Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Godsamme, ze weten weer een aantal dingen niet waarvan ik denk

Zijn zij dan zo dom of ik zo slim?

Ik denk toch dat eerste, laat ik mezelf niet teveel credit geven.

edit: nee, ik denk toch het laatste.
Had ik ook inderdaad. Slecht gesteld met hun feitenkennis

Ik vind het trouwens een heul leuk programma
Advertentie
Oud 09-10-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
En terecht, bleek later. Het lag aan vodafone.

Ik wou dat ik eindeloos veel tijd had, dan zou ik alle stof voor mijn studie heel goed besturen en nog veel meer extra materiaal, zo interessant vind ik het. In plaats daarvan sjees ik overal een beetje doorheen en kom ik nauwelijks toe aan 'denken over.'
Ik zal daar verder niet op in gaan.

Dat had ik ook, hoewel het eerlijk gezegd meer door m'n luiheid kwam. Ik ging altijd meer voor 'het kunstje' dan voor de materie. Vooral omdat ik erg goed ben ik het generaliseren van problemen.
Verwijderd
Citaat:
Had ik ook inderdaad. Slecht gesteld met hun feitenkennis

Ik vind het trouwens een heul leuk programma
Wut? Dat had ik nou echt niet van jou verwacht!
Verwijderd
Citaat:
Haha Chris, de dispuutmeisjes van Koefnoen hadden het over 'een brokje leggen'.
Oud 09-10-2010, 20:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Godsamme, ze weten weer een aantal dingen niet waarvan ik denk

Zijn zij dan zo dom of ik zo slim?
Hallo mevrouw van Gaal!

Ik kijk wel eens naar Ik Hou Van Holland, maar ik vind Jeroen en Peter gewoon heel tof. De rest hoeft van mij niet zo.
Oud 09-10-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Hallo mevrouw van Gaal!
Ja, ik heb wel vaker van Gaal-momentjes.
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt heel kut ik hou wel heel erg van quizzen, maar een hollandthema ;x;x;x
Het zijn voornamelijk vragen over Nederland, maar in deze nieuwe editie wel minder. Nu zijn het meer vragen over BN'ers en vroeger ging het meer over sport (Hoewel dat natuurlijk ook BNérs zijn) en algemene kennis over NL.
Verwijderd
Citaat:
Hallo mevrouw van Gaal!

Ik kijk wel eens naar Ik Hou Van Holland, maar ik vind Jeroen en Peter gewoon heel tof. De rest hoeft van mij niet zo.
In het begon vond ik Peter kut, omdat hij het winnen te serieus nam. Nu is dat beter. Maar ik mis Beau nog steeds.
Oud 09-10-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
In het begon vond ik Peter kut, omdat hij het winnen te serieus nam. Nu is dat beter. Maar ik mis Beau nog steeds.
Nee, Beau met zijn neppe 'ik ga weer iets slopen of ik klim weer in het decor'-momenten
Oud 09-10-2010, 20:56
Verwijderd
Ik zal eens een aflevering kijken. Die van vorige week, die staat online.
Oud 09-10-2010, 20:56
Verwijderd
Weet iemand wat ik moet doen als ik geen dingen meer kan installeren? Net probeer ik bijvoorbeeld QuickTime te installeren, maar hij heeft al snel weer:
Citaat:
Fout bij het lezen van het bestand (...). Controleer of het bestand bestaat en of u er toegang toe hebt.
Oud 09-10-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Nee, Beau met zijn neppe 'ik ga weer iets slopen of ik klim weer in het decor'-momenten
Ja ik ben vooral voor Beau omdat hij een boek over het studentenleven had geschreven

Ah, ik zie nu dat ze geen rekenvraag meer hebben
Oud 09-10-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand wat ik moet doen als ik geen dingen meer kan installeren? Net probeer ik bijvoorbeeld QuickTime te installeren, maar hij heeft al snel weer:
Verwijder het bestand en download het opnieuw
Oud 09-10-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben vooral voor Beau omdat hij een boek over het studentenleven had geschreven

Ah, ik zie nu dat ze geen rekenvraag meer hebben
God ja, dat irritante boek. Wat is het toch een irritante corpsbal.
Verwijderd
Zo wat een laag percentage! Ik vind het altijd wel leuk als ik nageroepen word
Verwijderd
Citaat:
God ja, dat irritante boek. Wat is het toch een irritante corpsbal.
Oud 09-10-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Zo wat een laag percentage! Ik vind het altijd wel leuk als ik nageroepen word
wat?
Verwijderd
Het lijkt me trouwens best wel leuk om met Bridget bij de familie De Mol te zijn met kerst
Verwijderd
Citaat:
wat?
Nouja niet dat dat regelmatig gebeurd ofzo. IIG niet zo vaak als bij jou
Oud 09-10-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Nouja niet dat dat regelmatig gebeurd ofzo. IIG niet zo vaak als bij jou
Waar heb je het over dan? Percentage?

Oh wacht sorry! Ik heb 'm niet meer op RTL4 staan!
(K)
Oud 09-10-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je het over dan? Percentage?
Nee, dat je wordt nageroepen/gefloten

ik denk rond de 500 kcal, iig meer dan 320
Oud 09-10-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat je wordt nageroepen/gefloten

ik denk rond de 500 kcal, iig meer dan 320
ik keek niet meer!
Oud 09-10-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zal daar verder niet op in gaan.

Dat had ik ook, hoewel het eerlijk gezegd meer door m'n luiheid kwam. Ik ging altijd meer voor 'het kunstje' dan voor de materie. Vooral omdat ik erg goed ben ik het generaliseren van problemen.
Hoeft ook niet.

Mwoa, ik ben alles behalve lui, maar wel beperkt in energie en zo. Echt doodzonde vind ik het, als ik twee jaar over deze master zou mogen doen zonder extra dingen te hoeven doen, zou ik er uiteindelijk veel meer uithalen.

Citaat:
Verwijder het bestand en download het opnieuw
Deed ik al, helpt niet.
Oud 09-10-2010, 21:03
Verwijderd
Ik neem 'm wel mee naar bed. Daar ligt hij altijd. ;x

Oh het is heel slecht zeggen ze. Nou, dan zal ik nu wel kanker hebben!
Oud 09-10-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
ik keek niet meer!
Het was minder, het ging om de hoeveelheid cal in een tompoes
Oud 09-10-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Hoeft ook niet.

Mwoa, ik ben alles behalve lui, maar wel beperkt in energie en zo. Echt doodzonde vind ik het, als ik twee jaar over deze master zou mogen doen zonder extra dingen te hoeven doen, zou ik er uiteindelijk veel meer uithalen.

Deed ik al, helpt niet.
hoezo ben je beperkt in energie?

Welke master deed je ook alweer? Iets met staatsrecht? En wat voor extra dingen doe je dan?
Oud 09-10-2010, 21:06
Verwijderd
Medeia: maar dat kan toch, er twee jaar over doen?
Oud 09-10-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik neem 'm wel mee naar bed. Daar ligt hij altijd. ;x

Oh het is heel slecht zeggen ze. Nou, dan zal ik nu wel kanker hebben!
Waar heb je het over, je mobiel? Nee daar komt vrijwel geen ioniserende straling vanaf.
Oud 09-10-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je het over, je mobiel? Nee daar komt vrijwel geen ioniserende straling vanaf.
Nee het leek mij ook al onzin, maar m'n moeder moppert altijd als ze ziet dat ik 'm naast m'n kussen heb liggen.
Oud 09-10-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat altijd een afweging, snelheid - kwaliteit. Ik ga altijd voor snelheid. Als ik een tentamen haal met een 5, ga ik het nier herkansen.
Oud 09-10-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Nee het leek mij ook al onzin, maar m'n moeder moppert altijd als ze ziet dat ik 'm naast m'n kussen heb liggen.
Dat maakt niet uit, sterker nog, als je moeder zich daar druk om maakt, kan ze beter verhuizen. De achtergrondstraling op Flakkee is behoorlijk hoog in vergelijking met de rest van Nederland.
En dat zeg ik als stralingsdeskundige
Oud 09-10-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt niet uit, sterker nog, als je moeder zich daar druk op maakt, kan ze beter verhuizen. De achtergrondstraling op Flakkee is behoorlijk hoog in vergelijking met de rest van Nederland.
echt? Wat is achtergrondstraling dan?
Oud 09-10-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
echt? Wat is achtergrondstraling dan?
Straling uit de grond, de ruimte, bouwwerkzaamheden en medische behandelingen. Grond bij de zee en rivieren, geeft meer straling af dan ergens in Overijssel.
Oud 09-10-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
hoezo ben je beperkt in energie?

Welke master deed je ook alweer? Iets met staatsrecht? En wat voor extra dingen doe je dan?
Gezondheid.

Ik doe geen extra dingen, maar ik bedoel, ik zou graag twee jaar over een master doen maar niet door extra vakken te nemen/hebben, maar gewoon omdat de vakken trager gaan dan ze nu gaan.

Citaat:
Ja, ehm, technisch. Maar ik heb er geen geld voor en het staat niet echt goed op je CV, het wordt als vertraging gezien en als je daar geen goede reden (bestuursfunctie of iets dergelijks) voor hebt is dat een beetje jammer.
Oud 09-10-2010, 21:14
Verwijderd
Mja ik vind dat je er dan wel een goede reden voor hebt, voor die vertraging en dat zien ze dan toch ook terug in je cijfers?
Oud 09-10-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Gezondheid.

Ik doe geen extra dingen, maar ik bedoel, ik zou graag twee jaar over een master doen maar niet door extra vakken te nemen/hebben, maar gewoon omdat de vakken trager gaan dan ze nu gaan.
Ah oke, wat heb je dan? Hoewel je gezien je eerdere antwoord daar niet echt antwoord op wil geven
Citaat:

Ja, ehm, technisch. Maar ik heb er geen geld voor en het staat niet echt goed op je CV, het wordt als vertraging gezien en als je daar geen goede reden (bestuursfunctie of iets dergelijks) voor hebt is dat een beetje jammer.
Ja, ik kan me dat bij rechten wel voorstellen. Bij veel technische studies wordt een gemiddelde van 7 jaar aanvaard.
Oud 09-10-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Mja ik vind dat je er dan wel een goede reden voor hebt, voor die vertraging en dat zien ze dan toch ook terug in je cijfers?
Vind je? Ik weet niet of ik dat in een sollicitatiebrief zo kan verkopen hoor. "Ja ik vond het interessant om overal maar heel diep op in te gaan dus ik deed in een jaar maar de helft van wat anderen deden, ziet u.'' Bovendien haal ik al goede cijfers, over het algemeen, alleen heb ik daarvoor dus slecht oppervlakkig de stof hoeven bestuderen.

Citaat:
Ah oke, wat heb je dan? Hoewel je gezien je eerdere antwoord daar niet echt antwoord op wil geven

Ja, ik kan me dat bij rechten wel voorstellen. Bij veel technische studies wordt een gemiddelde van 7 jaar aanvaard.
Dat heb je bij het juiste eind.
Hahaha, 7 jaar, ze zien me aankomen. Dan is je kennis al weer zo verouderd dat je zowat opnieuw kunt beginnen.
Oud 09-10-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Vind je? Ik weet niet of ik dat in een sollicitatiebrief zo kan verkopen hoor. "Ja ik vond het interessant om overal maar heel diep op in te gaan dus ik deed in een jaar maar de helft van wat anderen deden, ziet u.'' Bovendien haal ik al goede cijfers, over het algemeen, alleen heb ik daarvoor dus slecht oppervlakkig de stof hoeven bestuderen.

Dat heb je bij het juiste eind.
Hahaha, 7 jaar, ze zien me aankomen. Dan is je kennis al weer zo verouderd dat je zowat opnieuw kunt beginnen.
ja sowieso duurt een studie bij ons 5 jaar. En daarnaast is het niet echt aan verandering onderhevig wat de meer 'sociale' studies, en ik reken daar rechten min of meer ook onder vanwege het maatschappelijke aspect dat toch een rol speelt, wel zijn.
Oud 09-10-2010, 21:21
Verwijderd
Hebben jullie ook weleens dat je een hele post zit te typen, maar dan denk 'nah' en 'm weer uitwist?
Oud 09-10-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
ja sowieso duurt een studie bij ons 5 jaar. En daarnaast is het niet echt aan verandering onderhevig wat de meer 'sociale' studies, en ik reken daar rechten min of meer ook onder vanwege het maatschappelijke aspect dat toch een rol speelt, wel zijn.
Rechten is een van de meest extreme denk ik. Ik moet nu al heel veel dingen die ik twee jaar geleden over (oja, dat vroeg je ook nog, wat ik nou precies deed, ik doe Staats- en Bestuursrecht) de Algemene wet bestuursrecht heb geleerd vergeten. En dat zijn dan alleen nog maar de wetswijzigingen, laat staan de interpretatie van wetten door de rechterlijke macht.
Verwijderd
Net nog
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat je een hele post zit te typen, maar dan denk 'nah' en 'm weer uitwist?
Ja.
Verwijderd
Citaat:
Nouja hele post, meestal 2 regels oid
Oud 09-10-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Het is idd meer iets om het in een gesprek over te hebben. En eigenlijk heb ik het idee dat 2 jaar over je master doen meer voorkomt dan hem in 1 jaar doen.
Maar ja, misschien is het niet handig als je heel ambitieus en zo bent.
Oud 09-10-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ja. Nou ja, dan wis ik niet, maar dan klik ik gewoon op De Kantine ipv Reactie versturen.
Oud 09-10-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Rechten is een van de meest extreme denk ik. Ik moet nu al heel veel dingen die ik twee jaar geleden over (oja, dat vroeg je ook nog, wat ik nou precies deed, ik doe Staats- en Bestuursrecht) de Algemene wet bestuursrecht heb geleerd vergeten. En dat zijn dan alleen nog maar de wetswijzigingen, laat staan de interpretatie van wetten door de rechterlijke macht.
Ja precies, maar als het dermate aan verandering onderhevig is, lijkt me een langere studieduur alleen maar een plus, omdat je dan dingen uit verschillende perspectieven hebt leren bekijken en ook de veranderingen daarin begrijpt. /sollicitatiebrief
Oud 09-10-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ja. Nou ja, dan wis ik niet, maar dan klik ik gewoon op De Kantine ipv Reactie versturen.
Ok, dat versta ik (ook) onder wissen
Oud 09-10-2010, 21:26
Verwijderd
Ik zit het nu gewoon weer te doen
Oud 09-10-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Het is idd meer iets om het in een gesprek over te hebben. En eigenlijk heb ik het idee dat 2 jaar over je master doen meer voorkomt dan hem in 1 jaar doen.
Maar ja, misschien is het niet handig als je heel ambitieus en zo bent.
Meen je? Ik vraag me dat soort dingen serieus af. Ik heb niet bepaald een indrukwekkend CV dus ik maak me altijd een beetje zorgen om ''de concurrentie'' die allerlei bestuursfuncties heeft bekleed of relevantie bijbaantjes heeft gehad.

Citaat:
Ja precies, maar als het dermate aan verandering onderhevig is, lijkt me een langere studieduur alleen maar een plus, omdat je dan dingen uit verschillende perspectieven hebt leren bekijken en ook de veranderingen daarin begrijpt. /sollicitatiebrief
Hmm, daar heb je wel een punt. Nouja, of het nou is omdat ik liever dieper op de stof in ga of niet, waarschijnlijk loop ik hoe dan ook vertraging op omdat ik mijn scriptie niet af had op het punt dat ik hem af wilde hebben en misschien is het dan ook wel net zo handig een vak te laten vallen en dat volgend jaar opnieuw te doen. Ik weet het niet, binnenkort maar eens met zo'n studieadviseur-mens praten.
Oud 09-10-2010, 21:31
Verwijderd
Hebben jullie nog plannen voor vanavond?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten