Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 16:53
Verwijderd
Ik vind het wel raar dat ze mij Bas zouden noemen als ik een jongens was, of Tom en mijn broertje heet Peter, dus 2 jaar later vonden ze dat al niet leuk meer. En hij zou Liza heten als meisje, en dat hebben ze bij mij dan weer niet overwogen.
Advertentie
Verwijderd
Simon brrrr maar ik ken dan ook alleen maar extreem rare & lelijke Simons, waarschijnlijk komt het daardoor
Verwijderd
Ik vind Odessa zo mooi! Maar Marianne ook. En Dina.
Verwijderd
Citaat:
Simon brrrr maar ik ken dan ook alleen maar extreem rare & lelijke Simons, waarschijnlijk komt het daardoor
Simon is wel een beetje een autistennaam ja
Verwijderd
Ik had windows 7 keurig gedownload volgens de instructies en uitgepakt volgens de instructies enzo, allemaal precies zoals surfspot zei dat ik moest doen, en nu wil ik het installeren en nu DOET-IE HET NIET
Oud 05-10-2010, 16:54
Verwijderd
Ik zou geloof ik Thomas heten of Robert.
Verwijderd
Citaat:
Mm vind ik wel mooi. Maar eigenlijk iets te lang, dat kort je zo gauw af in het daag'lijks gebruik
Idd, en dan wordt het denk ik snel Heleen, en dat vind ik dan weer minder. Of Lena, dat vind ik dan wel weer tof als roepnaam voor Helena...
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Odessa zo mooi! Maar Marianne ook. En Dina.
Ik ken Odessa alleen als liedje. Wel een prachtig nummer. Maar als naam vind ik het niet mooi. Denk ik. En Marianne en Dina vind ik niks. Mijn horroroppas van vroeger heette zo, brr. (Dina that is)
Verwijderd
ha, ik heb weer een nieuw woord voor kut geleerd: koekendoos
Oud 05-10-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, het was bij mij dus ook een 'wel leuk', niet geniaal zoals mijn nummer-1-meisjesnaam
Verwijderd
Citaat:
Het gaat trouwens ook nog over poepen tijdens de bevalling, ben je daar al?
Verwijderd
Citaat:
Waar gebruikt degene die dat woord heeft verzonnen haar punani voor!??!??!
Oud 05-10-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Het gaat trouwens ook nog over poepen tijdens de bevalling, ben je daar al?
nog niet! ben nu bij week 38 aangekomen
Verwijderd
Etma ga nie negro praten jah.
Verwijderd
Citaat:
Ik had windows 7 keurig gedownload volgens de instructies en uitgepakt volgens de instructies enzo, allemaal precies zoals surfspot zei dat ik moest doen, en nu wil ik het installeren en nu DOET-IE HET NIET
ik wil hier graag reacties op want ik vind het heel erg als ik bill gates een plezier doe door het legaal te downloaden en er veel geld voor te betalen en het bestand heeft dan het lef om het niet meteen te doen
Oud 05-10-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ken Odessa alleen als liedje. Wel een prachtig nummer. Maar als naam vind ik het niet mooi. Denk ik. En Marianne en Dina vind ik niks. Mijn horroroppas van vroeger heette zo, brr. (Dina that is)
Odessa van caribou.
Ik ken een Dessa en dat vind ik een prima naam.
Verwijderd
Citaat:
Etma ga nie negro praten jah.
Ik zeg best wel vaak punani maar dat is dan ook het enige!
Verwijderd
Britt zo heet mijn zus vind ik wel leuke naam!

En ik hoop maar dat ik die stomme Merle ben vergeten als ik eenmaal aan kinderen begin

Mijn ouders zouden trouwens mij, mijn oudere zus en mijn jongere zusje Mick hebben genoemd als we een jongen waren! Er kwamen alleen maar meisjes helaas en na 3 heeft m'n vader heb opgegeven
Verwijderd
Citaat:
ik wil hier graag reacties op want ik vind het heel erg als ik bill gates een plezier doe door het legaal te downloaden en er veel geld voor te betalen en het bestand heeft dan het lef om het niet meteen te doen
Wat zou je moeten doen dan? Alsin; waar gaat het mis?
Verwijderd
Ik had Roel geheten. Bah. Mijn zusje had Bran Daan Lennart geheten als ze een jongen was geweest <3 Bran roepnaam. Supermooi, maar probleem is wel dat iedereen denkt dat je Bram heet. Bram en Daan vind ik ook mooie namen.
Oud 05-10-2010, 16:58
Verwijderd
Ani Lorak heeft zo'n mooie songfestivallerige versie van Ach, Odessa . Ook een leuke naam trouwens, Ani. Maar vooral met een lange, Armeense achternaam.
Verwijderd
Citaat:
Ik had Roel geheten. Bah. Mijn zusje had Bran Daan Lennart geheten als ze een jongen was geweest <3 Bran roepnaam. Supermooi, maar probleem is wel dat iedereen denkt dat je Bram heet. Bram en Daan vind ik ook mooie namen.
Ik kan Roel niet eens uitspreken
Verwijderd
Citaat:
Bij Bran moet ik echt aan ontbijtgranen denken, ik vind Bram dan leuker. Maar Bram & Daan vind ik twee konijntjes
Verwijderd
Citaat:
Ani Lorak heeft zo'n mooie songfestivallerige versie van Ach, Odessa . Ook een leuke naam trouwens, Ani. Maar vooral met een lange, Armeense achternaam.
Ani gebruik ik als meervoud voor anussen, dus nee, dat vind ik geen leuke naam
Verwijderd
Citaat:
Odessa van caribou.
Ik ken een Dessa en dat vind ik een prima naam.
Ik bedoelde deze:

Citaat:
Ik zeg best wel vaak punani maar dat is dan ook het enige!
Ik heb volgens mij nog nooit rare bijnamen verzonnen/gebruikt voor 'dat'.
Oud 05-10-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Si
Spannend!
Verwijderd
Ik had Volkert geheten als ik een jongen was... dat is pas een autistennaam
Of Mart. Mijn moeder was meer voor Mart. (Mijn vader was erg pro-Volkert in die tijd... )
Verwijderd
Citaat:
Wat zou je moeten doen dan? Alsin; waar gaat het mis?
Er stonden 2 downloadlinks in de kluis. Ik heb eerst de 1e link aangeklikt en gedownload enzo. Nu moet ik het installeren, en dat kan niet, want het heeft een .img extensie. Daarom heb ik de 2e link aangeklikt, maar dan zegt de surfspot website 'dit bestand heb je al gedownload', dus ik neem aan dat het twee links naar hetzelfde bestand zijn.

Ik heb surfspot al gemaild, maar nog geen reactie.
Verwijderd
Citaat:
Oesj daar had ik nog niet aan gedacht.
Verwijderd
Citaat:
Als straf zou ik alleen nog maar illegaal downloaden!
Oud 05-10-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Als straf zou ik alleen nog maar illegaal downloaden!
Nou
Maar eerst moet deze legale het doen, want daar heb ik tenslotte al voor betaald.
Oud 05-10-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
qft ik zou heel hard lachen als iemand zich voorstelde als Ani
Verwijderd
Citaat:
Er stonden 2 downloadlinks in de kluis. Ik heb eerst de 1e link aangeklikt en gedownload enzo. Nu moet ik het installeren, en dat kan niet, want het heeft een .img extensie. Daarom heb ik de 2e link aangeklikt, maar dan zegt de surfspot website 'dit bestand heb je al gedownload', dus ik neem aan dat het twee links naar hetzelfde bestand zijn.

Ik heb surfspot al gemaild, maar nog geen reactie.
Je kan die .img branden op een dvd, als dat kan... Maar wel heel gek dat ze die download dan zo aanbieden..
Verwijderd
Citaat:
Nou
Maar eerst moet deze legale het doen, want daar heb ik tenslotte al voor betaald.
Even reactie van surfspot afwachten. Ennehm anders: computernerdsnaamzoek? Ik heb er geen verstand van.
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde deze:

[filmpje]

Ik heb volgens mij nog nooit rare bijnamen verzonnen/gebruikt voor 'dat'.
Goede band is dat he .
Oud 05-10-2010, 17:03
Verwijderd
Meh, na 5 dagen bij m'n ouders moet ik zelf weer voor mijn prakje zorgen!

Ik denk dat het maar gewoon pizza wordt
Oud 05-10-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Je kan die .img branden op een dvd, als dat kan... Maar wel heel gek dat ze die download dan zo aanbieden..
In de instructies zeiden ze dat eerst op dvd zetten alleen nodig is als het een .iso is, en dat je het anders meteen kunt installeren...
Oud 05-10-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Even reactie van surfspot afwachten. Ennehm anders: computernerdsnaamzoek? Ik heb er geen verstand van.
Ja ik hoop dat surfspot zegt dat ik er gewoon .exe achter mag typen of in elk geval dat ze íets nuttigs zeggen. En vandaag. En niet alleen de eerdere instructies herhalen.
Verwijderd
"Dus daar zat ik als een lekkend dier met mijn kut op een Komo-zak"
Verwijderd
Citaat:
Goede band is dat he .
Ja, liefde voor Rome, ik ben een beetje meer van Carn gaan houden sinds ie me erop gewezen heeft

Even zeuren hoor jongens. Ik moet me aankleden en naar de supermarkt want mijn huisgenoten hebben me helemaal alleen en ziek achtergelaten. BUUH.
Verwijderd
Citaat:
Meh, na 5 dagen bij m'n ouders moet ik zelf weer voor mijn prakje zorgen!

Ik denk dat het maar gewoon pizza wordt
Daar ga ik ook voor denk ik welke neem je?
ik heb alleen nog geen zin om boodschappen te gaan doen
Oud 05-10-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, liefde voor Rome, ik ben een beetje meer van Carn gaan houden sinds ie me erop gewezen heeft

Even zeuren hoor jongens. Ik moet me aankleden en naar de supermarkt want mijn huisgenoten hebben me helemaal alleen en ziek achtergelaten. BUUH.
Ja, ik ken die band ook opeens sinds kort en dat album is echt onmogelijk goed . En beterschap zeg!
Verwijderd
Citaat:
In de instructies zeiden ze dat eerst op dvd zetten alleen nodig is als het een .iso is, en dat je het anders meteen kunt installeren...
Wat raar, want een .img is net zo goed gewoon een image van een cd, dus die moet je dan mounten met een virtuele dvd-speler of branden als image en afspelen. Voor zover ik weet, iig. Ik heb zelf volgens mij Office geinstalleerd via een download, eens kijken hoe ik dat gedaan heb.
Verwijderd
Citaat:
"Dus daar zat ik als een lekkend dier met mijn kut op een Komo-zak"

Ik heb 'm er ook weer even bijgepakt

Je forumt en leest tegelijk, trouwens?
Oud 05-10-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:

Ik heb 'm er ook weer even bijgepakt

Je forumt en leest tegelijk, trouwens?
Oud 05-10-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Wat raar, want een .img is net zo goed gewoon een image van een cd, dus die moet je dan mounten met een virtuele dvd-speler of branden als image en afspelen. Voor zover ik weet, iig. Ik heb zelf volgens mij Office geinstalleerd via een download, eens kijken hoe ik dat gedaan heb.
Hm dat is dan inderdaad wel raar. Maar als het daarmee zou lukken zou dat verder prima zijn natuurlijk
Oud 05-10-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ken die band ook opeens sinds kort en dat album is echt onmogelijk goed . En beterschap zeg!
Thanks. Stiekem valt het wel mee hoe ziek ik ben, ik zit vooral te internetten en filmpjes te kijken en dat is best prima, maar ik heb te weinig energie om ook maar iets anders te doen, 2x de trap op en af en ik moet een half uur uitpuffen + duizend koortsopvliegers. Dus naar de supermarkt wordt helemaal een zware opgave.
Oud 05-10-2010, 17:08
Verwijderd
Oh hej, het gaat over namen.
Verwijderd
Citaat:
Thanks. Stiekem valt het wel mee hoe ziek ik ben, ik zit vooral te internetten en filmpjes te kijken en dat is best prima, maar ik heb te weinig energie om ook maar iets anders te doen, 2x de trap op en af en ik moet een half uur uitpuffen + duizend koortsopvliegers. Dus naar de supermarkt wordt helemaal een zware opgave.
Hm ja, ik ken dat wel, dat is echt niet leuk . Succes!
Verwijderd
Citaat:
Hm dat is dan inderdaad wel raar. Maar als het daarmee zou lukken zou dat verder prima zijn natuurlijk
Stomme vraag misschien, maar je probeert het via die download manager van Surfspot te installeren en niet via gewoon de map waar het naartoe gedownload is oid? Want dat waar Rogier ruzie mee had bij MS Office, het moet echt via die Download Manager van Surfspot.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten