Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Flexitariers vind ik non mensen. Eet dan gewoon geen vlees. ![]() Hoewel mijn moeder ook maar al te graag ziet dat ik minder vlees ga eten. Vivian de rose heeft niks van dieren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar mijn jasje was echt totaal niet duur, ook niet van een merk ofzo. Dus dat was al helemaal raar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap überhaupt niet hoe je het in je hoofd haalt om iets te stelen van iemand. Zeker niet als je bedenkt dat mensen er hard voor moeten werken om zoiets te kopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan iig wel zeggen dat ie consistent is, die Wilders. Niet alleen Marokkaanse en Turkse politici, ook Zweedse politici moeten het ontgelden! |
![]() |
|
Ik kan me echt niet voorstellen waarom mensen geen tweedehands spullen zouden kopen. Ik zou niet zonder kunnen. Dan had ik nu geen mooie 50'er jaren-wekker gehad, en geen antieke olielamp.
Trouwens nog een ding voor op mijn verlanglijstje: een goede kalligrafeerpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat die lul dan zegt dat dieren objecten zijn, en geen enkel recht hebben! Ja, zo gaan we nu wel met ze om ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kom heel graag in kringloop winkeltjes om de sfeer te proefen. Ik heb daar laatst een hele mooie houten olifant gekocht en je hebt er vaak hele mooie vintage leren jassen en zulke dingen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd