw.' TOen we bij de tent aan kwamen, bleken ze een heel erg donkerblauwe skoda octavia te hebben. Haar broers vertelden dat ze ook echt álle automerken van buiten kende. Op de snelweg zaten ze in de auto en dan zat zij 'pusjoo, renoo, nissan' te brabbelen. Toen vroeg een van die broers: 'Anouk, weet je nog wat voor auto opa heeft?' 'Een Hutsibutsi!' Een mitsubishi dus.... (L) ZIj is ook echt de hele zomer 'onze hutsibutsi gebleven!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 10:02
1208
1208 is offline
Laatst zat ik alleen in de trein, beetje muziek luisteren...
Schuin tegenover mij zaten 4 oudere dames die nogal luidruchtig aan het praten waren.
Terwijl we bij op een station stonden te wachten hoorde ik dat de conducteur wat omriep door de intercom. Ik vroeg aan de dames: willen jullie even stil zijn, de intercom....
Kreeg ik brutaal antwoord : neee.. wacht even..
Vijf minuten later waren ze eeeiiindelijk stil maar het conducteur-verhaal had ik dus gewoon gemist
Vijf minuten later beginnen ze weer te beppen en waar hebben ze het over?
Oh.. wat staan we hier toch lang stil? komen we nog wel in eindhoven? Hoelang staan we hier nog?
WAAROM ROEPT DIE ***-CONDUCTEUR DAN NIETS OM
Ik heb ze een keer facepalmed aangekeken, en er verder maar niet op gereageerd. Was zonde van mijn muziek-tijd
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 13:21
Verwijderd
Ik sta in de supermarkt voor het rek met Orientaalse ingrediënten. Een oud vrouwtje wijst naar de rice noodles en begint tegen me aan te praten:

"Zo weinig zit er in een pakje...bij de toko krijg je veel meer voor minder geld..."
- "Mja..."
"Dan moet ik vanmiddag maar even naar de toko..."
- "Oke..."
"Maar ja, die zit wel helemaal op het Neptunusplein..."
- *in een poging sociaal te doen* "Ah ja, dat is wel een eindje weg idd."
"DAAR GAAT HET HELEMAAL NIET OM!!!11~~"
- "Eh, ok..."
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 19:57
Verwijderd
Twee jonge Britse jongens in de tram, in tweezits naast me.
No, just kiddin. I'm gonna rape you so hard when we get there.
Die andere jongen lachte gegeneerd.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Twee jonge Britse jongens in de tram, in tweezits naast me.
No, just kiddin. I'm gonna rape you so hard when we get there.
Die andere jongen lachte gegeneerd.
En Soija deed
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 16:40
Missy
Missy is offline
Wat een stereotype gedrag vandaag in de bus.

Een groep jongens achter in de bus draaiden keihard muziek. Een meisje vraagt of het zachter mag, want andere mensen hebben er last van.

De jongen draait de muziek harder en gaat meezingen: 'Hiiijaaaa roeehamma.'
Iedereen blijft voor zich uit staren. Op een gegeven moment maaktte ik de opmerking van: 'Volgens mij vroeg het meisje wat aan je.' Daarna werd ik straal genegeerd en begonnen ze te schelden.
'Wat is Nederland toch een ** land.'
Meisje: 'Het is wat je er zelf van maakt.'
*Jaaah! Je loopt te discrimineren. Marokko is veel beter dan Nederland. Kut Nederlanders.'
Meisje: 'Doe even normaal.'
'Jongen, iets met hoer, slet, moeder, *** en dat Nederland Marokkanen discrimineren.'
'Wat een kleutergedrag, zeg.'
*Insert nog meer gescheld en moskeemuziek.'

Echt, sommige mensen die op de aarde rondlopen..
Oud 27-10-2010, 16:54
flyaway
flyaway is offline
Vandaag in de metro:

Een groep snotjochies met van die lelijke vuilniszakjassen doet erg luidruchtig en vervelend. Een meter naast hun staat een meisje met een kinderwagen.
De jongens maken wat kutopmerkingen en roepen door de metro heen. Het meisje praat net zoals zij en scheldt net zo hard terug.
Dan roept dat meisje opeens heel hard: "Ik ben 17 en mijn vriend is 25!" waarop de hele coupe haar aanstaart.
Een van die jongens: "Is hij Surinamer ofzo?"
Meisje: "Ja."
Jongens: "Noeeee ik wist het gewoon he ik wist het gewoon"
Gaat dat meisje de metro uit, roept een van die jongens nog "Mag ik niet even aan je nek likken?"
Dat meisje: "Hee respect gast, respect"

Een halte later moet ik er ook uit, zie ik een man uit diezelfde coupe hard eruit hollen en bij een andere wagon weer naar binnen gaan
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 20:56
Pluis
Pluis is offline
Ik weet nog 2 epische verhalen van een tijd geleden.
Eentje was toen ik een jaar of 16 was. ik was net in wierden in de trein gestapt richting deventer, en daar zat een meisje van een jaar of 14 tegen een vriendinnetje te vertellen over het dilemma dat ze had: ze moest kiezen tussen 2 jongens. "jaaa, die ene, die draagt alleen maar replay, en hij is ook wel aardig, maar die andere die draagt echt gucci en armani enzo, dus ik denk dat ik toch maar voor hem ga"

En toen ik in alkmaar eens in de trein stapte werd omgeroepen:
"Dames en heren, dit is een mededeling. Wilt u niet meer zoenen als de deuren sluiten? U kunt namelijk klem komen te zitten tussen de deuren en die zijn zeer onhygiënisch. Herhaling: wilt u niet meer zoenen als de deuren sluiten"
Even later weer de conducteur:
"dit is een mededeling voor de reiziger die me net vroeg of deze trein naar oestgeest gaat. Ik heb u verteld dat deze trein naar oestgeest gaat, maar dat klopt niet. dit is de intercity en die stopt daar niet. Mijn excuses, ik zit normaal gesproken in de stoptrein, en die stopt daar wel. U moet nu doorreizen naar het volgende station, daar uitstappen en dan vertrekt de volgende trein om (insert tijdstip van een uur later)."
Even later:
"dit is een mededeling voor de reiziger naar oestgeest. de trein op het volgende station naar oestgeest gaat niet om (insert tijdstip van een uur later) maar om (insert tijdstip van 3 kwartier later)
Nog even later klinkt ineens de stem van de machinist terwijl we langzaam rijden met een vet surinaams accent:
"dit is een mededeling voor de reiziger naar oestgeest. we moeten wachten op een rood sein op station (geen idee), dus u mag daar uitstappen, en dan komt de trein naar oestgeest over 5 minuten."

Op dat station zaten we met alle reizigers tegen het raam van de dubbeldekker geplakt om te kijken wie nou die reiziger was
Oud 29-10-2010, 21:10
Verwijderd
Gisteren werd er omgeroepen in de trein;'Hallo mevrouw, wilt u de wc even schoonmaken?'
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 22:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren zat er een Engelse posho in de trein die klonk alsof 'ie bezig was met z'n Gap Yah en hij was HEEL hard aan het praten aan de telefoon.
Het ging een beetje zo:

"Oh MY GOD! Nooo, Shut UP! No really, Shut UP or I'll cut you. Harharharhar. Soooo, I like have to tell you this right. OH MY GOD you cunt, shut uuuup. Anywaaaay, I was like on the train yeah, and I was like, standing there, and then I like realised that my COCK was hanging out yeah! HAHAHAHAHAAAAAAAAAAARRRR No, literally hanging out, and my BALLS and everything, and like the people on the TRAIN could like totally see my COCK and I was like 'what the fuck' yeah? It was soooooooooooo hilarious. harharharharhar. You should've seen those people's face yeah, there were like proper old people and everything. Harharharharhar I KNOOOOOOW! OH MY GOOOOOOOOOOOOOD!!!!

etc. Ik kon er niet meer tegen en ben weggelopen, want hij was echt aan het schreeuwen in de telefoon en hij was duidelijk een ballerige kutmongool.
Oud 30-10-2010, 05:34
snoopy
snoopy is offline
Wahahaha, vooral die tweede van Pluis
Oud 30-10-2010, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Gisteren zat er een Engelse posho in de trein die klonk alsof 'ie bezig was met z'n Gap Yah en hij was HEEL hard aan het praten aan de telefoon.
Het ging een beetje zo:

"Oh MY GOD! Nooo, Shut UP! No really, Shut UP or I'll cut you. Harharharhar. Soooo, I like have to tell you this right. OH MY GOD you cunt, shut uuuup. Anywaaaay, I was like on the train yeah, and I was like, standing there, and then I like realised that my COCK was hanging out yeah! HAHAHAHAHAAAAAAAAAAARRRR No, literally hanging out, and my BALLS and everything, and like the people on the TRAIN could like totally see my COCK and I was like 'what the fuck' yeah? It was soooooooooooo hilarious. harharharharhar. You should've seen those people's face yeah, there were like proper old people and everything. Harharharharhar I KNOOOOOOW! OH MY GOOOOOOOOOOOOOD!!!!

etc. Ik kon er niet meer tegen en ben weggelopen, want hij was echt aan het schreeuwen in de telefoon en hij was duidelijk een ballerige kutmongool.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 14:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fuck zeg, wat een idioten in de trein
Oud 31-10-2010, 09:43
Verwijderd
Ik zat gister in de bus naast een meisje van een jaar of twintig en haar vader. Het meisje was aan het praten over haar geldproblemen.

Meisje: ik moest ook al nieuwe studieboeken kopen...
Vader: maar die betaal ik toch
Meisje: en de huur gaat binnenkort weer omhoog...
Vader: die betaal ik ook
Meisje: nou... ja... maar uitgaan is ook heel duur!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 15:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word toch zo moe van studenten die zeiken over geldproblemen maar ondertussen alles van hun ouders krijgen. Bah.
Oud 31-10-2010, 19:19
Verwijderd
Daarna ging het trouwens ook leuk verder, maar dan om een andere reden, namelijk een naïeve vader

Vader: dat valt toch wel mee, je gaat één keer per week uit en dan neem je drie drankjes ofzo.
Meisje: mjaaaaaahhhh....
Vader: ja toch?
Meisje: nou.... jaaahhh.... ik ga op donderdag ook wel eens iets drinken... soms...
Vader: dan neem je toch een colaatje.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 20:19
Signy
Signy is offline
Aaah liefff
Oud 31-10-2010, 22:50
Verwijderd
haha, wat een faalpa
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 23:37
Verwijderd
Dat zijn de beste vaders (L) Alhoewel... Tot ze erachter komen dat Dochterlief een beetje meer drinkt dan drie drankjes en al seks heeft....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 20:52
Miekje*
Miekje* is offline
Vandaag kwamen er een paar meiden op mijn stage vragen om een stageplek. Ze waren een beetje dommig, in ieder geval zo kwamen ze over.
Stagebegeleider: "Wat voor stage moeten jullie lopen? Een maatschappelijke stage of een stage voor een dierenopleiding?"
Meisje 1: "Ik weet 't niet meer, weet jij 't nog?"
Meisje 2: "Eeeh, even kijken hoor!" *graait in tas*
Meisje 1: "Ooooohjaa, we moesten drie weken stagelopen in januari!!!"
Meisje 2: "Ja, dat was het ja!"
Stagebegeleider: "Ja, maar wát voor een stage? Maatschappelijk of een mbo-stage?"
Meisje 1: "Ja, eeeeh, drie weken."
Meisje 2: "Drie weken, ja! In januari!!"

Ja, hallooooooo!
Oud 03-11-2010, 09:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niet echt irritant, wel grappig. Ik zag op het station in Den Bosch twee vrouwen staren naar het bord op het perron, en ze praatten Limburgs met elkaar. Het was duidelijk dat ze er niet uitkwamen (op het bord stond dat de trein aan de a-zijde van het perron naar Heerlen ging, en die aan de b-zijde naar Maastricht). Ik besloot toen maar behulpzaam te zijn en legde ze uit dat het dezelfde trein was, maar dat die zich splitste in Maastricht, etc. Ook tijdens de reis vroegen ze me vanalles, over waar we nu waren en op welk perron ze moesten overstappen in Roermond etc. Ze waren wel helemaal onder de indruk van mijn OV-ervaring
Ik vind het altijd zo leuk, die trein. Ik moet vaak naar Heerlen en dan ga ik gewoon aan de helft van het perron staan waar de meeste dom uitziende mensen staan. Werkt ALTIJD
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 10:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zat gister in de bus naast een meisje van een jaar of twintig en haar vader. Het meisje was aan het praten over haar geldproblemen.

Meisje: ik moest ook al nieuwe studieboeken kopen...
Vader: maar die betaal ik toch
Meisje: en de huur gaat binnenkort weer omhoog...
Vader: die betaal ik ook
Meisje: nou... ja... maar uitgaan is ook heel duur!
Citaat:
Daarna ging het trouwens ook leuk verder, maar dan om een andere reden, namelijk een naïeve vader

Vader: dat valt toch wel mee, je gaat één keer per week uit en dan neem je drie drankjes ofzo.
Meisje: mjaaaaaahhhh....
Vader: ja toch?
Meisje: nou.... jaaahhh.... ik ga op donderdag ook wel eens iets drinken... soms...
Vader: dan neem je toch een colaatje.

Ik snap echt niet dat ouders denken dat hun kind zal leren met geld om te gaan als ze alles betalen.
Oud 09-11-2010, 14:19
Martiño
Martiño is offline
Er zitten twee nette oudere dames (een jaar of 60-70) tegenover me in de DE koffiezaak.

"En dan moet je godverdomme ook die verantwoordelijkheid nemen, als je een kind hebt en alleen bent. Je maakt nu eenmaal die keuze, dan moet je het godverdomme ook goed regelen."

Eh, oke!
Oud 09-11-2010, 18:41
Verwijderd
Een groepjes vrouwen zit te kakelen in de trein. Het gaat eerst even over de Josti-band, want die vinden ze zó fantastisch. Vooral die ene keer toen het publiek op de maat moest klappen en de band ging spelen, dat was echt fantastisch. Vervolgens ging het ineens over dat een van die vrouwen pas een busreis had gemaakt en toen kreeg een vriendin van haar hele erge diarree. Maar in die bus was geen wc, dus waren ze uitgestapt zodat die vrouw in de berm kon. 'Oooh ja, weet je nog, met Beppie toen in de trein? Toen was het toilet defect en had ze ook diarree! Toen heeft ze er een zakje onder gehouden... Want ja, als je moet dan moet je he!' De hele trein keek echt met zo'n WTF-blik rond, maar die vrouwen spraken er over alsof het de normaalste zaak was om diarree op te vangen in een zakje
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 07:17
snoopy
snoopy is offline
Gadver
Oud 10-11-2010, 17:08
Verwijderd
gister bekakte mensen joh
1: ja weet jij die stefanie die kakker, die gaat t nooit echt carriere maken
2: nee idd met zo'n gezicht!
1: ja en die kleeeren!! zo niet modieus!!
2: nou kun je wel zeggen
1: wacht ff ik krijg telefoon
2: wat stefanie belt jou?
1: hee stefanie,
telefoon
1: ja we hadden het net over je,
2: we wilden vragen of je zin had in een vriendinnenavondje

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten