Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Wat dom, die nazorg is ook belangrijk. Als je een onderzoek of ingreep hebt gehad moet je als zorgverlener sowieso iets zeggen, als is het maar "u bent klaar, u hoeft verder nergens rekening mee te houden" als ze niks hoeven te doen, maar zolang je die informatie maar geeft.
Och, zo'n ingreep is een kies trekken normaliter ook niet. Ik heb ook geen handleiding of enorme waslijst aan do's en dont's gekregen toen mijn kiezen getrokken werden.
Advertentie
Oud 07-10-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Och, zo'n ingreep is een kies trekken normaliter ook niet. Ik heb ook geen handleiding of enorme waslijst aan do's en dont's gekregen toen mijn kiezen getrokken werden.
Ik was beide keren (2x 2 kiezen) binnen 15 minuten weer buiten
Oud 07-10-2010, 23:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat dom, die nazorg is ook belangrijk. Als je een onderzoek of ingreep hebt gehad moet je als zorgverlener sowieso iets zeggen, als is het maar "u bent klaar, u hoeft verder nergens rekening mee te houden" als ze niks hoeven te doen, maar zolang je die informatie maar geeft.
nou ja, ik was naar de kaakchirurg geweest omdat het om 1 verstandskies ging en 2 kiezen, was allemaal iets lastiger dan tandartsen-werk zeg maar. Misschien is dat het verschil
Oud 07-10-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Daarom doe ik het ook. Nou goed, volgende week 1 gesprek en 1 assessmentday. Ik ben benieuwd.
Succes vast!
Oud 07-10-2010, 23:14
Verwijderd
Ik kan dat zelfingenomen smirkje van Rutte echt niet uitstaan.
Oud 07-10-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Ik kan dat zelfingenomen smirkje van Rutte echt niet uitstaan.
Cohenstemmeralert
Oud 07-10-2010, 23:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Cohenstemmeralert
Oud 07-10-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Succes vast!
Ja vooral 1 baan heeft wel zo z'n voordelen (goedkoop vliegen)
Oud 07-10-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Cohenstemmeralert

Pechtoldstemmer
Oud 07-10-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:

Pechtoldstemmer
Hoe kan je je dan storen aan het lachje van Rutte. Kom op, gewoon de hele toon waarop Pechtold praat is irritanter te noemen.
Oud 07-10-2010, 23:23
Carn
Carn is offline
"schrijvers zijn eigenlijk te lui om een film te maken" <3 renkema.

Oud 07-10-2010, 23:25
Carn
Carn is offline
jammer dat ze niets meer doen, ik wil meer van dit soort pareltjes

Oud 07-10-2010, 23:26
Carn
Carn is offline
de leukste

Oud 07-10-2010, 23:28
Carn
Carn is offline
We wachten nog even op Mark Rutte...ohnee toch niet

Oud 07-10-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan je je dan storen aan het lachje van Rutte. Kom op, gewoon de hele toon waarop Pechtold praat is irritanter te noemen.
Pechtold is een ander soort nerd. Maar wel iemand die af en toe nog grappig uit de hoek kan komen. Bij Rutte lijkt het meer alsof ie plezier veinst.
Oud 07-10-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Pechtold is een ander soort nerd. Maar wel iemand die af en toe nog grappig uit de hoek kan komen. Bij Rutte lijkt het meer alsof ie plezier veinst.
Dat ervaar ik juist omgekeerd. Naar mijn idee wil Pechtold altijd serieus ingaan op grapjes en grolletjes.
Oud 07-10-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Oud 07-10-2010, 23:36
Verwijderd
Wat een geniale avond <3

Ik hou echt duisentveel van mijn huisgenoten.
Oud 07-10-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
wtf is deze
Oud 07-10-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Dat ervaar ik juist omgekeerd. Naar mijn idee wil Pechtold altijd serieus ingaan op grapjes en grolletjes.
Oh.

Nouja, uiteindelijk gaat het natuurlijk om ideeën, en dan vind ik Pechtold net iets verstandiger.
Oud 07-10-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Oh.

Nouja, uiteindelijk gaat het natuurlijk om ideeën, en dan vind ik Pechtold net iets verstandiger.
Dat kan. De enige reden dat ik niet op Pechtold heb gestemd is dat hij het onverstandige plan had om met Pvda en GL te gaan regeren.
Oud 07-10-2010, 23:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
wtf is deze
je kent Buro Renkema niet?
Oud 07-10-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Sann dan ga je toch 4 november mee
Waarheen precies? Quiz? Ja maar dat is de avond voor de Gantel bierspelen toch? Dan heb ik dus tentamens. En als ik kom vind ik de Gantel bierspelen gaver dan de quiz denk ik! Dus dan kom ik de dag erna gewoon heel veel bier met je drinken!

*note to self: nu een keer echt plannen en zorgen dat je op tijd begint met tentamens leren zodat je naar bierspelen kan.
Oud 07-10-2010, 23:41
Carn
Carn is offline
voetballiefhebbers: check de quotes

http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_...out_Boulahrouz
Oud 07-10-2010, 23:44
Verwijderd
Citaat:
je kent Buro Renkema niet?
Ga er maar vanuit dat ik niemand ken
Oud 07-10-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Dat kan. De enige reden dat ik niet op Pechtold heb gestemd is dat hij het onverstandige plan had om met Pvda en GL te gaan regeren.
Hm, ik ben geen enorme GroenLinks-fan, maar ik vind Femke Halsema één van de betere politici van Nederland. Ze kan zich goed verwoorden, heeft gezond verstand en denkt rationeel na.
Oud 07-10-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik ben geen enorme GroenLinks-fan, maar ik vind Femke Halsema één van de betere politici van Nederland. Ze kan zich goed verwoorden, heeft gezond verstand en denkt rationeel na.
Die mening deel ik geheel
Oud 07-10-2010, 23:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
sterke (politiek) satirische website, 2005/2008 pak m beet. geniale filmpjes

Oud 07-10-2010, 23:47
Verwijderd
Citaat:
voetballiefhebbers: check de quotes

http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_...out_Boulahrouz
Wtf
Oud 07-10-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
En wel mij facepalmen als ik zeg dat ik De Jong niet ken
Oud 07-10-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
sterke (politiek) satirische website, 2005/2008 pak m beet. geniale filmpjes

[filmpje]
Ze zijn toch ook wel eens op tv geweest? Bij één of ander programma, met hun filmpjes?
Oud 07-10-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
En wel mij facepalmen als ik zeg dat ik De Jong niet ken
Ik heb nooit ontkend dat ik hypocriet ben
Carn
Carn is offline
jep, koppesnellers, dwdd etc.

Buro Renkema is een Nederlands comedycollectief, opgericht eind 2005 door Edo Schoonbeek, Arjen Lubach en Pieter Jouke. Nadat zij vertrokken als schrijvers bij het VARA-programma De Wereld Draait Door, besloten de oprichters op internet verder te gaan onder de naam Buro Renkema. Binnen enkele maanden verschenen tientallen filmpjes online die goed waren voor een gemiddelde van één miljoen bezoekers per maand. Het succes werd technisch en pr-matig ondersteund door de Small Media Group, een webloguitgeverij van Planet Internet-oprichter Michiel Frackers.

Vanaf september 2006 maakte Buro Renkema wekelijks een filmpje voor Koppensnellers. Deze filmpjes waren vaak politiek getint. Sinds het programma is gestopt, maken de medewerkers weer voor hun eigen website filmpjes, die door uiteenlopende bedrijven worden gesponsord. Lubach en Jouke maken op het moment filmpjes voor Koefnoen, The rapservice. De site is niet heel actueel meer: het laatste filmpje werd in mei 2009 op de website geplaatst.
Verwijderd
Buro Renkema <3.

We zijn vanavond tot de schokkende ontdekking gekomen dat het overgrote deel aan condooms in ons huis over datum is
Oud 07-10-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
jep, koppesnellers, dwdd etc.

Buro Renkema is een Nederlands comedycollectief, opgericht eind 2005 door Edo Schoonbeek, Arjen Lubach en Pieter Jouke. Nadat zij vertrokken als schrijvers bij het VARA-programma De Wereld Draait Door, besloten de oprichters op internet verder te gaan onder de naam Buro Renkema. Binnen enkele maanden verschenen tientallen filmpjes online die goed waren voor een gemiddelde van één miljoen bezoekers per maand. Het succes werd technisch en pr-matig ondersteund door de Small Media Group, een webloguitgeverij van Planet Internet-oprichter Michiel Frackers.

Vanaf september 2006 maakte Buro Renkema wekelijks een filmpje voor Koppensnellers. Deze filmpjes waren vaak politiek getint. Sinds het programma is gestopt, maken de medewerkers weer voor hun eigen website filmpjes, die door uiteenlopende bedrijven worden gesponsord. Lubach en Jouke maken op het moment filmpjes voor Koefnoen, The rapservice. De site is niet heel actueel meer: het laatste filmpje werd in mei 2009 op de website geplaatst.
tl;dr
Oud 07-10-2010, 23:52
Verwijderd
ik heb net opgetreden met een stel oude mannen. was leuk! ik speelde alleen maar eigen nummers en afentoe ging het totaal de fout in (qua de verkeerde akkoorden pakken dat vonden de oude mannen nogal moeilijk bij nummers die ze niet kennen) maar het was wel leuk. de vibe was goed en de mannen speelden goed.
en nou wil een engelse/amerikaanse of whatever vrouw dat ik volgende week weer kom omdat ze me zo goed vind zingen. schattig
Oud 07-10-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Buro Renkema <3.

We zijn vanavond tot de schokkende ontdekking gekomen dat het overgrote deel aan condooms in ons huis over datum is
hehe jullie huis heeft te weinig (veilige) seks.

weet je trouwens al of ik kan logeren? ik wil zoooo graag komen, keigezellig. ik zeur al een half jaar om een alcoholmeet.
Oud 07-10-2010, 23:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
tl;dr
DAAROM BEVESTIGDE IK JE VRAAG OOK AL IN DE EERSTE ZINsxfasdfaedederp!
Oud 07-10-2010, 23:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik heb net opgetreden met een stel oude mannen. was leuk! ik speelde alleen maar eigen nummers en afentoe ging het totaal de fout in (qua de verkeerde akkoorden pakken dat vonden de oude mannen nogal moeilijk bij nummers die ze niet kennen) maar het was wel leuk. de vibe was goed en de mannen speelden goed.
en nou wil een engelse/amerikaanse of whatever vrouw dat ik volgende week weer kom omdat ze me zo goed vindt zingen. schattig
cool! Er is bijna niets beters/leuker dan een goed/leuk optreden gehad te hebben
Oud 07-10-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
DAAROM BEVESTIGDE IK JE VRAAG OOK AL IN DE EERSTE ZINsxfasdfaedederp!
Dat was ik, voor mij geldt ook tl;dr (too long, did read)
Oud 07-10-2010, 23:56
Verwijderd
jaaa. geeft echt een kick. en het is echt leuk als mensen spastisch gaan lopen klappen na je optreden
Oud 07-10-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Buro Renkema <3.

Dus, orgietaim?
Oud 07-10-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
hehe jullie huis heeft te weinig (veilige) seks.

weet je trouwens al of ik kan logeren? ik wil zoooo graag komen, keigezellig. ik zeur al een half jaar om een alcoholmeet.
We gebruiken gewoon de condooms van de mannen (a)

Ik weet het nog niet, ik heb het wel gevraagd, maar mijn huisgenoten lijken te veel op mij en hebben geen flauw idee wat ze overmorgen doen, laat staan over 2 weken
Oud 07-10-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Dus, orgietaim?
Een aantal was nog goed tot het einde van deze maand dus we hebben ze verdeeld en besloten dat er goed gebatst moet gaan worden
Oud 07-10-2010, 23:59
Verwijderd
straks zijn alle kaartjes op. ik moet weten of ik kan gaan.
Verwijderd
Citaat:
Een aantal was nog goed tot het einde van deze maand dus we hebben ze verdeeld en besloten dat er goed gebatst moet gaan worden
En wie heb je op het oog?
Verwijderd
Citaat:
En wie heb je op het oog?
Can't say

Maar de pr0n meet is nog deze maand, dus dat komt goed uit
Verwijderd
Citaat:
haha. jij bespreekt echt met je huisgenoten dat er goed gebatst moet gaan worden
Oud 08-10-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Can't say

Oud 08-10-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Can't say

pr0nmeet? Het is een forumer dus?
Advertentie