Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Konijn Daan was de studeerkamer ingesneakt, en er ligt hier troep waar ze aan kan knagen en niet aan mag knagen, dus ik ging tegen haar kont duwen. Meestal hopt ze dan snel naar de hal. Maar nu was ze het er gewoon niet mee eens
![]() ![]() Dus toen vond ik haar schattig en ging ik haar knuffelen en wist ze niet hoe snel ze er vandoor moest gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf laat ik meestal iedereen maar voordringen. Als ze voordringen, zullen ze wel meer haast hebben dan ik. |
![]() |
|
Laatst zei ik eigenlijk heel hard JEZUS, toen er een extra kassa openging en twee van die pubersjochies een sprintje trokken en hun spullen op de toonbank kwakten. Toen keken ze me oprecht heel verwondert aan
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus toen ging ik vragen wat ze nodig had, maar ik had ook geen 50 ct gepast, dus ik kon haar niet helpen. Maar ze vond het wel heel lief! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ook als ze dat niet doen ga ik er maar van uit dat ze wel een reden zullen hebben om eerder aan de beurt te willen zijn dan ik. Al is het maar haast om het begin van een voetbalwedstrijd te zien of wat. Ik heb meestal geen haast. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien meurt bier wel in de coupé. Maar goed, dat doet koffie ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook Euroshopperblikken gekocht, dus ik ga er nog even over nadenken of ik het ga doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd