Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE=Pippeloen;30894460]Ik las in de privé of een soortgelijk poepblaadje dat Barbara Barend een vriendin heeft (die geloof ik zwanger is?) en daarmee ging ze trouwen. Of is al getrouwd, ik weet niet hoe oud dat blaadje was.
Ik wist niet dat ze op vrouwen viel.[/QUOTE] WTF dat wist ik al lang en ik ben 11!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Voor het ontopic gedeelte: Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat reCaptcha niet hetzelfde is als Captcha. Captcha is dat gedoe met letters of woorden die je moet overtypen om te bewijzen dat je een mens bent en geen spambot. Like so:
![]() En reCaptcha ziet er praktisch hetzelfde uit: ![]() En het functioneert ook precies hetzelfde, maarrrrr, het is tegelijkertijd een maatschappelijke dienst van Google. Ze zijn nu heel veel ingescande publieke teksten aan het archiveren, krantenartikelen enzo, maar die teksten zijn in PDF-formaat en daarom herkennen computers soms een woord niet. Door een typefout, bijvoorbeeld. Dat woord gaat dan in een database, om vervolgens gebruikt te worden in reCaptcha's. In elke reCaptcha van twee woorden is één woord een woord dat niet herkend is door de computer. Als genoeg mensen het woord hebben overgetypt gaat die informatie weer terug naar de oorspronkelijke database, waar de meest vaak voorkomende spelling/typewijze wordt opgenomen in de te archiveren tekst. En het was me allang opgevallen dat je bij reCaptcha geen hoofdletters of leestekens hoefde in te typen, ook als dat volgens het plaatje wel moest, maar nu weet ik dus dat dat komt doordat de woorden met hoofdletters of leestekens uit die database komen. En dat je er dus in principe alles kunt schrijven wat je wil, want het wordt toch wel goedgekeurd, omdat de computer helemaal niet weet wat 't goede woord is. Maar sinds ik dit allemaal weet type ik dus wel heel braaf alle hoofdletters en leestekens in het vakje, en ik vind het ook niet irritant meer om 't te moeten doen, want nu weet ik dat het een hoger doel dient. ![]() |
![]() |
|
Waar ik zojuist achter ben gekomen is:
Als je bij google afbeeldingen :' Naimin' zoekt. Wat denk je dat je dan vind? Inderdaad mijn profielfoto of schermafbeelding ![]() En ik sta al gelijk helemaal bovenaan ![]() Echt geweldig. Kijk maar hier
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit; yup, ze voegen altijd distortion toe, en de OCR wordt zonder distortion 'getraind'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, dat zei je tegen Andijvie, en bovendien is het duidelijk dat je dat niet vindt. Maar als je niet wil uitleggen waarom niet dan is dat goed, hoor.
Ontopic: dat er een album van de Einstürzende Neubauten is dat ik nog niet kende ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik nooit in mijn leven meer een tentamen zal hebben
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter #Veel+3 Verwijderd | 500 | 19-11-2011 17:38 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #8 Verwijderd | 500 | 24-07-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |