Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2010, 19:50
Verwijderd
Ik ga nog iets maken denk ik. Ik vond het leuk.
Advertentie
Oud 04-10-2010, 19:51
Carn
Carn is offline
omg this just made my day.

Oud 04-10-2010, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga nog iets maken denk ik. Ik vond het leuk.
Het is gelukt zag ik ja .
Oud 04-10-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Het is gelukt zag ik ja .
Ja! Wat doe jij zoal op de naaimachine?
Oud 04-10-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
De uitslag is er!
Ik heb vijf punten dit keer, yeah.
Oud 04-10-2010, 19:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe kan misschien wel een van de beste series ooit, die een realistisch beeld geeft over een moderne Amerikaanse stad, nu saai zijn? Als je bedoelt dat er geen explosies in voorkomen en dat het een complex verhaal is, dan is het misschien wat te saai ja
Nou nou, niet zo katten

En ik bedoelde dat het niets te maken had met smaak in die zin dat het natuurlijk een slechte serie is maar dat je 'm ook niet kijkt omdat je een goeie serie wil zien
Oud 04-10-2010, 19:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja! Wat doe jij zoal op de naaimachine?
Ik maak vaak zakje met rijgkoordjes waar ik dan een zeepje of bloemenzaadjes ofzo indoe. Voor lieve mensjes. En dan maak ik een kartonnen kaartje met een lief berichtje erop.

En ik vermaak kleding ermee.
Oud 04-10-2010, 19:57
Verwijderd
Jeetje een naaimachine. Gezien ik dus nog niet eens een blikopener kan hanteren, denk ik dat een naaimachine helemáál niks zal worden.
Oud 04-10-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik maak vaak zakje met rijgkoordjes waar ik dan een zeepje of bloemenzaadjes ofzo indoe. Voor lieve mensjes. En dan maak ik een kartonnen kaartje met een lief berichtje erop.

En ik vermaak kleding ermee.
He dat is leuk, ik zat daar gister nog voorbeelden van op te zoeken. Heb je daar een soort sjabloon van of hoe maak je dat?
Dat is hartstikke leuk om te maken.

He dat voordeel had ik nog niet eens bedacht, wel handig gezien met lengte en broeken die altijd 5 km te lang zijn

Citaat:
Jeetje een naaimachine. Gezien ik dus nog niet eens een blikopener kan hanteren, denk ik dat een naaimachine helemáál niks zal worden.
ik ben ook niet echt bepaald het licht in de duisternis he
Oud 04-10-2010, 20:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
He dat is leuk, ik zat daar gister nog voorbeelden van op te zoeken. Heb je daar een soort sjabloon van of hoe maak je dat?
Dat is hartstikke leuk om te maken.

He dat voordeel had ik nog niet eens bedacht, wel handig gezien met lengte en broeken die altijd 5 km te lang zijn
Je maakt gewoon een soort minikussentje, alleen dan doe je van tevoren aan allebei de kanten een brede zoom maken en dan naai je het als een kussentje, je laat alleen één kant open. Dan torn je aan de bovenkant bij de brede zoom twee stukjes open en daar rijg je een lintje of touwtje doorheen.

Enneh broeken inkorten is een kunst opzich hoor .
Oud 04-10-2010, 20:06
Verwijderd
Ik kan er niet tegen dat er bij mij 'niet ingevuld' staat bij ranking the scholieren Ik heb hem wel ingevuld, en volgens mij heb ik 5 punten Geel naamzoek!
Oud 04-10-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Ik kan er niet tegen dat er bij mij 'niet ingevuld' staat bij ranking the scholieren Ik heb hem wel ingevuld, en volgens mij heb ik 5 punten Geel naamzoek!
Hoi!
Oud 04-10-2010, 20:07
Verwijderd
Hoi Medeia
Oud 04-10-2010, 20:08
Verwijderd
Ik heb een heel saai-topic gemist! Whut happened?
Oud 04-10-2010, 20:09
Carn
Carn is offline
it. it happened.
Oud 04-10-2010, 20:10
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 04-10-2010, 20:12
Verwijderd
Oud 04-10-2010, 20:14
Carn
Carn is offline
naast The Stand misschien wel mn favo King-boek (en alle Dark Towers )
Oud 04-10-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
it. it happened.
Eindelijk!
Oud 04-10-2010, 20:15
Verwijderd
Ja? Ik vond het echt een kutboek, ik heb hem niet eens uitgelezen volgens mij.

Op het laatst zitten er ineens allemaal rare perverse seksdingen in toch?

De film vond ik trouwens ook kut met een heel scala aan peren.
Oud 04-10-2010, 20:15
Verwijderd
Ik heb nog nooit iets van King gelezen.
Oud 04-10-2010, 20:16
Verwijderd
Benelux next top model, zo vreselijk dat ik er wel van moet houden
Carn
Carn is offline
Citaat:
Op het laatst zitten er ineens allemaal rare perverse seksdingen in toch?
Niet echt. Niet iets wat je ook niet in andere 'bestsellers' tegen komt.
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, toch 3 punten.
Oud 04-10-2010, 20:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit iets van King gelezen.
foei foei. (maar goed, ik heb ook n hele King-plank )
Oud 04-10-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Benelux next top model, zo vreselijk dat ik er wel van moet houden
Ik kijk vanaf deze week niet meer. Het is beyond 'leuk-vreselijk'. Het is zo erg dat het weer 'vreselijk-vreselijk' wordt.
Oud 04-10-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
foei foei. (maar goed, ik heb ook n hele King-plank )
Ik lees het liefst 'saaie' boeken, ŕ la Multatulli, Nooit meer slapen en De avonden.
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk vanaf deze week niet meer. Het is beyond 'leuk-vreselijk'. Het is zo erg dat het weer 'vreselijk-vreselijk' wordt.
Dat dacht ik ook na vorige week, maar nu is het toch wel weer prima vermaak
Verwijderd
Ik heb 2,5 kingplank maar nooit een Dark Tower gelezen
Verwijderd
Ik heb Cujo ooit gelezen, die vond ik toch wel heel naar.
Oud 04-10-2010, 20:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb Cujo ooit gelezen, die vond ik toch wel heel naar.
hmm, die vond ik wat minder/flauwer. Wat was je probleem met "It" als ik vragen mag?
Oud 04-10-2010, 20:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb 2,5 kingplank maar nooit een Dark Tower gelezen
DOEN! DOEN! DOENNNN! het knoopt heel veel boeken van King aan elkaar, erg tof gedaan
Oud 04-10-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
hmm, die vond ik wat minder/flauwer. Wat was je probleem met "It" als ik vragen mag?
Dat is echt al heel lang geleden hoor, dus dat weet ik niet meer zo goed. Ik vond hem vooral te dik en te langdradig en te vaag volgens mij, vooral tegen het einde.
Oud 04-10-2010, 20:22
Carn
Carn is offline
ah, dan moet je m gewoon nog n keer lezen. Ik las `m voor het eerst toen ik n jaar of 14 was en vond het ook wat vaag soms, maar de laatste keer dat ik het heb gelezen vond ik het een erg gaaf boek omdat veel dingen een stuk herkenbaarder werden ivm leeftijd.
Oud 04-10-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
DOEN! DOEN! DOENNNN! het knoopt heel veel boeken van King aan elkaar, erg tof gedaan
Eigenlijk schrok het fantasy-achtige me altijd een beetje af, maar dat aanknopen klinkt wel interessant. Vind het ook altijd wel leuk als een personage uit boek A ineens ook even langskomt in boek B enzo.
Oud 04-10-2010, 20:23
Verwijderd
Ik lees liever Tirza
Oud 04-10-2010, 20:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eigenlijk schrok het fantasy-achtige me altijd een beetje af, maar dat aanknopen klinkt wel interessant. Vind het ook altijd wel leuk als een personage uit boek A ineens ook even langskomt in boek B enzo.
Oh, dan kan je zeker vooruit met The Dark Tower. Zitten directe verbindingen in met It, The Stand, heel veel Hearts of Atlantis, Salem's Lot en nog n zooitje
Oud 04-10-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ik lees liever Tirza
*boks*
Oud 04-10-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan kan je zeker vooruit met The Dark Tower. Zitten directe verbindingen in met It, The Stand, heel veel Hearts of Atlantis, Salem's Lot en nog n zooitje
Hm maar ik dacht dat het zich in een heel andere tijd/wereld afspeelde? Nu ben ik wel benieuwd, ik hou het iig in gedachte als ik nog eens heel veel leesvoer nodig heb
Oud 04-10-2010, 20:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm maar ik dacht dat het zich in een heel andere tijd/wereld afspeelde? Nu ben ik wel benieuwd, ik hou het iig in gedachte als ik nog eens heel veel leesvoer nodig heb
Ja, maar dus ook flink wat overlap met bestaande King-werken. Een soort 'rode draad' van/voor alle King boeken, zijn ultieme goed vs kwaad epic zeg maar.
Oud 04-10-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dus ook flink wat overlap met bestaande King-werken. Een soort 'rode draad' van/voor alle King boeken, zijn ultieme goed vs kwaad epic zeg maar.
Klinkt goed moet ik zeggen, je weet het wel aan te prijzen
Oud 04-10-2010, 20:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Klinkt goed moet ik zeggen, je weet het wel aan te prijzen
Mjah, zoiets schrijft hij ook het voorwoord van deel 1 (wat uit de jaren 70 komt), dat dit zijn "Lord of the Rings" moest gaan worden

boeken die er aan verbonden zijn:

Spoiler
Oud 04-10-2010, 20:34
Verwijderd
King Al lees ik 'm niet zo vaak, want ik trek horror niet zo goed.
Oud 04-10-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Tevens Rode Panda en egon naamzoek voor dit uitstekende stukje informatie
Ik zat net te mastruberen op die plaatjes ja <3
Oud 04-10-2010, 20:35
Verwijderd
Zo, dat was weer prima vermaak. Die vatsige Bas moet trouwens echt zijn mond leren houden.

Maar ik ben vast de enige die het gezien heeft of niet?
Oud 04-10-2010, 20:36
Miekje*
Miekje* is offline
RP! Ik heb nog een foto met I love Panda erop .
Verwijderd
Pet Sematary <3
Verwijderd
Citaat:
Zo, dat was weer prima vermaak. Die vatsige Bas moet trouwens echt zijn mond leren houden.

Maar ik ben vast de enige die het gezien heeft of niet?
Wat nu weer?
Oud 04-10-2010, 20:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
King Al lees ik 'm niet zo vaak, want ik trek horror niet zo goed.
define horror Misschien ben ik iets te fanboy, maar het gros van King is niet echt 'horror' als je het mij vraagt.
Oud 04-10-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Wat nu weer?
Ik bedacht me net serieus dat er ook nog twee forumbassen zijn

Ik bedoelde natuurlijk niet jou, gekke panda, maar Bas van Schaik!

deze dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten