| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kom zo met mijn stem. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Sann doet niks uit om mijn reactie.
Hiermee krijg ik dit: "Aandacht op Panda richten! Zoveel mogelijk mensen meenemen!" Dat maakt Sann natuurlijk verdacht + ja natuurlijk mag Sann van mij sterven. Maar dat gebeuren met Daboman, ja daar zit ook wat in natuurlijk. ![]() En Sann kan natuurlijk geliefde zijn, zie haar er ook wel aan voor 1. Dus Daboman krijgt mijn stem nu. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik blijf op Rode Panda. Ik denk dat Geel wolf is, zijn stem niet geldt, om te zien of ik het correct heb zie ik graag gelijkspel tussen Rode Panda en Daboman. Dan kunnen we na de geliefden fijn de wolf eruit gooien (als ik gelijk heb).
Edit: Alleen Furby Feeder en Sherlock moeten nog stemmen toch? |
|
|
||
|
Citaat:
Wij stemmen dus op dabo (als sann gelijk heeft wbt geel, dan zal het gelijkspel worden en dan weten we genoeg).
|
|
|
Verwijderd
|
Kut, het is ergens fout gegaan
Mijn idee was dat het gelijkspel zou worden, en er dus 3 mensen onder Panda zouden staan en 2 onder Daboman Als we nu heel veel pech hebben is Panda wolf, is hij eruit en winnen de geliefden alsnog |
|
|
|
|
Jullie dorpelingen zijn toch nog slim.
Jullie eten rode panda op! Hij was geliefde. Daarmee sterft zijn geliefde geel ook. 1 Lemiserable wolf 2 Geel verrader geliefde 3 Furby Feeder 4 Sann 5 Sherlock 6 Dott ziener 7 Allure heks 8 Eye of Sauron tovenaar 9 rode panda geliefde 10 Bright Blue dorpeling 11 Daboman 12 Wammus wolf 13 Snoopy wolfsbane Rood = opgehangen Blauw = opgegeten Groen = gestorven aan liefdesverdriet
Laatst gewijzigd op 14-10-2010 om 20:56. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hahahahaha wat nice wat nice wat nice
Ookal zat ik er naast met Geel en zijn wolfzijn ![]() En met Sherlock. Ach, lekker belangrijk Hoej.En geel ook nog verrader Mijn dag is weer goed.Edit 100: kunnen we hier nu ook uit concluderen dat Furby Feeder de wolf is? Volgens mij wel namelijk, van Panda en Geel kunnen we aannemen dat ze sowieso op Daboman hebben gestemd, want asssaving. Toch ging Panda eruit, dan moet Furby Feeder toch wel de wolf zijn?
Laatst gewijzigd op 12-10-2010 om 21:03. |
|
|
|
|
Goed nieuws! Ik vergat eigenlijk te stemmen en heb om 20:31u nog een poging gewaagd
Voor de goede orde, dit was inderdaad op rode panda.Trouwens, furby feeder is nu toch de wolf? anders had het gelijkspel geworden?! Ben het dus met Sherlock eens eigenlijk. Ik zie nu dat Sann er ook zo over denkt. Nou dan weten we wie we overmorgen moeten ophangen
Laatst gewijzigd op 12-10-2010 om 22:12. |
|
|
|
|
|
we happen vanavond nog om het spel keurig af te maken, maar het doek is natuurlijk gevallen. wij gaan niet vanaf nu compleet zwijgen, want dat is stom, maar verdedigen heeft ook geen nut, want er is maar één uitkomst en die weten jullie net zo goed als wij
![]() erg jammer dat medewolf wammus er zo snel uitlag door zijn (ja toch wel ) blunder en dat lemiserable (die het spel zelf initieerde, maar hij zal er zo wel zijn redenen voor hebben) volledig inactief was, waardoor wij het spel vrijwel solo hebben moeten spelen.geel was een goede verrader, het was voor ons vrij snel duidelijk dat hij het was. de laatste 2 rondes gingen wij echter enorm twijfelen doordat panda opeens wat rake dingen zei, maar dat valt nu ook allemaal op zijn plek ![]() raar dat iedereen het een saai spelletje vond, want vanuit ons standpunt was het echt behoorlijk spannend op sommige momenten. op het laatst was het echter de verrader-geliefde combi die ons de das heeft omgedaan. wij willen de spelleider(s) bedanken, maar hier trouwens nog wel even zeggen dat er toch een aantal fouten gemaakt zijn. zo lijkt het ons niet erg dat de uitslag iets eerder dan 20:30 wordt gegeven op de hapdag, als alle stemmen van de wolven al binnen zijn, maar op de hangdag (terwijl nog lang niet alle stemmen binnen waren) al eerder met de uitslag komen kan natuurlijk niet. ook opmerkingen zoals bovenaan deze pagina zouden eigenlijk niet mogen. en we weten niet hoe het nu in ronde 1 is gegaan met de eventueel te late stemmen, maar in deze laatste ronde had het gelijkspel moeten worden, aangezien dabo te laat was met stemmen. dit had in dit geval verder niet zoveel uitgemaakt, maar tóch
|
|
|
|
@ furby feeder
Kun jij zeggen waar ik de uitslag eerder heb gepost op de hangdag dat alle stemmen nog niet binnen waren? Want volgens mij heb ik alleen op de hapdag eerder de uitslag gepost.. En over gisteren mijn opmerking was dom, maar hiij was niet zo bedoelt. Ik dacht dat ( en ik dacht ook dat vorige spelleiders dit hadden gedaan) de stem nog meetelt zolang de uitslag nog niet gepost is. Dit schijnt dus niet zo te zijn?
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post30930386 Dat was de link naar de hapdag waarop de uitslag een halfuur eerder werd gepost overigens. Edit: maar goed. Eerst maar even officieel het spel afmaken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast moeten we het in het spel ook maar is hebben over de ''ziener'', de ''heks'' en de zwakte van de wolven t.o.v de dorpeling. |
|
|
|
|
|
*hersenspinsel*
Misschien een leuke: geef de ziener maar een beperkt aantal kansen om iemand op te vragen. Dan moet hij de afweging maken of hij vroeg in het spel mensen opvraagt (en dus grote kans heeft er naast te zitten), of wacht tot hij iemand voldoende verdenkt (met als risico voortijdig te overlijden). Je geeft wolven daarmee ook meer kans om zich te verdedigen mocht de ziener dood gaan: de kans dat de ziener iemand niet opgevraagd heeft, is een stuk kleiner. Aantal kansen kun je aanpassen aan de hoeveelheid spelers. En alleen niet-gebruikte kansen worden doorgegeven aan de leerling. *vlucht weer uit topic weg* |
|
|
|
|
|
Sann is dit keer degene die niet is ontsnapt aan het gehap van de wolf!
1 Lemiserable wolf 2 Geel verrader geliefde 3 Furby Feeder 4 Sann dorpeling 5 Sherlock 6 Dott ziener 7 Allure heks 8 Eye of Sauron tovenaar 9 rode panda geliefde 10 Bright Blue dorpeling 11 Daboman 12 Wammus wolf 13 Snoopy wolfsbane Rood = opgehangen Blauw = opgegeten
Laatst gewijzigd op 14-10-2010 om 20:56. |
|
|
|
|
|
Hmz.. lastige keuze zeg. Ik denk toch dat we kunnen concluderen dat Sherlock de laatste wolf is. Dabomans stem moet eigenlijk wel echt geweest zijn in de eerste ronde. En Sherlock gedraagt zich al meerdere rondes verdacht. Hij wilde ook niet op Lemiserable stemmen, tot 2x toe, die wolf bleek te zijn. Ik stel voor dat we Sherlock eruit mikken.
Sherlock Furby Feeder
|
|
|
|
Het is gelijkspel! De wolven mogen kiezen wie ze gaan opeten.
1 Lemiserable wolf 2 Geel verrader geliefde 3 Furby Feeder 4 Sann dorpeling 5 Sherlock 6 Dott ziener 7 Allure heks 8 Eye of Sauron tovenaar 9 rode panda geliefde 10 Bright Blue dorpeling 11 Daboman 12 Wammus wolf 13 Snoopy wolfsbane Rood = opgehangen Blauw = opgegeten
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 11:20 | |