| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik krijg 25 euro, daarvan moet ik ook stof kopen. Ik verwacht niet meer dan 12,50 aan stof kwijt te zijn. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() en munne sig:
|
|
|
|
kk, eerst fucking emo en chagrijnig werken, daarna kreeg ik een halve liter wodka-mix-iets en ging ik met dronken collega's de stad in naar de fucking kutkermis en om vuurwerk te kijken enzo en nu ben ik dronken en heb ik een handtekening op m'n tiet, LOLZZZZ!!!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ja het was best tof. Heel de stad was één grote kermis en alle kroegen hadden een tent buiten waar je kon dansen/zuipen en we stonden bij de homokroeg (De Roze Beurs) wat naar het vuurwerk te kijken en toen kwam er een gigantische travo nummers van Lady GaGa playbacken. Hilariteit alom! Maar een vriend van een collega vond de homo's maar eng, want er had er ooit eentje in z'n kont geknepen.
Oh ja, en hij vond mij helemaal tof, maar ik vond 'm een sukkeltje, want hij maakte steeds kkflauwe woordgrappen waar hij zelf heel hard om moest lachen en hij liep uberballenvereniging Augustinus te promoten, dus dan ben je in mijn ogen al een triest geval.De rest ging trouwens nog verder feesten, maar ik heb om 12 uur weer college en dat wijf haat me toch al, dus ik moet nu maar eens een keer komen opdagen ofzo. Maar ik heb nu al koppijn, ben benieuwd hoe dat morgen ochtend gaat zijn. ![]() Weltrusten denk ik.
|
|
|
Verwijderd
|
Zo. Ik heb verder nog gedaan : een lap stof gemaakt met aan de zijkant een band van bolletjes, het was echt gepriegel om dat erop te krijgen, maar omg het ziet er echt netjes uit
![]() Daarna maakte ik een kussensloop voor een klein kussen. Daarna probeerde ik een hoesje te maken voor m'n telefoon, maar dat was moeilijker dan verwacht en het mislukte omdat ik verkeerd had gemeten, maar daar heb ik nu een speldenkussentje van gemaakt. |
![]() |
|
|