Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar hij had naast mij nog een andere fwb en dat wist ik, ik kende haar ook gewoon en kon het ook prima met haar vinden, en hij vertelde zelfs regelmatig over haar, was allemaal prima... Tot het moment dat het dan tóch ingewikkeld wordt (want dat wordt het
![]() ![]() Toen heb ik gezegd dat ik er geen zin meer in had, dus toen was het klaar ![]() En nu heb ik wel weer genoeg verteld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was een schat van een jongen, maar hij deed me na in alles, alles wat ik deed was fantastisch (waardoor het dus geen fuck meer uitmaakte wat ik deed), hij zeurde de hele dag over zijn studie en over dat ie niets kon enzo, en bovenal... ik vind hem niet zo aantrekkelijk ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik best goed zou kunnen zijn in een relatie, als je elkaar maar gewoon een beetje vrij laat enzo. En eerlijk bent, ook als iets je níet zint. Dat deed mijn vriendje niet. En hij liet me ook totaal niet vrij. Als het aan hem lag, zaten we iedere dag de hele dag bij elkaar, maar ik had daar lang niet altijd behoefte aan, en dat kon hij dan weer niet hebben...
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al vrijwel mijn hele leven dat ik verliefd word op bekendheden, binnen- en buitenland.
![]() ![]() En dat is écht heel erg kut, want die mensen kan je niet eens ontmoeten, terwijl je dat heel erg graag wil. Ik dacht dat ik er na mijn puberteit wel overheen zou groeien, maar ik heb het nog steeds. Vet stom, dit is best wel een opbiechting. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat: