Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Oh hej, het gaat over namen.
Weet je wat heel grappig is? Een paar jaar geleden zei iemand op het forum (ik neem aan dat jij het was, want niet veel mensen zullen zo heten) haar naam, en toen dacht ik: omg wat leuk!!!

En pasgeleden kwam ik er dus achter dat jij dat was!

je naam <3
Advertentie
Oud 05-10-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik kan Roel niet eens uitspreken
Huh?
Oud 05-10-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Huh?
Ik zeg het ook eerder als een soort 'gggoel', ik moet m'n best doen de 'r' te laten rollen
Oud 05-10-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat heel grappig is? Een paar jaar geleden zei iemand op het forum (ik neem aan dat jij het was, want niet veel mensen zullen zo heten) haar naam, en toen dacht ik: omg wat leuk!!!

En pasgeleden kwam ik er dus achter dat jij dat was!

je naam <3
Dankje zeg! Zelf ben ik er zeker niet ongelukkig mee. Staat 'ie op het ultra-geheime-namen-voor-je-dochters-lijstje dan?
Maarum ja, ik ben dat geweesti, maar niet lang daarna bedacht ik dat dat héél onverstandig is ivm met googlebaarheid. Dus vandaar dat ik er tegenwoordig zo ''mysterieus'' over doe. Maar men mag hier dus best weten hoe ik heet, zolang het maar niet getypt wordt en zo.
Oud 05-10-2010, 17:13
Verwijderd
Als je een keel-r hebt is het moeilijker dan met een tongpunt-r ja.

Ja, ik ken mijn termen.
Oud 05-10-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg het ook eerder als een soort 'gggoel', ik moet m'n best doen de 'r' te laten rollen
Ik kán wel Rrrrroel zeggen, maar dat klinkt dan héél overdreven en gekunsteld. Als ik ''gewoon'' praat zeg ik ghhhhoel, geloof ik.
Oud 05-10-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Dankje zeg! Zelf ben ik er zeker niet ongelukkig mee. Staat 'ie op het ultra-geheime-namen-voor-je-dochters-lijstje dan?
Maarum ja, ik ben dat geweesti, maar niet lang daarna bedacht ik dat dat héél onverstandig is ivm met googlebaarheid. Dus vandaar dat ik er tegenwoordig zo ''mysterieus'' over doe. Maar men mag hier dus best weten hoe ik heet, zolang het maar niet getypt wordt en zo.
Het staat niet op mijn lijstje, daarvoor vind ik 'm te apart.

Maar, is het Afrikaans? Ik vind het heel Tanzaniaans aandoen, iemand in de Lion King zou zo kunnen heten!

Stel mocht ik ooit een een dochter krijgen met een negert, dan hou ik de naam wel in overweging!
Oud 05-10-2010, 17:14
Verwijderd
Een pijnlijke anus na de bevalling: een werpster
Oud 05-10-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Als je een keel-r hebt is het moeilijker dan met een tongpunt-r ja.

Ja, ik ken mijn termen.
Ja, met een tongpunt-r lukt het wel beter, maar dat ben ik niet gewend, dus dat voelt gek en klinkt vast overdreven omdat ik hem te lang laat rollen

edit; en na een test laat ik hem niet alleen te lang maar ook te hard rollen, het klinkt toch vrij achterlijk
Oud 05-10-2010, 17:15
Verwijderd
Ik kan Paul niet uitspreken ;x Dan wordt het Pauwel of juist Pohhl (op zn Engels).
Oud 05-10-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Er was gister een reclame voor een nieuwe armband oid en die heeft dezelfde naam als jij Dus als dat een hit wordt komt google voortaan daar op uit!
Verwijderd
Citaat:
Het staat niet op mijn lijstje, daarvoor vind ik 'm te apart.

Maar, is het Afrikaans? Ik vind het heel Tanzaniaans aandoen, iemand in de Lion King zou zo kunnen heten!

Stel mocht ik ooit een een dochter krijgen met een negert, dan hou ik de naam wel in overweging!
Was ook een grapje hoor.

Zuid-Afrikaans om precies te zijn! Maar de oorspronkelijke schrijfwijze is nóg aparter, met een d (die niet echt uitgesproken wordt, maar dan nog) achter de n!

Ik hoop dat ik niet gediscrimineerd wordt met solliciteren, want mijn achternaam klinkt ook al buitendlands (Duits of zo), vindt men hier in het noorden. Soms vragen ze zich zelfs af of ik m of v ben.
Verwijderd
Citaat:
Stomme vraag misschien, maar je probeert het via die download manager van Surfspot te installeren en niet via gewoon de map waar het naartoe gedownload is oid? Want dat waar Rogier ruzie mee had bij MS Office, het moet echt via die Download Manager van Surfspot.
Eerst via de download manager van surfspot en toen dat niet lukte sloot die af.
En daarna gewoon, maar dat lukt dus ook niet.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan Paul niet uitspreken ;x Dan wordt het Pauwel of juist Pohhl (op zn Engels).
Ik zit nu achter de pc hardop Roel en Paul uit te spreken

Roel gaat wel, ik heb wel een beetje pohhl inderdaad.
Oud 05-10-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Er was gister een reclame voor een nieuwe armband oid en die heeft dezelfde naam als jij Dus als dat een hit wordt komt google voortaan daar op uit!
Oh don't remind me. Wat kut-associatie is dat zeg, die lilleke sieraden.
Verwijderd
Citaat:
Eerst via de download manager van surfspot en toen dat niet lukte sloot die af.
En daarna gewoon, maar dat lukt dus ook niet.
Hmm, nee, dat hoort niet, dus ik ben benieuwd wat Surfspot er van vindt
Verwijderd
Citaat:
Oh don't remind me. Wat kut-associatie is dat zeg, die lilleke sieraden.
Sorry *kusjeplak*
Verwijderd
Oh, ik weet al waarom het me aan de Lion King doet denken, een van de hyena's heeft een naam die er op lijkt!

*blijft geheimzinnig*
Verwijderd
Citaat:
Ik zit nu achter de pc hardop Roel en Paul uit te spreken

Roel gaat wel, ik heb wel een beetje pohhl inderdaad.
Ik zeg Pauol.
Oud 05-10-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik weet al waarom het me aan de Lion King doet denken, een van de hyena's heeft een naam die er op lijkt!

*blijft geheimzinnig*
Hehe, ja dat is zo, daar ben ik zelf nog een tijdje mee ''gepest.''
Oud 05-10-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg Pauol.
Ik ook. Maar liever zeg ik het helemaal niet, want ik vind het veel te lastig fatsoenlijk uit te spreken
Oud 05-10-2010, 17:19
Verwijderd
Een van die hyena's heet Ed, dat zal het wel niet zijn he?
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Ik kan Paul en Roel prima uitspreken.

Ik ga nu boodschapjes doen, daag!
Oud 05-10-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
ik heb honger!
Verwijderd
Citaat:
Jawel, ik heet Schmed.
Verwijderd
Hm ik ken een vrij aparte naam, een type armband heet zo én het lijkt verdomd veel op die Lion King Hyena ;puzzel: De zus van mijn ex heet zo begint het met een Z?
Verwijderd
Citaat:
Ik kan Paul en Roel prima uitspreken.

Ik ga nu boodschapjes doen, daag!
Daag!
Oud 05-10-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Hm ik ken een vrij aparte naam, een type armband heet zo én het lijkt verdomd veel op die Lion King Hyena ;puzzel: De zus van mijn ex heet zo begint het met een Z?
Haha, Sherlock. Ik pm je ter verificatie.
Oud 05-10-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat wel dezelfde naam móet zijn ja
Oud 05-10-2010, 17:22
Tink*
Tink* is offline
Volgens mij heet die hyena idd hetzelfde.
Oud 05-10-2010, 17:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm dat is dan inderdaad wel raar. Maar als het daarmee zou lukken zou dat verder prima zijn natuurlijk
heb je wel de image gebrand en niet gewoon het isobestand op een dvd gezet?
Oud 05-10-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat wel dezelfde naam móet zijn ja
Het scheelde 1 klinker
Oud 05-10-2010, 17:23
Verwijderd
Overigens denk ik ook wel eens over namen voor toekomstig kroost en dan vraag ik me af of mijn ouders (die alle drie hun kinderen aparte tot erg aparte namen gaven) het me kwalijk zouden nemen als ik met iets bijbels-ouderwets-veelvoorkomends zou aankomen.
Oud 05-10-2010, 17:24
Carn
Carn is offline
als ik een meisje was dan heette ik Michelle.

Citaat:
Ik zeg Pauol.
nog altijd beter dan 'Paaal'!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Overigens denk ik ook wel eens over namen voor toekomstig kroost en dan vraag ik me af of mijn ouders (die alle drie hun kinderen aparte tot erg aparte namen gaven) het me kwalijk zouden nemen als ik met iets bijbels-ouderwets-veelvoorkomend zou aankomen.
Lucifer?
Verwijderd
Ik vind veel Bijbelnamen heel mooi.
Levi, David, Daniël. Mooi
Oud 05-10-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heet die hyena idd hetzelfde.
Ehhh, nee, dát toch weer niet.
Verwijderd
Ja, nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoor
Verwijderd
Oh jongens, ik ben vandaag soort van uit de forumkast gekomen
Oud 05-10-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
als ik een meisje was dan heette ik Michelle.

nog altijd beter dan 'Paaal'!
Ja dat líjkt er niet eens op!

Citaat:
Lucifer?
Hmm, naj, dat zou júist heel apart zijn!

Citaat:
Ja, Levi. <3 Ik vind Abel schitterend. En Jonah/Jonas/Joschka.
Oud 05-10-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Levi vind ik heel mooi <3.
Oud 05-10-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens, ik ben vandaag soort van uit de forumkast gekomen
*trots*
Ik durf echt niet.
Verwijderd
Citaat:
heb je wel de image gebrand en niet gewoon het isobestand op een dvd gezet?
er is geen isobestand en ik heb niets op een dvd gezet, want volgens surfspot moest je alleen dingen op een dvd zetten als het een isobestand was! Het is een .img
Carn
Carn is offline
Met Levi kom je alleen weg als je ook nog -stein of -berg in je achternaam hebt
Verwijderd
Citaat:
*trots*
Ik durf echt niet.
Tegenover 1 vriendinnetje maar hoor. En nogal in het midden gelaten of ik hier terecht was gekomen via jullie of dat ik jullie juist via hier kende
Verwijderd

Een stickertje voor Sann
Carn
Carn is offline
Citaat:
er is geen isobestand en ik heb niets op een dvd gezet, want volgens surfspot moest je alleen dingen op een dvd zetten als het een isobestand was!
link eens naar de uitleg
Oud 05-10-2010, 17:28
Verwijderd
Levi is nu ook extreem populair trouwens ;x
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten