Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2010, 15:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En die kakortho heeft mijn spalk niet gelijmd "dan had je maar moeten bellen" nu moet ik donderdag terugkomen en tot die tijd zoveel mogelijk de plaatbeugel weer in :') hij doet het om me te jennen, want er was best tijd voor volgens mij. grmbl.
Ik moest echt even diep nadenken over het woord kakortho. Ka-kortho? Wat is het?

Oud 12-10-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik moest echt even diep nadenken over het woord kakortho. Ka-kortho? Wat is het?

ik snap nu pas wat ze bedoelde.
Oud 12-10-2010, 15:35
Carn
Carn is offline
Ola.

Spoiler
Oud 12-10-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ze ziet er sowieso vrij onverzorgd uit. En ze is vrij oud en ziet er niet uit of ze vaak in de spiegel kijkt en zo, dus ik denk dat ze het maar voor de helft doorheeft ofzo en gewoon /caret.
Ergens is dat wel bewonderenswaardig, zoveel /care hebben dat je gewoon zo rond durft te lopen. Ze blijft iig zichzelf en doet niet aan dat rare 'je moet er goed uitzien want anders!'-gedoe. Daar kunnen een hoop domme modesnollen nog wat van leren.
Oud 12-10-2010, 15:37
Carn
Carn is offline
Geil hoor, zo`n halve buil zware shag op je bovenlip.
Oud 12-10-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:

Ik moest eerst even denken aan een vogel, iets van een Kakatoe ofzo.
Oud 12-10-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ergens is dat wel bewonderenswaardig, zoveel /care hebben dat je gewoon zo rond durft te lopen. Ze blijft iig zichzelf en doet niet aan dat rare 'je moet er goed uitzien want anders!'-gedoe. Daar kunnen een hoop domme modesnollen nog wat van leren.
Daar ben ik het roerend mee eens in het geval van veel uiterlijke wanstaltigheden. Ik vind het zelfs tof als een vrouw een rok durft te dragen terwijl haar benen niet spiegelglad zijn. Maar dit is gewoon...nee. Er zijn grenzen. En die grens is bereikt als iets er zó onverzorgd en vies uitziet dat je naar niks anders meer kunt kijken ;(
Oud 12-10-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
hm ik vind dat je dat kunt denken van beenhaar of okselhaar, maar als je je dikke lange gezichtshaar laat staan lijkt me dat eerder een bewust statement of gewoon zelfverwaarlozing door een depressie ofzo dan alleen maar /care.
Oud 12-10-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zie jou er wel voor aan dat je dat gaat vragen aan iemand op straat
Haha, nee, echt totaal niet Ik houd me bij vreemden meestal aan de 'als je niets positiefs te zeggen hebt, zeg dan niets'-regel. Zelfs als ze voordringen ofzo. Tenzij het echt niet door de beugel kan, dan ga ik wel direct de moraalridder uithangen.
Oud 12-10-2010, 15:40
Verwijderd
M'n moeder vond het ook overdreven dat ik in oranje gehuld en met smink ga.

"Straks ben je de enige die daar in het oranje zit!!""

Oh oh, m'n moeder is zo'n vrouw wat betreft voetbal. :')
Oud 12-10-2010, 15:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga altijd heel verontwaardigd sputteren en 'jezus he' mompelen als mensen voordringen.
Verwijderd
En nu is het tijd voor bier.
Verwijderd
Konijn Daan was de studeerkamer ingesneakt, en er ligt hier troep waar ze aan kan knagen en niet aan mag knagen, dus ik ging tegen haar kont duwen. Meestal hopt ze dan snel naar de hal. Maar nu was ze het er gewoon niet mee eens ze zette haar nageltjes schrap in het tapijt en verzette geen poot. <3

Dus toen vond ik haar schattig en ging ik haar knuffelen en wist ze niet hoe snel ze er vandoor moest gaan
Oud 12-10-2010, 15:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
ait!
Oud 12-10-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Veel plezier, ook vanavond enzo
Oud 12-10-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Veel plezier, ook vanavond enzo
dank
Oud 12-10-2010, 15:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is tijd voor bier, terwijl je net hebt lopen verkondigen dat je zo misselijk bent en steeds bijna gaat kotsen?
Oud 12-10-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ga altijd heel verontwaardigd sputteren en 'jezus he' mompelen als mensen voordringen.
Dat vind ik zo irritant aan anderen. Dan heb ik zoiets van: 'Zeg er iets van of houd je mond'
Zelf laat ik meestal iedereen maar voordringen. Als ze voordringen, zullen ze wel meer haast hebben dan ik.
Oud 12-10-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Het is tijd voor bier, terwijl je net hebt lopen verkondigen dat je zo misselijk bent en steeds bijna gaat kotsen?
Ja, maar ik ben niet meer zo misselijk, dus het kan!
Oud 12-10-2010, 15:47
Verwijderd
*burp*
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik zo irritant aan anderen. Dan heb ik zoiets van: 'Zeg er iets van of houd je mond'
Zelf laat ik meestal iedereen maar voordringen. Als ze voordringen, zullen ze wel meer haast hebben dan ik.
Dan moeten ze vragen of ze voor mogen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij en boos tegelijk.

Blij omdat ik een goede daad verricht heb,
Wat is de goede daad?
Oud 12-10-2010, 15:48
Verwijderd
Ik piep altijd heel beleefd 'eh, mevrouw, ik geloof dat ik eerst aan de beurt was'. Maar dat werkt doorgaans wel. Het geeft ze de kans om te doen alsof het per ongeluk ging.
Oud 12-10-2010, 15:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Laatst zei ik eigenlijk heel hard JEZUS, toen er een extra kassa openging en twee van die pubersjochies een sprintje trokken en hun spullen op de toonbank kwakten. Toen keken ze me oprecht heel verwondert aan en vertelde ik vriendelijk dat het misschien aardiger zou zijn om op hun beurt te wachten. Toen kreeg ik allemaal goedkeurende blikken en durfde de jongen achter de toonbank die jochies volgens mij niet meer eerst te helpen ofzo. Huhu.
Oud 12-10-2010, 15:49
Verwijderd
Ik ga vanavond ook maar eens NL-Zweden kijken, denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Wat is de goede daad?
Er was een oma met een heel lief kindje, en dat kindje wilde in zo'n bewegend auto-ding waar je geld in moet gooien. Maar ze had geen 50 ct, dus ze had al aan wat mensen gevraagd om te wisselen.

Dus toen ging ik vragen wat ze nodig had, maar ik had ook geen 50 ct gepast, dus ik kon haar niet helpen. Maar ze vond het wel heel lief!
Verwijderd
Citaat:
Dan moeten ze vragen of ze voor mogen.
Eigenlijk wel hè?
Maar ook als ze dat niet doen ga ik er maar van uit dat ze wel een reden zullen hebben om eerder aan de beurt te willen zijn dan ik. Al is het maar haast om het begin van een voetbalwedstrijd te zien of wat. Ik heb meestal geen haast.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik piep altijd heel beleefd 'eh, mevrouw, ik geloof dat ik eerst aan de beurt was'. Maar dat werkt doorgaans wel. Het geeft ze de kans om te doen alsof het per ongeluk ging.
Dat doe ik ook vaak wel ja, helpt inderdaad .
Verwijderd
Citaat:
Laatst zei ik eigenlijk heel hard JEZUS, toen er een extra kassa openging en twee van die pubersjochies een sprintje trokken en hun spullen op de toonbank kwakten. Toen keken ze me oprecht heel verwondert aan en vertelde ik vriendelijk dat het misschien aardiger zou zijn om op hun beurt te wachten. Toen kreeg ik allemaal goedkeurende blikken en durfde de jongen achter de toonbank die jochies volgens mij niet meer eerst te helpen ofzo. Huhu.
Oud 12-10-2010, 15:50
Carn
Carn is offline
gewoon weer aan bier is het beste medicijn!
Verwijderd
Ja ik was misselijk door de zenuwen, en als ik drink gaan de zenuwen weg en ook de misselijkheid.

Mag je trouwens bier drinken in de trein?
Verwijderd
Oh LL, vergeet je de smink-stiftjes niet?
Oud 12-10-2010, 15:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens m'n moeder helpt een borrel (wel van dat kruidige spul) tegen last van de maag.
Oud 12-10-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ja ik was misselijk door de zenuwen, en als ik drink gaan de zenuwen weg en ook de misselijkheid.

Ja

Waarvoor ben je zenuwachtig?
Oud 12-10-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ja

Waarvoor ben je zenuwachtig?
Voor mijn eerste voetbalwedstrijd!
Verwijderd
Als Nederland nu verliest, mogen ze dan niet meedoen aan het EK?
Verwijderd
Citaat:

Ja, maar gek genoeg doen alleen paupers dat. Soms zie ik wel eens iemand met een halveliterblik en vaak zijn dat tokkies. Dat idee krijg ik ook altijd, dat het alcoholistische paupers zijn. Het oogt zo goedkoop, alcohol in de trein.
Bovendien meurt bier wel in de coupé. Maar goed, dat doet koffie ook.
Oud 12-10-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Als Nederland nu verliest, mogen ze dan niet meedoen aan het EK?
Nee hoor, er komen nog meer wedstrijden. Maar dit is wel een redelijk belangrijke, want Zweden is de belangrijkste tegenstander in de pool.
Oud 12-10-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar gek genoeg doen alleen paupers dat. Soms zie ik wel eens iemand met een halveliterblik en vaak zijn dat tokkies. Dat idee krijg ik ook altijd, dat het alcoholistische paupers zijn. Het oogt zo goedkoop, alcohol in de trein.
Ja vind ik zelf ook hoor!

Ik heb ook Euroshopperblikken gekocht, dus ik ga er nog even over nadenken of ik het ga doen
Oud 12-10-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ja vind ik zelf ook hoor!

Ik heb ook Euroshopperblikken gekocht, dus ik ga er nog even over nadenken of ik het ga doen
Maar dat is wel gek eigenlijk, want op een terras of festival heb ik dat weer niet, dan oogt bier weer sociaal en gezellig.
Oud 12-10-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
In de eerste klas kom je het soms ook wel tegen hoor, en dat zijn doorgaans geen paupers. Zelf zou ik het trouwens niet doen, omdat ik het geen goed beeld vind uitstralen.
Oud 12-10-2010, 15:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eens. Ik vind het ook een beetje gek.
Oud 12-10-2010, 15:59
Verwijderd
Ik kan beter zo'n metalen (?) flacon met whiskey meenemen, dat staat iets beter ja
Oud 12-10-2010, 15:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 12-10-2010, 16:00
Verwijderd
oh shit, ik heb mijn oranje geluksonderbroek niet aan!!

Oh wacht, volgens mij had ik die ook aan met de WK-finale.....
Verwijderd
Citaat:
In de eerste klas kom je het soms ook wel tegen hoor, en dat zijn doorgaans geen paupers. Zelf zou ik het trouwens niet doen, omdat ik het geen goed beeld vind uitstralen.
Maar als iemand in de eerste klas met een blikje Heineken zit, dan denk je dus ook van "wat staat dat raar". Die gedachte zet je dan wel weer gelijk van je af, omdat er in feite niks mis mee is, maar toch, hoe kan het dat die gedachte in me opkomt?
Verwijderd
Op donderdag-vrijdag-zaterdagavond om 12 uur van Utrecht naar Amsterdam vind ik het niet zo'n probleem als ik uitga Maar anders vind ik het ook een beetje pauper.
Oud 12-10-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Oh, was jij dat?
Verwijderd
Of je giet het bier in zo'n schoolbeker :')
Verwijderd
Maar als ik met een oranje petje op, en met m'n vlaggetjes duidelijk op weg ben naar de Arena dan staat het toch niet per se pauper?

Of misschien juist :')
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten