Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En nu ga ik mij weer op de SGP-jurisprudentie storten, grrrr. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier Moz, jij vindt het vast ook leuk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Enige tijd geleden was de biologische kaas gigantisch in de aanbieding bij de AH, dus toen heb ik er like een kilo van gekocht. Alleen had ik niet goed gekeken, want bij thuiskomst bleek het oude kaas te zijn, en ik houd alleen van jonge kaas. Maar weggooien is zonde dus ik at 'm alsnog af en toe, met afnemende tegenzin, en nu hij eindelijk op is heb ik eigenlijk wel zoiets van 'hm jammer'. M.a.w. ik lust nu kennelijk ook oude kaas
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar ga je heen, Sann?
Hm. Er is een studio, voor 400 euro incl. Je krijgt huursubsidie. Hij ligt midden in de stad. Hij is schoon en ongeveer 30 m2 in totaal. Er bestaat een kans dat ik hem kan hebben, maar ik heb op het moment natuurlijk nauwelijks geld dankzij m'n werk en het scheelt toch best veel met de huur die ik nu betaal. Daarbij is het bij een hospita, die niet van drukte houdt, en naast het huis waar m'n beste vriendinnetje woont, die absoluut mijn beste vriendinnetje is, maar met haar gezeur en kwaaltjes iedere dag me misschien nog wel eens op de zenuwen zou kunnen gaan werken.. Hm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En lastig wat betreft studio, hmz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |