Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2010, 00:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat idee heb ik ook wel eens.
Vooral als ik ergens ben waar veel mensen zijn. Dan kijk ik om me heen en erger ik me kapot aan iedereen en fantaseer ik soms dat ik ze allemaal overhoop schiet, of dat ik ze keihard voor hun stomme muilen sla.

Ik weet niet wat ik moet doen aan mijn woede uitbarstingen, maar ik raak soms gewoon ZO gefrustreerd door mensen. Ooit ben ik zelfs zo kwaad geworden dat ik m'n eigen vader schopte. Ik had er meteen spijt van, maar ik kon niks anders met m'n boosheid.
hmm. Bij mij is het net andersom, mijn idee van "boos" komt van mijn ouders en ik wil never nooit 'boos' worden op hun manier. Dan maar de emotieloze koele kikker, alles beter dan dingen doen die totaal nergens op slaan

Citaat:
Ik ben óf heel talig en daarmee blaas ik sommige mensen omver (maar bij veel mannen lukt me dat toch niet ) óf ik word emotioneel.
Talig?
Oud 11-10-2010, 00:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb dit ook hoor. Is denk ik redelijk normaal.
Ik denk dat wij allebei niet vallen onder de categorie 'redelijk normaal'
Oud 11-10-2010, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Wat een gave vergelijking. Ikzelf vind mezelf dan weer vaak te veel 'acteren', maar ach.
Ik vond het juist best geloofwaardig echt!

Of nou ja, ik had wel door dat het niet echt bedoeld was, maar wel echt heel leuk 'echt' geacteerd
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat wij allebei niet vallen onder de categorie 'redelijk normaal'
Oke. ook goed!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou als ik echt boos ben laat ik weinig meer over van degene op wie ik boos ben. Niet in fysiek opzicht, natuurlijk, maar verbaal/mentaal. En dat is niet altijd proportioneel zegmaar.
Spannend! Ik vind dat altijd erg gevaarlijk om te doen, want dat is juist munitie voor de ander om dan ook buiten-proportioneel dingen te zeggen en dan ben je vaak nog verder weg
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik dus weer niet. Huilen is stom.
Vaak wel. Maar een paar jaar terug kon ik echt nooit huilen en dat was ook echt niet ok. Dus beter dat ik het nu af en toe wel kan. Alleen komt het soms gewoon slecht uit.
Oud 11-10-2010, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar aan?
*tandenborstel in mond, laatste forumcheck*

nou ja, ik weet niet, ik word een beetje agressief van denken aan exen en hoe alles liep en gelopen is en ik word boos op mezelf omdat ik daar boos om word!
Oud 11-10-2010, 00:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Poeh hee, wat een boosheid in dit topic! AAAARGH!

Weltrusten alvast 'cnelis.
Carn
Carn is offline
toen het uit ging met mn ex was ze bijna verontwaardigd om het feit dat ik er zo ogenschijnlijk 'makkelijk' mee om ging, huhu.
Verwijderd
Citaat:
Spannend! Ik vind dat altijd erg gevaarlijk om te doen, want dat is juist munitie voor de ander om dan ook buiten-proportioneel dingen te zeggen en dan ben je vaak nog verder weg
Klopt. Ik kan goed heel nare dingen zeggen tegen mensen als ik boos ben, maar ik ben dan wel weer gekwetst en verdrietig en boos als mensen dan hetzelfde terugdoen. Daar kan je dan op wachten natuurlijk.
Oud 11-10-2010, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben tot nu altijd de sterkste geweest, geloof ik.
Edit: het gaat ook niet alleen om de dingen die ik zeg natuurlijk, maar ook de manier waarop. Ik heb een heel lange adem als het goed is, kan héél goed heel veel argumenten vinden en mensen laten geloven dat ik gelijk heb ook al heb ik dat evident niet.
Citaat:
*tandenborstel in mond, laatste forumcheck*

nou ja, ik weet niet, ik word een beetje agressief van denken aan exen en hoe alles liep en gelopen is en ik word boos op mezelf omdat ik daar boos om word!
Emg. Ik wist helemaal niet dat het uit was. Jeetje. Ehhh, kut voor je, of zo.
Oud 11-10-2010, 00:43
Verwijderd
Citaat:
hmm. Bij mij is het net andersom, mijn idee van "boos" komt van mijn ouders en ik wil never nooit 'boos' worden op hun manier. Dan maar de emotieloze koele kikker, alles beter dan dingen doen die totaal nergens op slaan

Talig?
Ja, talig is eigenlijk niet het juiste woord Ik bedoel gewoon dat ik heel rationeel blijf en met goede argumenten kom en mezelf boven de situatie stel. En dan is er niet tegen me op te boksen. Maar dat hangt dus héél erg af van de 'tegenstander', zegmaar.
Oud 11-10-2010, 00:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben tot nu altijd de sterkste geweest, geloof ik.
Of de tegenpartij hield gewoon wijselijk zn mond
Oud 11-10-2010, 00:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, talig is eigenlijk niet het juiste woord Ik bedoel gewoon dat ik heel rationeel blijf en met goede argumenten kom en mezelf boven de situatie stel. En dan is er niet tegen me op te boksen. Maar dat hangt dus héél erg af van de 'tegenstander', zegmaar.
ow ach so. Ja, daar was ik ook vreselijk goed in tot ergernis van mijn ex
Oud 11-10-2010, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Of de tegenpartij hield gewoon wijselijk zn mond
Meestal niet. Ik bedoel niet dat ik altijd maar gelijk heb/krijg, maar dat ik tot nu toe meer mensen gekwetst heb dan dat ik gekwetst ben, of zo. En nu lijkt het alsof ik heel vaak ruzie maak, maar dat is helemaal niet zo. Ik ben dan wel gemeen boos, maar ook zelden écht boos.
+ zie edit.
Oud 11-10-2010, 00:47
Verwijderd
Citaat:
ow ach so. Ja, daar was ik ook vreselijk goed in tot ergernis van mijn ex
Mannen zijn daar wel vaker goed in Behalve míjn ex, omg. Dat was het wijf in onze relatie
Oud 11-10-2010, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het juist best geloofwaardig echt!

Of nou ja, ik had wel door dat het niet echt bedoeld was, maar wel echt heel leuk 'echt' geacteerd
Tof, thanks

Ik moet er zelf ook gewoon nog steeds om lachen en ik heb hem al zo vaak gezien Het einde, waar ik helemaal flip, en het moment dat ik bij iemand op de rug spring en sommige van de commentaren van die radio-dj inderdaad

Hij heeft best veel hits op YT ook, opzich.
Oud 11-10-2010, 00:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
edit.
Heh, dat vind ik dan stiekem toch wel zwak van de tegenpartij dat ze zich een ongelijk aan laten praten terwijl dat dus niet zo is ;o

Citaat:
Mannen zijn daar wel vaker goed in Behalve míjn ex, omg. Dat was het wijf in onze relatie
dat moeten hilarische ruzies zijn geweest
Oud 11-10-2010, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Heh, dat vind ik dan stiekem toch wel zwak van de tegenpartij dat ze zich een ongelijk aan laten praten terwijl dat dus niet zo is ;o
Dat is het ook! En dat is wat ik dan gemeen aan mezelf vindt, dat ik daar misbruik van maak zegmaar.

Goed, slaappoging twee, ajuus!
Oud 11-10-2010, 00:53
Verwijderd
Citaat:
dat moeten hilarische ruzies zijn geweest
Dat werden niet echt ruzies. Dat was ook echt niet gezond hoor. Uiteindelijk was ik altijd de trut, want ik zei gewoon tegen hem waar ik last van had, en hij moest altijd huilen of er allerlei huistuinenkeuken-theorietjes op los laten Het was een schat van een jongen trouwens
Oud 11-10-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Tof, thanks

Ik moet er zelf ook gewoon nog steeds om lachen en ik heb hem al zo vaak gezien Het einde, waar ik helemaal flip, en het moment dat ik bij iemand op de rug spring en sommige van de commentaren van die radio-dj inderdaad

Hij heeft best veel hits op YT ook, opzich.
Dat je op iemands rug springt ja

In het begin had ik het even niet door dat het nep was, dus toen dacht ik wel
Oud 11-10-2010, 00:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is het ook! En dat is wat ik dan gemeen aan mezelf vindt, dat ik daar misbruik van maak zegmaar.

Goed, slaappoging twee, ajuus!
venijnig trusten!

Citaat:
Dat werden niet echt ruzies. Dat was ook echt niet gezond hoor. Uiteindelijk was ik altijd de trut, want ik zei gewoon tegen hem waar ik last van had, en hij moest altijd huilen of er allerlei huistuinenkeuken-theorietjes op los laten Het was een schat van een jongen trouwens
je had gewoon de broek aan!
Oud 11-10-2010, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Dat je op iemands rug springt ja

In het begin had ik het even niet door dat het nep was, dus toen dacht ik wel

Ik zou al afhaken bij 'Ik wil mensen raken', dat is echt zo'n nare pretentieuze kutuitspraak
Oud 11-10-2010, 00:56
Verwijderd
Citaat:
je had gewoon de broek aan!
Dat was duidelijk ja
Oud 11-10-2010, 00:57
Verwijderd
Citaat:

Ik zou al afhaken bij 'Ik wil mensen raken', dat is echt zo'n nare pretentieuze kutuitspraak
ja, toen dacht ik nog dat het echt was, en toen dacht ik wel 'Oh Minke "

Verwijderd
Citaat:
Heel herkenbaar.
Verwijderd
Citaat:
ja, toen dacht ik nog dat het echt was, en toen dacht ik wel 'Oh Minke "

Dat is dus goed, dat je dat dacht
Oud 11-10-2010, 00:59
Macrador
Macrador is offline
waarom zijn er nog mensen wakker op dit uur? inclusief mij
Carn
Carn is offline
jongens ik dig die plaat van Hurts behoorlijk
Carn
Carn is offline
Citaat:
waarom zijn er nog mensen wakker op dit uur? inclusief mij
omdat ik pas om 8:30 mn nest uit hoef.
Oud 11-10-2010, 01:00
Verwijderd
Ik weet niet of je er nog bent Trimm, maar ik heb in mijn gedachten al een hele martelkelder samengesteld met mensen die ik haat. Dus zo abnormaal ben je denk ik echt niet.

Ik ben veel te dronken, ik zeg egwoon alles nu.
Oud 11-10-2010, 01:00
Verwijderd
Citaat:
jongens ik dig die plaat van Hurts behoorlijk
Ik heb er vandaag wat van gehoord en ik vond er geen zak aan
Oud 11-10-2010, 01:01
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
omdat ik pas om 8:30 mn nest uit hoef.
goed punt. Maar ik zou moeten gaan slapen, maar ik kan het niet opbrengen pff
Oud 11-10-2010, 01:01
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik weet niet of je er nog bent Trimm, maar ik heb in mijn gedachten al een hele martelkelder samengesteld met mensen die ik haat. Dus zo abnormaal ben je denk ik echt niet.

te dronken is wanneer je kotst en dan is de alcohol er al weer uit dus ja
Oud 11-10-2010, 01:02
Verwijderd
De juffrouw die ik in groep 8 had, die haatte ik zo erg, dat ik op een gegeven moment ging bidden dat ze doodging. Zij heeft me toen echt het leven zuur gemaakt.

Het erge/toevallige was, dat ze op een gegeven moment kanker kreeg.

Ik haat haar nog steeds zo erg, dat ik af en toe speel met de gedachte om een dreigbrief naar haar te sturen.

Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb er vandaag wat van gehoord en ik vond er geen zak aan
oh nahja, ik ben behoorlijk fan van 80's achtige synth-pop shit dus dit zit precies in mn straatje
Carn
Carn is offline
Citaat:
alles?!?
Oud 11-10-2010, 01:03
Verwijderd
Citaat:
alles?!?
Ja, alles!! Hoor me maar uit!!!
Oud 11-10-2010, 01:03
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, alles!! Hoor me maar uit!!!
wat is 2+2? heb ik altijd al willen weten
Oud 11-10-2010, 01:04
Verwijderd
Citaat:
oh nahja, ik ben behoorlijk fan van 80's achtige synth-pop shit dus dit zit precies in mn straatje
Ik niet zo, geloof ik. Weet eigenlijk niet, misschien kan ik andere varianten wel waarderen, maar hier had ik vrij weinig mee.
Oud 11-10-2010, 01:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
goed punt. Maar ik zou moeten gaan slapen, maar ik kan het niet opbrengen pff
Je 'moet' helemaal niet slapen, zeker niet als je het niet kan opbrengen. Dan ben je nog niet moe genoeg, dus wakkerblijven is dan prima.
[/nachtdier]
Verwijderd
Citaat:
Je 'moet' helemaal niet slapen, zeker niet als je het niet kan opbrengen. Dan ben je nog niet moe genoeg, dus wakkerblijven is dan prima.
[/nachtdier]
Heb je nou gezien wat ik tegen je zei?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik niet zo, geloof ik. Weet eigenlijk niet, misschien kan ik andere varianten wel waarderen, maar hier had ik vrij weinig mee.
ik vergeef het je!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou, dan is deze voor jou:

Oud 11-10-2010, 01:06
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
[/nachtdier]
Verwijderd
Soms denk ik echt weleens dat ik beter alcoholist kan worden, want ik voel me zoveel beter als ik dronken ben.
Macrador
Macrador is offline
this made me laugh

Oud 11-10-2010, 01:07
Verwijderd
Citaat:
ik vergeef het je!
Nou, dat doet mij deugd!
Oud 11-10-2010, 01:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik heb geen martelkelder in m'n hoofd, maar dus meer moordneigingen als ik grote hordes mensen zie. Ik kan heel slecht tegen 'kuddes' en constant dom gedrag om me heen.

En nogmaals: Omdat wij allebei iets hebben, wil het nog niet zeggen dat het dan maar normaal is. Ik krijg juist vaak opmerkingen van anderen dat ik niet zo hatelijk moet doen, omdat het allemaal heus niet zo erg is, happydepeppiehippiezooi.
Oud 11-10-2010, 01:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Soms denk ik echt weleens dat ik beter alcoholist kan worden, want ik voel me zoveel beter als ik dronken ben.
:fleswijnboks:

Regels voor berichten