Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 19:44
Allure
Allure is offline
Een kind brengt zoveel verantwoordelijkheden met zich mee. Mocht je klaar zijn met het leven dan heb je een doorleefplicht.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Mwa weet ik niet. Zeker de eerste maanden voel je je zoals Moz al zei kwijlerig en rozewolkerig gelukkig. Daarna word je denk ik weer je oude zelf ja.
Volgens mij is dat kwijlerige een beetje overdreven hoor, genoeg moeders die denken dat ze zich zo zouden moeten voelen, maar zich eigenlijk echt vreselijk voelen omdat je hormonen na een bavalling natuurlijk over hoop liggen en je ineens volledig verantwoordelijk bent voor zo'n klein mensje... Roze wolk is echt niet zo vanzelfsprekend, het wisselt zich vaak af met flinke kraamtranen.
Verwijderd
Citaat:
wat doen jullie vanavond, schatjes?
Forumen natuurlijk. En jij?
Verwijderd
Citaat:
Tenzij je een post-natale depressie krijgt en je je afvraagt wat je in godsnaam moet met die kleine poepende schreeuwerd.
Lijkt me heel erg ja.

Ik zal dat wel weer krijgen

*afklopt*
Oud 09-10-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Forumen natuurlijk. En jij?
studieboeken lezen en thee drinken, zo tegennatuurlijk op zaterdagavond <3
Oud 09-10-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat kwijkerige een beetje overdreven hoor, genoeg moeders die denken dat ze zich zo zouden moeten voelen, maar zich eigenlijk echt vreselijk voelen omdat je hormonen na een bavalling natuurlijk over hoop liggen en je ineens volledig verantwoordelijk bent voor zo'n klein mensje... Roze wolk is echt niet zo vanzelfsprekend, het wisselt zich vaak af met flinke kraamtranen,
Kan ook ja! Het kan allemaal. Je hoort ook vaak genoeg, als alles goed gegaan is, dat ze náást de vermoeidheid en de onzekerheid gewoon ontzettend gelukkig zijn met de nieuwe baby, maar aan de andere kant is het wel een heel hectische periode natuurlijk.
Oud 09-10-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Als je jezelf nogal ongelukkig voelt, wordt dat niet ineens beter omdat je ineens kinderen hebt gebaard.
Het kan natuurlijk wel (of een andere 'gelukkige' gebeurtenis).
Verwijderd
Speaking about it, het zal wel heel gek worden hè Moz, dat je zometeen geen tijd meer hebt om hier vaak te zijn, omdat je dan moe en wanhopig onder de babykots op de bank ligt.
Verwijderd
Zo, even eten.
Oud 09-10-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Speaking about it, het zal wel heel gek worden hè Moz, dat je zometeen geen tijd meer hebt om hier vaak te zijn, omdat je dan moe en wanhopig onder de babykots op de bank ligt.
In mijn kraamtijd lig ik gewoon lekker de hele dag met Baby of bed te forummen
Oud 09-10-2010, 19:47
Verwijderd
Gelijk een account voor 'm aanmaken, jongste forummer ooit
Oud 09-10-2010, 19:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
In mijn kraamtijd lig ik gewoon lekker de hele dag met Baby of bed te forummen
Zodra baby er is moet hij/zij natuurlijk ook een eigen account he!

edit: hehehe, idiotic minds think alike.
Oud 09-10-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een foto dat ik een kom pap op m'n hoofd heb en heel zielig kijk. Dat was enkele seconde nadat ik de pap in het gezicht van m'n moeder spuugde
Oud 09-10-2010, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Zodra baby er is moet hij/zij natuurlijk ook een eigen account he!

edit: hehehe, idiotic minds think alike.
Het is een hij Trimm, wist je dat nog niet?
Verwijderd
Citaat:
studieboeken lezen en thee drinken, zo tegennatuurlijk op zaterdagavond <3
QFT
Verwijderd
Ja, nu wil ik dus ook weer baby's!
Oud 09-10-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een foto dat ik een kom pap op m'n hoofd heb en heel zielig kijk. Dat was enkele seconde nadat ik de pap in het gezicht van m'n moeder spuugde
Oja, wil je Cherrybomb opnieuw downloaden? Want deze stopte telkens na elk hoofdstuk, vet raar.
En er was alleen Duitse ondertiteling. Het is Iers, dus nogal moeilijk te verstaan zonder ondertiteling. Engelse mag ook.
Oud 09-10-2010, 19:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het is een hij Trimm, wist je dat nog niet?
Dat wissik nie!
Tof, dan word 't een echt Mozje!
Oud 09-10-2010, 19:54
Verwijderd
of het lag aan m'n dvdspeler, in dat geval word ik echt wanhopig, want van m'n betere dvdspeler ben ik de afstandsbediening nog steeds kwijt.
Allure
Allure is offline
Ik weet hoe de baby van Moz gaat heten!
Verwijderd
Ik zit op m'n praatstoel.
Verwijderd
Citaat:
Ik weet hoe de baby van Moz gaat heten!
nieeet!

Dat weet ze zelf nog niet eens volgens mij
Oud 09-10-2010, 19:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zit op m'n praatstoel.
Op je typstoel!
Allure
Allure is offline
Ik heb een voorgevoel.
Verwijderd
Als ik gedronken heb ga ik heel erg veel praten.

Als ik dan nog meer drink word ik juist weer moe.
Oud 09-10-2010, 19:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als ik gedronken heb ga ik debiel doen en zingen enzo.
Oud 09-10-2010, 19:56
Verwijderd
Wanneer begint het laatste trimester?

Weet iemand dat?
Oud 09-10-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Als ik gedronken heb ga ik debiel doen en zingen enzo.
Ik zing ook zonder drank!
Oud 09-10-2010, 20:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Muuh, er is nu een harde party aan de gang, waarvoor ik ben uitgenodigd en er is heel veel booze enzo, maar tóch heb ik er moeite mee om op te staan er heen te gaan. Ik heb helemaal niks leuks om aan te trekken enzo.
Oud 09-10-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Muuh, er is nu een harde party aan de gang, waarvoor ik ben uitgenodigd en er is heel veel booze enzo, maar tóch heb ik er moeite mee om op te staan er heen te gaan. Ik heb helemaal niks leuks om aan te trekken enzo.
Te erg, maar ik heb altijd dat de gedachte dat ik ergens naartoe kan al gerustellend is, dan hoef ik er niet eens heen.

oh oh wat ben ik weer triest. :')
Oud 09-10-2010, 20:19
Verwijderd
Ik ben altijd heel goed in het namen raden van Ik hou van Holland.

Ik ken ook iedereen, wuhu.
Oud 09-10-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Oja, wil je Cherrybomb opnieuw downloaden? Want deze stopte telkens na elk hoofdstuk, vet raar.
En er was alleen Duitse ondertiteling. Het is Iers, dus nogal moeilijk te verstaan zonder ondertiteling. Engelse mag ook.
Oja, ik had de download niet nagekeken. Maar dit was de enige waarbij stond dat hij engels ondertiteld is. De rest is of Duits gesproken of Duits ondertiteld.
Oud 09-10-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Oja, ik had de download niet nagekeken. Maar dit was de enige waarbij stond dat hij engels ondertiteld is. De rest is of Duits gesproken of Duits ondertiteld.
Nou hij was dus niet Engels ondertiteld.

Verdomme! Waarom nou weer Duits? Kan je nog even beter zoeken?
Oud 09-10-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd heel goed in het namen raden van Ik hou van Holland.

Ik ken ook iedereen, wuhu.
Ik kijk ook, maar ik kende weer bijna niemand. Ik vind het ook altijd jammer als Jeroen sporters krijgt, want die kent hij weer niet maar ik juist wel. Dus dan krijg je weer zo'n cryptische omschrijving, ipv dat hij zegt: middenvelder PSV.
Oud 09-10-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Nou hij was dus niet Engels ondertiteld.

Verdomme! Waarom nou weer Duits? Kan je nog even beter zoeken?
Ik had al goed gezocht toen ik thuis was. Ik kan nog wel wat torrents bekijken, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.
Oud 09-10-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Wanneer begint het laatste trimester?

Weet iemand dat?
In maart/april denk ik
Oud 09-10-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk ook, maar ik kende weer bijna niemand. Ik vind het ook altijd jammer als Jeroen sporters krijgt, want die kent hij weer niet maar ik juist wel. Dus dan krijg je weer zo'n cryptische omschrijving, ipv dat hij zegt: middenvelder PSV.
Ik zit dan te roepen naar de tv, want ik weet het dan allang en de kandidaten nog niet.

Als mensen mij in hun team hadden bij ik Hou van Holland waren ze echt blij jonge. Want ik ben meestal ook goed in het spellen, en in de overige vragen eigenlijk ook. :')
Oud 09-10-2010, 20:24
Verwijderd
Oei ik heb een glas wijn op en ik val al bijna in slaap nog maar even twijfelen over wat ik ga doen vanavond!
Oud 09-10-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zit dan te roepen naar de tv, want ik weet het dan allang en de kandidaten nog niet.

Als mensen mij in hun team hadden bij ik Hou van Holland waren ze echt blij jonge. Want ik ben meestal ook goed in het spellen, en in de overige vragen eigenlijk ook. :')
Ja dat is waar. Aan mij hebben ze alleen profijt met de rekenvraag, hoewel Peter hem regelmatig even snel heeft als ik
Oud 09-10-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is waar. Aan mij hebben ze alleen profijt met de rekenvraag, hoewel Peter hem regelmatig even snel heeft als ik
Huh zit er een rekenvraag in Ik Hou van Holland?
Oud 09-10-2010, 20:28
Verwijderd
Godsamme, ze weten weer een aantal dingen niet waarvan ik denk

Zijn zij dan zo dom of ik zo slim?

Ik denk toch dat eerste, laat ik mezelf niet teveel credit geven.

edit: nee, ik denk toch het laatste.
Oud 09-10-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt, maar naar mijn idee ben je er zelf nog niet overtuigd en heb je nog ergens een beetje hoop.
En terecht, bleek later. Het lag aan vodafone.

Ik wou dat ik eindeloos veel tijd had, dan zou ik alle stof voor mijn studie heel goed besturen en nog veel meer extra materiaal, zo interessant vind ik het. In plaats daarvan sjees ik overal een beetje doorheen en kom ik nauwelijks toe aan 'denken over.'
Oud 09-10-2010, 20:38
Verwijderd
Zo. Dat Ik hou van Holland, wasda? Een soort tv-quiz met vragen die over Nederland gaan?
Oud 09-10-2010, 20:39
Verwijderd
Haha Chris, de dispuutmeisjes van Koefnoen hadden het over 'een brokje leggen'.
Oud 09-10-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Zo. Dat Ik hou van Holland, wasda? Een soort tv-quiz met vragen die over Nederland gaan?
Dat heb je nog NOOIT gezien?
Oud 09-10-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Dat heb je nog NOOIT gezien?
nee, ik kijk nooit tv, alleen uitzendinggemistdingen soms
Oud 09-10-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
nee, ik kijk nooit tv, alleen uitzendinggemistdingen soms
Oh.

Ja, er spelen twee teams van BN'ers tegen elkaar en het is allemaal heel jolig met juichend publiek in oranje en rood wit blauw. Je vindt het vast leuk!
Oud 09-10-2010, 20:47
Verwijderd
Het klinkt heel kut ik hou wel heel erg van quizzen, maar een hollandthema ;x;x;x
Oud 09-10-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Huh zit er een rekenvraag in Ik Hou van Holland?
Ja de eerste vraag van het raddraaien was/is een rekenvraag
Oud 09-10-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt heel kut ik hou wel heel erg van quizzen, maar een hollandthema ;x;x;x
Ohja, en het is met een rad!!!

Maar alleen op het laatst. ;x
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten