Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2010, 20:06
Verwijderd
Ik heb ook het idee dat ik stik als ik slaap met m'n raam dicht. Zelfs als het koud is in m'n kamer.
Advertentie
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah, in het geval van een zolder snap ik het wel! Dank voor het gedetailleerde verhaal ;x
Niet dat het nodig was maar ik had zin om een verhaal te typen . Graag gedaan hoor.
Verwijderd
Mijn jas is ook gestolen van in de letterenbieb van een uni notabene :') Echt te pauper als je een fucking JAS gaat stelen. Ik zou het nog vies vinden ook maar goed. Ik snapte het ook echt niet.
Verwijderd
lol Wilders gaat nu toch herrieschoppen over die staatssecr met het dubbele paspoort ;x

also: tom de kat ligt op zijn rug onder het bed en beweegt zich voort door zijn nagels in het bed te klauwen en zichzelf zo te verslepen het maakt nogal herrie
Oud 16-10-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Shrek!

Zometeen komt Rondom 10, maar iets zegt me dat je daar nooit naar kijkt.
Waarom kijk ik daar nooit naar? Ik kijk dat best wel vaak, soms samen met mijn mama en soms alleen maar dat bijna niet. Ik houd van discussie programma's vooral als over maatschappelijke onderwerpen gaat.
Verwijderd
Citaat:
Wat?
En nu moet iij ook even editten.
Heb je het tegen mij? Wat moet ik editten?

En: ik bedoelde, omdat ik had gezeged dat je 'm nú moest invullen, nu je eraan dacht.
Verwijderd
Citaat:
Mijn jas is ook gestolen van in de letterenbieb van een uni notabene :') Echt te pauper als je een fucking JAS gaat stelen. Ik zou het nog vies vinden ook maar goed. Ik snapte het ook echt niet.
Verkopen natuurlijk. Wel zonde natuurlijk, was het een hele mooie jas?
Verwijderd
Citaat:
Waarom kijk ik daar nooit naar? Ik kijk dat best wel vaak, soms samen met mijn mama en soms alleen maar dat bijna niet. Ik houd van discussie programma's vooral als over maatschappelijke onderwerpen gaat.
Oke sorry dan
Oud 16-10-2010, 20:08
Miekje*
Miekje* is offline
At the end of their journey
Our children awake
With the welcoming sight of a new day to come
A new kingdom of heaven, a future to make
Now the free men are finding their way home

Lalalalalala <3
Oud 16-10-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Heb je het tegen mij? Wat moet ik editten?

En: ik bedoelde, omdat ik had gezeged dat je 'm nú moest invullen, nu je eraan dacht.
Ik klikte meteen op prive berichten. Ik zag ook dat ik niet eens nieuwe pm had gekregen KAT!!!
Wel handig om hem meteen in te sturen.
Oud 16-10-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Oke sorry dan
Haha hoewel ik wel snap dat mensen denken dat ik mijn tijd graag verspil met programma's als TMF totaly summer (doe ik ook graag, guilty pleasure). Sssst.
Oud 16-10-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ik klikte meteen op prive berichten. Ik zag ook dat ik niet eens nieuwe pm had gekregen KAT!!!
Wel handig om hem meteen in te sturen.
Oh kut! Ik WIST dat ik iets vergeten was
Oud 16-10-2010, 20:11
Verwijderd
Maar nu staat rondom 10 erop.
Oud 16-10-2010, 20:12
Verwijderd
Het gaat over vlees.

Ik moet misschien maar kijken, want ik sta nogal ambivalent tegenover vlees. Ambivalent, ja.
Verwijderd
Citaat:
Oh kut! Ik WIST dat ik iets vergeten was
Butje!
Verwijderd
Citaat:
Verkopen natuurlijk. Wel zonde natuurlijk, was het een hele mooie jas?
Ja hoe kom je op het idee ;x Ja een heel mooie van McGregor waar je ook een maand een woning van kunt huren dus mijn moeder was echt over de zeik toen ik een keer bij haar kwam en ze zich afvroeg waarom ik een andere winterjas droeg
Oud 16-10-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Het gaat over vlees.

Ik moet misschien maar kijken, want ik sta nogal ambivalent tegenover vlees. Ambivalent, ja.
Ambivawat?
Flexitariers vind ik non mensen. Eet dan gewoon geen vlees.
Hoewel mijn moeder ook maar al te graag ziet dat ik minder vlees ga eten. Vivian de rose heeft niks van dieren.
Verwijderd
Citaat:
Ja hoe kom je op het idee ;x Ja een heel mooie van McGregor waar je ook een maand een woning van kunt heren dus mijn moeder was echt over de zeik toen ik een keer bij haar kwam en ze zich afvroeg waarom ik een andere winterjas droeg
Klote man.

Maar mijn jasje was echt totaal niet duur, ook niet van een merk ofzo. Dus dat was al helemaal raar.
Verwijderd
Citaat:
Heb je weleens therapie overwogen voor die smetvrees?
Oud 16-10-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ambivawat?
Flexitariers vind ik non mensen. Eet dan gewoon geen vlees.
Hoewel mijn moeder ook maar al te graag ziet dat ik minder vlees ga eten. Vivian de rose heeft niks van dieren.
Wat is dat nou weer voor onzin? Als je niet gelijk iedere dag vlees MOET ben je een nonmens? :')
Oud 16-10-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Heb je weleens therapie overwogen voor die smetvrees?
Nee want het beperkt mij alleen maar in het kopen van tweedehandse spullen en schijten in een trein, dus dat vormt geen grote belemmering in mijn leven.
Oud 16-10-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Klote man.

Maar mijn jasje was echt totaal niet duur, ook niet van een merk ofzo. Dus dat was al helemaal raar.
Dat was vast gewoon een of andere zwerver die een jas nodig had. Maar dat suckt echt Eric. Heb je ook aangifte gedaan?
Ik snap überhaupt niet hoe je het in je hoofd haalt om iets te stelen van iemand. Zeker niet als je bedenkt dat mensen er hard voor moeten werken om zoiets te kopen.
Verwijderd
Zo. Toch nog een PM verstuurd
Verwijderd
Wat een lul bij Rondom 10.

Dat je veel vlees eet moet je zelf weten, maar hij vindt het ook niet erg dat de dieren pijn lijden.
Oud 16-10-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Dat was vast gewoon een of andere zwerver die een jas nodig had.
Nou, écht een zwerver denk ik niet, want het was dus gewoon op school, maar dat een kutpauper was lijkt me wel ja.
Verwijderd
Ja dat vind ik ook tering dom. Eet jij biologisch vlees Stef?
Verwijderd
Citaat:
lol Wilders gaat nu toch herrieschoppen over die staatssecr met het dubbele paspoort ;x
Gaat nu al goed, ik geef het kabinet 3 maanden.

Je kan iig wel zeggen dat ie consistent is, die Wilders. Niet alleen Marokkaanse en Turkse politici, ook Zweedse politici moeten het ontgelden!
Oud 16-10-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Nou, écht een zwerver denk ik niet, want het was dus gewoon op school, maar dat een kutpauper was lijkt me wel ja.
Hoeft ook geen echte zwervert te zijn.
Verwijderd
Citaat:
Nee want het beperkt mij alleen maar in het kopen van tweedehandse spullen en schijten in een trein, dus dat vormt geen grote belemmering in mijn leven.
Het kost tijd en geld!
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan me echt niet voorstellen waarom mensen geen tweedehands spullen zouden kopen. Ik zou niet zonder kunnen. Dan had ik nu geen mooie 50'er jaren-wekker gehad, en geen antieke olielamp.

Trouwens nog een ding voor op mijn verlanglijstje: een goede kalligrafeerpen.
Verwijderd
Ik snap die hele ophef over dubbele nationaliteiten niet. Wat een gekanker om niets.
Oud 16-10-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Dat was vast gewoon een of andere zwerver die een jas nodig had. Maar dat suckt echt Eric. Heb je ook aangifte gedaan?
Ik snap überhaupt niet hoe je het in je hoofd haalt om iets te stelen van iemand. Zeker niet als je bedenkt dat mensen er hard voor moeten werken om zoiets te kopen.
Aangifte doen voor zoiets is alleen in dienst van de statistiek en hoe meer dataverwerking de politie krijgt hoe meer ze in de kantoortjes op de kosten van de gemeenschap blijven typen.
Oud 16-10-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ja dat vind ik ook tering dom. Eet jij biologisch vlees Stef?
Nee, niet altijd, want duur. Maar ik eet wel vrij weinig vlees. En ik ben me terdege bewust van al het dierenleed, dus eigenlijk wil ik zo min mogelijk vlees eten. Maarja, het is zo lekker hè.

Maar dat die lul dan zegt dat dieren objecten zijn, en geen enkel recht hebben! Ja, zo gaan we nu wel met ze om ja.
Oud 16-10-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me echt niet voorstellen waarom mensen geen tweedehands spullen zouden kopen. Ik zou niet zonder kunnen. Dan had ik nu geen mooie 50'er jaren-wekker gehad, en geen antieke olielamp.
Met jou kan ik praten.
Ik kom heel graag in kringloop winkeltjes om de sfeer te proefen. Ik heb daar laatst een hele mooie houten olifant gekocht en je hebt er vaak hele mooie vintage leren jassen en zulke dingen.
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze smetvrees hebben, dus.

Citaat:
Aangifte doen voor zoiets is alleen in dienst van de statistiek en hoe meer dataverwerking de politie krijgt hoe meer ze in de kantoortjes op de kosten van de gemeenschap blijven typen.
Nou, die ene keer dat ik aangifte heb gedaan is de dader gepakt!
Verwijderd
Ik houd niet zo van vlees, maar goed, vegetarisch eten is zo'n gedoe voor mijn ouders. Alleen met varkensvlees moet ik echt iets wegslikken, maar dat is helemaal irrationeel en dat eten we ook bijna nooit.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik snap ook de mensen niet die beweren zonder vlees te kunnen. Maar dat is mijn mening, want als ik zoiets tegen mijn vriendje zeg mag ik wel heel snel in een boom klimmen .
Oud 16-10-2010, 20:22
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ieder persoon zonder smetvrees waagt het hopelijk toch niet om in de trein te gaan schijten. Gadverdamme, dat wil je toch niet. Schijten doe je thuis.
Oud 16-10-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik snap ook de mensen niet die beweren zonder vlees te kunnen. Maar dat is mijn mening, want als ik zoiets tegen mijn vriendje zeg mag ik wel heel snel in een boom klimmen .
Ik snap dat ook niet zo hoor. Het lijkt me zó moelijk om áltijd maar geen vlees te eten. Moet je overal iets anders voor gaan bedenken, kan je nooit meedoen met een barbecue of noem maar op, nee dikke lul.
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet altijd, want duur. Maar ik eet wel vrij weinig vlees. En ik ben me terdege bewust van al het dierenleed, dus eigenlijk wil ik zo min mogelijk vlees eten. Maarja, het is zo lekker hè.

Maar dat die lul dan zegt dat dieren objecten zijn, en geen enkel recht hebben! Ja, zo gaan we nu wel met ze om ja.
Biologisch vlees is helemaal niet duur, althans dat zou het niet hoeven te zijn. Maar de prijselasticiteit van biologisch vlees is veel lager dan dat van gewoon vlees, waardoor de winstmarge veel hoger is.
Verwijderd
Citaat:
Ik snap die hele ophef over dubbele nationaliteiten niet. Wat een gekanker om niets.
Zogenaamd dat het loyaliteitsproblemen en belangenverstrengeling kan opleveren.

De enige problemen die het oplevert, is dat Wilders er moeilijk over doet
Verwijderd
Citaat:
Aah nee Je mooie blauwe? Mweh
Verwijderd
Citaat:
Biologisch vlees is helemaal niet duur, althans dat zou het niet hoeven te zijn. Maar de prijselasticiteit van biologisch vlees is veel lager dan dat van gewoon vlees, waardoor de winstmarge veel hoger is.
goh, waarom zat ik al te wachten op een reactie van jou?
Oud 16-10-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ieder persoon zonder smetvrees waagt het hopelijk toch niet om in de trein te gaan schijten. Gadverdamme, dat wil je toch niet. Schijten doe je thuis.
wijze woorden
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Met jou kan ik praten.
Ik kom heel graag in kringloop winkeltjes om de sfeer te proefen proeven. Ik heb daar laatst een hele mooie houten olifant gekocht en je hebt er vaak hele mooie vintage leren jassen en zulke dingen.
Ja, precies! En oude boeken <3. Ik heb een serie van drie boeken uit 1896, 1898 en 1901 bij een kringloopwinkel gekocht voor 20 cent per stuk. Vette liefde!

Citaat:
Blijkbaar :')
Verwijderd
Citaat:
goh, waarom zat ik al te wachten op een reactie van jou?
Dat doe je altijd. Smachtend.
Oud 16-10-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Wat een lul bij Rondom 10.

Dat je veel vlees eet moet je zelf weten, maar hij vindt het ook niet erg dat de dieren pijn lijden.
Is ie iig niet hypocriet, itt veel (biologische) vleeseters. Biologisch vlees is ook niet lief of pijnloos voor die diertjes.
Verwijderd
Ik heb overigens geen smetvrees want dat gaat gepaard met controle.
Verwijderd
Citaat:

Nou, die ene keer dat ik aangifte heb gedaan is de dader gepakt!
Waarom had je aangifte gedaan Kazet?
Oud 16-10-2010, 20:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik snap dat ook niet zo hoor. Het lijkt me zó moelijk om áltijd maar geen vlees te eten. Moet je overal iets anders voor gaan bedenken, kan je nooit meedoen met een barbecue of noem maar op, nee dikke lul.
Ik bedoelde meer dat ik de mensen niet snap die beweren niet niet zonder vlees te kunnen, snapje? Ik schreef het verkeerd.

Regels voor berichten