Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2010, 02:33
Verwijderd
3:33 is een mooie tijd :autist:

dus slapen, tot morgen lieve mensen die al in diepe slaap zijn!
Advertentie
Oud 08-10-2010, 02:39
Verwijderd
Ik ga binnenkort een workshop haken doen met m'n buurmeisje, kan ik leuke cupecakejes en hondjes van wol maken.
Oud 08-10-2010, 05:34
Verwijderd
Zo weer een zakje met rits gemaakt. Ik heb het duizend keer uitgehaald maar nu is het dan ook heel recht. Ik ben dik tevreden. En ik ga zo maar eens slapen.
Oud 08-10-2010, 06:25
Spelleider
Spelleider is offline
Goedemorgen. Ik ga zo voor het eerst naar stage. Wel lekker vrijdagmorgen.
Ik heb er zin in alleen ben ik een klein beetje ziek Nouja ik heb in ieder geval zin om met die kindjes kennis te maken.

edit: eeuh verkeerde account. Queasy dus.
Oud 08-10-2010, 06:53
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 08-10-2010, 07:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
goeeeeedemorgen!
Oud 08-10-2010, 07:48
Verwijderd
goedemorgen!
Oud 08-10-2010, 07:51
Verwijderd
ik heb zin in een uitgebreid ontbijt, maar ik heb geen zin om het te maken.
Oud 08-10-2010, 08:05
Verwijderd
Ik draag mijn papa's vest.
Oud 08-10-2010, 08:15
Rationeel
Rationeel is offline
beter dan dat je vava's pest
Oud 08-10-2010, 08:16
Verwijderd
vava's?
Oud 08-10-2010, 08:34
Carn
Carn is offline
mogguh
Oud 08-10-2010, 08:35
Verwijderd
jippie, zo weer lekker 1 uur en 40 minuten bussen.
Oud 08-10-2010, 08:42
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
vava's?
ik heb zelf ook geen idee schat, het is vroeg
Oud 08-10-2010, 08:44
Verwijderd
Volgens Sentinel is m'n externe HD over 4 dagen dood
Oud 08-10-2010, 09:13
Carn
Carn is offline
tiswah!
Oud 08-10-2010, 09:49
Rationeel
Rationeel is offline
wat is het stil hier
Oud 08-10-2010, 09:57
Verwijderd
wat saaaaaaaaaaai hier
Oud 08-10-2010, 10:00
Martiño
Martiño is offline
Zo, naar de dokter geweest, die denkt dat ik ergens een allergische reactie op heb. Dus ik heb een anti-histaminicum meegekregen, en over een week of wat moet ik dan maar stoppen en kijken of ik er nog steeds last van heb.
Oud 08-10-2010, 10:04
Carn
Carn is offline
mooi is dat, al 2 uur aan het werk en nog niet toegekomen aan de dingen die ik eigenlijk moet doen <3
Oud 08-10-2010, 10:09
Verwijderd
Mooi is dat, mijn werk dacht; weet je wat, we sturen Minke eens een jaarplanning, wat ze nu allemaal precies moet doen aan workshops e.d. Staat er doodleuk een partijtje lessen op die ik nog nooit gezien had, en waar ik dus al drie keer had moeten zijn, wtf En ook nog gepland tijdens ándere lessen die ik heel ergens anders moet geven. Ook bizar dat ik nog niets heb gehoord over dat ik dus al drie keer afwezig ben geweest. Serieus Ik moet daar WEG! Maar ja, dat kan natuurlijk niet zomaar.
Oud 08-10-2010, 10:15
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mooi is dat, mijn werk dacht; weet je wat, we sturen Minke eens een jaarplanning, wat ze nu allemaal precies moet doen aan workshops e.d. Staat er doodleuk een partijtje lessen op die ik nog nooit gezien had, en waar ik dus al drie keer had moeten zijn, wtf En ook nog gepland tijdens ándere lessen die ik heel ergens anders moet geven. Ook bizar dat ik nog niets heb gehoord over dat ik dus al drie keer afwezig ben geweest. Serieus Ik moet daar WEG! Maar ja, dat kan natuurlijk niet zomaar.
En ze hebben je er ook niet over gebeld? Dan lijkt het me dat die lessen ook niet doorgaan oid.
Oud 08-10-2010, 10:20
Carn
Carn is offline
ja, dat lijkt me inderdaad erg raar. Ik zou zoiets ook even goed aankaarten; het is hun plicht jou te voorzien van duidelijke, eenduidige info lijkt me.
Oud 08-10-2010, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen. Ik ga zo voor het eerst naar stage. Wel lekker vrijdagmorgen.
Ik heb er zin in alleen ben ik een klein beetje ziek Nouja ik heb in ieder geval zin om met die kindjes kennis te maken.

edit: eeuh verkeerde account. Queasy dus.
Spannend, veel succes!
Oud 08-10-2010, 10:26
Carn
Carn is offline
lol. Het ging net over Kamerling; zegt de baas:

"Ja, dan is dat vreemdgaan hem toch opgebroken, want ongeveer 2 jaar terug is hij met een vriendin van me in bed gedoken in Nijmegen"

smalllllll w0rld.
Oud 08-10-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
lol. Het ging net over Kamerling; zegt de baas:

"Ja, dan is dat vreemdgaan hem toch opgebroken, want ongeveer 2 jaar terug is hij met een vriendin van me in bed gedoken in Nijmegen"

smalllllll w0rld.
Wat
Oud 08-10-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
En ze hebben je er ook niet over gebeld? Dan lijkt het me dat die lessen ook niet doorgaan oid.
Nope. Vreemd toch? Die communicatie daar joh, geen wonder dat dat bedrijfje op instorten staat

Citaat:
ja, dat lijkt me inderdaad erg raar. Ik zou zoiets ook even goed aankaarten; het is hun plicht jou te voorzien van duidelijke, eenduidige info lijkt me.
Ja, precies, ik heb dan ook meteen gebeld, maar de persoon die ik ervoor moest hebben is er niet. Dus daar gaat dan fijn weer een weekendje overheen...
Het is gewoon stom dat ik ervan in paniek raak, alsof ik iets fout doe, terwijl er gewoon echt niets over tegen me gezegd is. En alles en iedereen communiceert langs elkaar heen.
Oud 08-10-2010, 10:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, precies, ik heb dan ook meteen gebeld, maar de persoon die ik ervoor moest hebben is er niet. Dus daar gaat dan fijn weer een weekendje overheen...
Het is gewoon stom dat ik ervan in paniek raak, alsof ik iets fout doe, terwijl er gewoon echt niets over tegen me gezegd is. En alles en iedereen communiceert langs elkaar heen.
Ja, vervelende situaties zijn dat. Ik ben daar wat pragmatischer in geworden; ik vraag bij dingen waar ik ook maar enigszins aan twijfel liever 3x te vaak om bevestiging dan er maar van uit gaan 'dat het klopt'. Heel irritant voor die andere persoon want vaak blijkt hun verhaal/voorstel/planning/etc dan ook niet helemaal te kloppen, maar het werkt wel
Oud 08-10-2010, 10:52
Rationeel
Rationeel is offline
hey carn, lekker vrimibo'en straks?
Oud 08-10-2010, 10:52
Rationeel
Rationeel is offline
dan vraag je je meteen af, waarom wachten?
Oud 08-10-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, vervelende situaties zijn dat. Ik ben daar wat pragmatischer in geworden; ik vraag bij dingen waar ik ook maar enigszins aan twijfel liever 3x te vaak om bevestiging dan er maar van uit gaan 'dat het klopt'. Heel irritant voor die andere persoon want vaak blijkt hun verhaal/voorstel/planning/etc dan ook niet helemaal te kloppen, maar het werkt wel
Ja, dat leer ik nu ook wel. Alleen is dit gewoon echt iets dat uit de lucht komt vallen. Blijk ik ineens lessen te moeten geven waar ik nog nooit iets over gehoord heb.
Oud 08-10-2010, 11:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
hey carn, lekker vrimibo'en straks?

Citaat:
dan vraag je je meteen af, waarom wachten?
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/

http://www.ishetal5uur.nl/
Oud 08-10-2010, 11:06
Verwijderd
wat is leuk om te doen op internet bij acute verveling?
Oud 08-10-2010, 11:06
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/beta/?naam=DK
Oud 08-10-2010, 11:33
Lorelei
Lorelei is offline
Terug van tentamen!

Mijn moeder koopt altijd taart als ik een 9 haal.. denken jullie dat ze 2 taarten koopt als ik een 9 haal zonder ervoor geleerd te hebben?

Maw: Het was een zeer simpel tentamen
Oud 08-10-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Terug van tentamen!

Mijn moeder koopt altijd taart als ik een 9 haal.. denken jullie dat ze 2 taarten koopt als ik een 9 haal zonder ervoor geleerd te hebben?

Oud 08-10-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Terug van tentamen!

Prima toch
Oud 08-10-2010, 11:38
Rationeel
Rationeel is offline

alles is voor bassie!
Oud 08-10-2010, 11:40
Verwijderd
Hallo
Oud 08-10-2010, 11:42
Verwijderd
Hoiiiiii geile bitches
Verwijderd
Goeiemiddag.
Verwijderd
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/beta/?naam=Bas

wth, dat heb ik helemaal niet zelf gemaakt
Oud 08-10-2010, 11:43
Verwijderd
Wat is Bridget Maasland toch een stom mens
Rationeel
Rationeel is offline
Verwijderd
Ah ik ben even Oh Oh Cherso aan het kijken en ik vind Jokertje heel lief tegen Bibi <3
Oud 08-10-2010, 11:44
Rationeel
Rationeel is offline
die kop van jokertje als hij vertelt dat hij niet aan ONS doet
Oud 08-10-2010, 11:44
Verwijderd
Oh deadlockje gaan we nog een keertje biertjes tanken na mijn tentamens?

Citaat:
Zover ben ik nog niet
Oud 08-10-2010, 11:45
Verwijderd
ohja oh oh cherso wil ik ook nog zien zoveel goede programma's op donderdagavond
Oud 08-10-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Wat is Bridget Maasland toch een stom mens
Niet waar. Ik heb genoten van haar programma!
Oud 08-10-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten