Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Hm, mij begint het gevoel te bekruipen dat ik waarschijnlijk wel net op tijd klaar ben met koken, maar dat ik dan geen tijd meer heb om te eten. Fail :') Nu is het kiezen tussen tóch proberen 't te redden, of de halfgare ingrediënten weggooien, nu vertrekken, hopen dat de tram een beetje vroeg is en dan patat halen in de buurt van de schouwburg.
Koken en in de koelkast en patatje halen
Advertentie
Oud 08-10-2010, 18:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmmmm koffietijd!
proost. -trekt blik pauperbier open <3-
Oud 08-10-2010, 18:15
Verwijderd
Ik zag laatst bij de Kruidvat die flesjes eau de toilette van Hugo Boss e.d. staan, en facepalmde even bij het zien van de prijzen
Oud 08-10-2010, 18:16
Verwijderd
Mijn pizza is er die ik nu lekker op ga eten. Daarna ga ik een ultra lange douche houden dan lekker in de jogginbroek op de bank wachten tot mama thuiskomt.
Oud 08-10-2010, 18:17
Verwijderd
Ik heb deodorant van Gucci Maar alleen omdat m'n moeder me die aangesmeerd heeft, want zij is een merksletje. Hij ruikt erg lekker, dat wel.
Verwijderd
Citaat:
Mijn pizza is er die ik nu lekker op ga eten. Daarna ga ik een ultra lange douche houden dan lekker in de jogginbroek op de bank wachten tot mama thuiskomt.
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt zeker Hugo Boss-deo of iets in die trant?
Dove want die is vrij neutraal en mijn luchtje vind ik te lekker (en stiekem ook wel een beetje te duur) om dat met iets anders te verpesten
Oud 08-10-2010, 18:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zag laatst bij de Kruidvat die flesjes eau de toilette van Hugo Boss e.d. staan, en facepalmde even bij het zien van de prijzen
mwah, je hoeft het niet elke dag te gebruiken hè. Ik doe ongeveer een jaar met een flesje meur.
Oud 08-10-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Koken en in de koelkast en patatje halen
Dan is alles heel warm op 't moment dat ik het in de koelkast zet, volgens mij is dat slecht voor de koelkast. Bovendien is er dan geen tijd voor de patat, denk ik. Hmm!

Citaat:
Of je bakt een ei
Er is geen ei
Oud 08-10-2010, 18:19
Verwijderd
Ik ga me wel aankleden terwijl ik erover nadenk.
Oud 08-10-2010, 18:20
Verwijderd
Ik dacht vandaag weer dat ik een forumer zag . Het is echt een paranoide trekje geloof ik.
Oud 08-10-2010, 18:23
Verwijderd
Ik heb Schultenbrau gehaald bij de Aldi.
Oud 08-10-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
proost. -trekt blik pauperbier open <3-
Proost.
Ik heb zin in wodka, maar het mag alleen van mezelf als ik straks weer een beetje fit ben.

Nou zeg, Dexter is nu alweer afgelopen, wat gaat de tijd snel!
Oud 08-10-2010, 18:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb Schultenbrau gehaald bij de Aldi.
ff een half uurtje in de vriezer, en dan niets meer aan doen!

Oud 08-10-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht vandaag weer dat ik een forumer zag . Het is echt een paranoide trekje geloof ik.
Trouwens Etmakas, waarom heb je me van de ranking uitgesloten?
Oud 08-10-2010, 18:25
Verwijderd
damn, ik ben moe
Verwijderd
Citaat:
Trouwens Etmakas, waarom heb je me van de ranking uitgesloten?
Heb ik dat? Ben ik vergeten je een PM te sturen?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou zeg, Dexter is nu alweer afgelopen, wat gaat de tijd snel!
wel hopelijk van die kroost af
Verwijderd

Dit is 'm! (Trimm Trabb naamzoek)
Oud 08-10-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Heb ik dat? Ben ik vergeten je een PM te sturen?
Nee, maar je verschoof de deadline ineens naar voren zodat ik hem niet meer kon inleveren!

Citaat:
Ja Astor.
Oud 08-10-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar je verschoof de deadline ineens naar voren zodat ik hem niet meer kon inleveren!
Ohja! Maar ik kan eigenlijk nooit om acht uur achter de computer, dus vandaar.
Oud 08-10-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vond ze als bijfiguren wel leuk, maar nu kwamen ze wel errug naar voren idd!
Oud 08-10-2010, 18:29
Carn
Carn is offline
Iemand hier die Boardwalk Empire kijkt
Oud 08-10-2010, 18:30
Verwijderd
Same shit over here Medeia. Maar goed, volgende keer beter met de ranking
Oud 08-10-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ohja! Maar ik kan eigenlijk nooit om acht uur achter de computer, dus vandaar.
Dat kan wel zijn, maar het is eerlijker de uitslag dan maar later te posten of in de PM al aan te geven dat de deadline is veranderd. Ik kon voor vijven namelijk niet op de computer en WT blijkbaar ook niet, dat lijkt me gezien het spel iets belangrijker.
Oud 08-10-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Iemand hier die Boardwalk Empire kijkt
Nee. Zou het moeten?
Oud 08-10-2010, 18:33
Verwijderd
Het wordt een oude grijze mannen-parade, dat nieuwe kabinet.
Oud 08-10-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Dat kan wel zijn, maar het is eerlijker de uitslag dan maar later te posten of in de PM al aan te geven dat de deadline is veranderd. Ik kon voor vijven namelijk niet op de computer en WT blijkbaar ook niet, dat lijkt me gezien het spel iets belangrijker.
De volgende keer zal ik het aangeven. Maar dan nog, de tijd stond in de PM.
Ik zal de post van deze ronden ook nog even editten om het duidelijker te maken.
Oud 08-10-2010, 18:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee. Zou het moeten?

Boardwalk Empire is an American television series from premium cable network HBO, set in Atlantic City, New Jersey, during the Prohibition era. Starring Steve Buscemi, the show is adapted from Nelson Johnson's book, Boardwalk Empire: The Birth, High Times, and Corruption of Atlantic City by Emmy Award-winning screenwriter and producer Terence Winter of The Sopranos.

The first episode was directed by Martin Scorsese. On September 1, 2009, HBO picked up the series for an additional 11 episodes.[2] The series debuted on September 19, 2010.

On September 21, 2010, Boardwalk Empire was renewed for a second season after the premiere episode gained HBO's highest ratings for any premiere since 2004's Deadwood.

Boardwalk Empire is a period drama focusing on Enoch "Nucky" Thompson (based on the historical Enoch L. Johnson),[4] a political figure who rose to prominence and controlled Atlantic City, New Jersey during the Prohibition period of the 1920s and 1930s. Nucky interacts with several historical figures in both his personal and political life, including mobsters, politicians, government agents, and the common folk who looked up to him. The government also takes an interest in the bootlegging and other illegal activities in the area, sending agents to investigate possible mob connections but also looking at Nucky's expensive and lavish lifestyle for a county political figure.
Oud 08-10-2010, 18:35
Verwijderd
Ik ga naar Delft, daaag!
Oud 08-10-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
De volgende keer zal ik het aangeven. Maar dan nog, de tijd stond in de PM.
Ik zal de post van deze ronden ook nog even editten om het duidelijker te maken.
Huh echt? Dan is het mijn fout, sorry!
Oud 08-10-2010, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ga naar Delft, daaag!
Veel plezier in delft!
Pizza op, nu afwas doen.

Ik vind een aantal politici wel heet hoor.
Oud 08-10-2010, 18:37
Verwijderd
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien van Boardwalk Empire en het is erg tof.
Oud 08-10-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind een aantal politici wel heet hoor.
Balkenende?
Oud 08-10-2010, 18:38
Verwijderd
Gerda Verburg!
Oud 08-10-2010, 18:38
Verwijderd
Beh ik had vies gekookt. Uit pakjes, dus het is iig niet mijn eigen schuld (a). Nou ja, een beetje. Nu heb ik koffie en ik ga zo denk ik vroeg in bed rondkrioelen met een boek want man gaat het hele weekend gamen ;x
Oud 08-10-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Balkenende?
Nee!!!!!!!
Verwijderd
Citaat:
Gerda Verburg!
Dat haar, dat haar
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien van Boardwalk Empire en het is erg tof.
Oud 08-10-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Boardwalk Empire is an American television series from premium cable network HBO, set in Atlantic City, New Jersey, during the Prohibition era. Starring Steve Buscemi, the show is adapted from Nelson Johnson's book, Boardwalk Empire: The Birth, High Times, and Corruption of Atlantic City by Emmy Award-winning screenwriter and producer Terence Winter of The Sopranos.

The first episode was directed by Martin Scorsese. On September 1, 2009, HBO picked up the series for an additional 11 episodes.[2] The series debuted on September 19, 2010.

On September 21, 2010, Boardwalk Empire was renewed for a second season after the premiere episode gained HBO's highest ratings for any premiere since 2004's Deadwood.

Boardwalk Empire is a period drama focusing on Enoch "Nucky" Thompson (based on the historical Enoch L. Johnson),[4] a political figure who rose to prominence and controlled Atlantic City, New Jersey during the Prohibition period of the 1920s and 1930s. Nucky interacts with several historical figures in both his personal and political life, including mobsters, politicians, government agents, and the common folk who looked up to him. The government also takes an interest in the bootlegging and other illegal activities in the area, sending agents to investigate possible mob connections but also looking at Nucky's expensive and lavish lifestyle for a county political figure.
Steve Buscemi. <333 Michael Pitt <3. Die vrouwen <3333 Mannen in jaren twintig/dertig-pakken. <33333 Dit ga ik kijken!
Oud 08-10-2010, 18:41
Carn
Carn is offline
huhu ik had al een idee dat het iets voor jou was
Oud 08-10-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
huhu ik had al een idee dat het iets voor jou was

Ik vind mezelf altijd wel cool iedere keer als ik van die non-clich-voor-vrouwen-dingen kan genieten.
Oud 08-10-2010, 18:43
Carn
Carn is offline
en terecht
Oud 08-10-2010, 18:44
Verwijderd
Michael Pitt komt me zó bekend voor, maar ik weet niet waarvan. Ik zie niks bekends op zijn imdb-pagina, alleen Dawsons Creek en dat keek ik maar af en toe.
Oud 08-10-2010, 18:46
Verwijderd
Steve Buscemi.
Oud 08-10-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Michael Pitt komt me zó bekend voor, maar ik weet niet waarvan. Ik zie niks bekends op zijn imdb-pagina, alleen Dawsons Creek en dat keek ik maar af en toe.
Funny Games US!
Oud 08-10-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Steve Buscemi.
Hij is hét bewijs dat vrouwen niet zo op uiterlijk vallen.
Oud 08-10-2010, 18:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]

Dit is 'm! (Trimm Trabb naamzoek)
Godver.

Citaat:
Steve Buscemi. <333 Michael Pitt <3. Die vrouwen <3333 Mannen in jaren twintig/dertig-pakken. <33333 Dit ga ik kijken!
uhuh uhuh uhuh!!!
Verwijderd
Steve Buscemi <3
Verwijderd
Citaat:
Hij is hét bewijs dat vrouwen niet zo op uiterlijk vallen.
Iedereen weet toch dat vrouwen vooral op status vallen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten